Sushant ناراحت شد بیش قرارداد با خانه تولید: بازیگر-دوست به پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:57:01 am Sushant Singh Rajput

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:57:01 am
sushant singh rajput, susahnt singh rajput death, sushant singh rajput suicide case, rhea chakraborty interrogation, indian express Sushant Singh Rajput درگذشت خودکشی در ژوئن 14.

بازیگر Sushant Singh Rajput, که مرده پیدا شد در آپارتمان خود در 14 ژوئن ناراحت شد بیش از ماهیت قرارداد خود را با یک پیشرو در تولید فیلم خانه دوست خود و بازیگر Rhea Chakraborty گفت: پلیس بمبئی پنج شنبه.

چاکرابورتی سوال شد برای بیش از هشت ساعت در Bandra ایستگاه پلیس در روز پنج شنبه. در بیانیه او گزارش شده است که پلیس گفت که Rajput تا به حال سه فیلم قرارداد با تولید خانه هنگامی که در سال 2012 ارائه می شد یک فیلم توسط یکی دیگر از پیشرو فیلمساز.

"اما تولید خانه اجازه نمی دهد او را به همکاری با این فیلمساز با استناد به مقررات نوشته شده در قرارداد گفت:" یک مقام ارشد پلیس.

چه ناراحت Rajput ادعا چاکرابورتی بود که دیگر بازیگر که بیش از حد به حال قرارداد با همان تولید خانه اجازه داده شد به جای او در دیگر فیلم هایی که در سال 2013 منتشر شده و تبدیل به یک جعبه دفتر آمار. یک "آسیب" Rajput بود و پس از آن تصمیم به کار در فیلم سوم در قرارداد خود را که در سال 2013 منتشر شده با دیگر بازیگر در نقش سرب, پلیس گفت:.

چاکرابورتی همچنین به پلیس گفت که Rajput بود مشتاق به پایان قرارداد خود را با تولید و همچنین خواست او را به انجام همان ،

"ما باید به بررسی این ادعا (ساخته شده توسط بازیگر) ساخته شده است در بیانیه ای گفت:" مقام. پلیس به احتمال زیاد به ارسال احضاریه به مدیران در خانه تولید به منظور تأیید این ادعا است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب