"دلتنگ" بازیکنان هاکی ترک بنگلور سای مرکز به عنوان مستند برطرف; اعطا ماه استراحت

محدود به سای مرکز در بنگلور برای بیش از دو ماه به دلیل COVID-19 مستند "دلتنگ" هند بازیکنان هاکی بودند روز جمع

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

محدود به سای مرکز در بنگلور برای بیش از دو ماه به دلیل COVID-19 مستند "دلتنگ" هند بازیکنان هاکی بودند روز جمعه مجاز به ترک این تسهیلات پس از اعطا یک ماه استراحت.

هر دو مردان و زنان تیم ملی گیر شد در این ورزش قدرت از هند (SAI) جنوب مرکز در بنگلور از مارس 25 زمانی که دولت اعلام کرد در سراسر کشور مستند به کنترل COVID-19 بیماری همه گیر.

روز جمعه محرومیت چند بسیاری از اعضای تیم بازگشت به مکان های مادری خود پس از اعطا شکستن.

"بسیاری از بازیکنان از هر دو مردان و زنان تیم بازگشت به مکان های مادری خود در صبح روز جمعه پس از یک ماه داده را شکستن. آنها احساس دلتنگ که آنها در حال حاضر منتقل به وزیر ورزش Kiren Rijiju طی مجازی تعامل" هاکی هند منبع گفت PTI.

محرومیت مردان, دروازه بان تیم Suraj Karkera که متعلق به بمبئی و تیم زنان سه نفر از Vandana Katariya, Sushila Chanu و Lalremsiami همه بازیکنان دیگر در سمت چپ سای مرکز مربوطه خود را از خانه در صبح روز جمعه.

"Suraj رفتن نیست به دلیل وضعیت قبر در بمبئی در حالی که Sushila, Vandana و Lalremsiami مانده به دلیل COVID-19 پروتکل های مربوطه خود را در ایالت" این منبع گفت.

در حالی که Sushila است از مانیپور, Vandana و Lalremsiami تحسین از Uttarakhand و Mizoram بود.

کارکنان پشتیبانی از تیم مردان از جمله رئیس مربی گراهام رید تا به حال به ماندن قرار داده و در بنگالور به دلیل محدودیت در مسافرت های بین المللی.

اما زنان رئیس تیم مربی Sjoerd Marijne و تحلیلی مربی Janneke Schopman هر دو از هلند در حال حاضر در راه خود را به خانه از طریق بمبئی.

از آن شده است به یاد گرفتیم که هر دو تیم انتظار می رود که دوباره سوار در SAI جنوب مرکز در بنگلور در جولای 19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب