دو گانگستر Vikas Dubey مشاوران کشته جداگانه برخورد: تا پلیس

توسط: PTI | لکنو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 9:27:25 am پلیس در خارج از خانه در Bakru ایجاد کرد Kan

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: PTI | لکنو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 9:27:25 am
vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey missing, gangster vikas dubey, kanpur encounter, UP encounter, UP police killed, vikas dubey aides killed پلیس در خارج از خانه در Bakru ایجاد کرد Kanpur که در آن هشت پرسنل کشته شدند. (اکسپرس عکس/Vishal Srivastav)

دو دستیاران گانگستر Vikas Dubey کشته شدند در جداگانه برخورد در اوتار پرادش در پنج شنبه, پلیس گفت:.

در حالی که Kartikeya نام مستعار Prabhat شد داغستان در کنپور زمانی که او سعی در فرار از پلیس بازداشت یکی دیگر از دستیار Vikas Dubey, Praveen نام مستعار Bauwa Dubey کشته شد در یک برخورد در اتاوا آنها اضافه شده است.

Kartikeya دستگیر شد و از فریدآباد روز چهارشنبه بود که به ارمغان آورد به کانپور در حمل و نقل بازداشتگاه زمانی که او ربوده تپانچه یک پلیس و تلاش برای فرار ADG نظم و قانون Prashant کومار گفت.

"برخورد صورت گرفت در Panki منطقه کنپور زمانی که یک تیم پلیس بود آوردن Kartikeya نام مستعار Prabhat به کنپور از فریدآباد در حمل و نقل بازداشتگاه. خودروی پلیس تا به حال از یک تخت تایر. بهره گیری از وضعیت Kartikeya سعی به فرار پس از ربودن تپانچه از یک پلیس," او گفت:.

Kartikeya باز آتش در پلیس همراه او مجروح شدن دو ویژه نیروی کار (STF) پرسنل و کشته شد در جریان تبادل آتش افسر گفت.

پلیس اخراج او "در دفاع از خود" او اضافه شده است.

Kartikeya بود با عجله به بیمارستان که در آن او مرده اعلام شد توسط پزشکان ADG گفت.

Kartikeya, Ankur و Shravan دستگیر شدند زیر اواخر شب برخورد در Faridabad در روز چهارشنبه.

پلیس بهبود حال چهار تپانچه از جمله دو دور گرفته شده پس از هفته گذشته با کمین در Bikru ایجاد کرد که در آن هشت پلیس کشته شدند و 44 زنده کارتریج از سه نفر.

در همین حال یکی دیگر از همکاران Vikas Dubey بود که می خواستم در ارتباط با هفته گذشته کنپور کمین کشته شد در یک برخورد در اتاوا ،

"تیم پلیس احاطه شده یک فرد در مورد 4.30 هستم و او کشته شد در یک تبادل آتش. مرحوم شناخته شد Praveen نام مستعار Bauwa Dubey بود که می خواستم در ارتباط با کنپور کمین. او حامل یک پاداش تومان 50,000 در اطلاعات منجر به دستگیری در" اتاوا سرپرست پلیس (SP) Akash تومار گفت.

پلیس کشف و ضبط یک تفنگ و تپانچه از اختیار او است.

هشت پلیس در کمین Bikru روستا در Chaubeypur منطقه Kanpur, جایی که آنها رفته بود به دستگیری Vikas Dubey و سقوط به گلوله های شلیک شده از پشت بام ها جمعه گذشته است.

Vikas Dubey که حمل پاداش تومان 5 لاخ در اطلاعات منجر به دستگیری او است که هنوز هم absconding.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب