تسلیم نمی توان تعبیر به عنوان رضایت: کرالا HC در تجاوز به جزئی

توسط: PTI | کوچی | به روز شده در: جولای 7, 2020 7:59:03 pm عدالت P B سورش کومار به منظور درخواست ثبت

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
توسط: PTI | کوچی | به روز شده در: جولای 7, 2020 7:59:03 pm
kerala high court, rape laws india, rape case Kerala High Court hearing, kerala news, latest news عدالت P B سورش کومار به منظور درخواست ثبت شده توسط یک مرد در حال حاضر 67 سال, چالش اعتقاد خود را با جلسات دادگاه در تجاوز به یک جزئی

تایید محکومیت یک فرد مسن در مورد تجاوز جنسی از یک جزئی کرالا دادگاه عالی برگزار کرده است که تسلیم نمی شود تعبیر به رضایت برای مقاربت جنسی.

در آن دستور دادگاه عالی گفت: در کشوری مانند هند که متعهد به برابری جنسیتی تنها مقاربت جنسی که استقبال می تواند تفسیر به عنوان ناقض حقوق قربانی و پذیرفته شده به عنوان رضایت طرفین.

عدالت P B سورش کومار به این منظور در تاریخ 29 ژوئن در دادگاه تجدید نظر ثبت شده توسط یک مرد در حال حاضر 67 سال, چالش اعتقاد خود را با جلسات دادگاه, Pathanamthitta, در, تجاوز به عنف و اشباع از یک دختر کوچک متعلق به یک طبقه برنامه ریزی شده در سال 2009.

در دادگاه تجدید نظر محکوم مرد معتقد است که شواهد و مدارک مناقصه با قربانی دختر را نشان می دهد فراتر از شک که مقاربت جنسی رضایت طرفین بود. وکیل او نیز معتقد بود که قربانی اذعان کرده است که او استفاده می شود برای رفتن به خانه از متهم به عنوان و هنگامی که مورد نظر و یا مورد نیاز توسط متهم و تا به حال رابطه جنسی با او را.

رد درخواست تجدید نظر دادگاه عالی مشاهده شده است که قربانی داده است categoric شواهدی وجود دارد که در حالی که او به تماشای تلویزیون یک روز متهم بسته درب خانه کشیده او را به اتاق مجاور و تا به حال با او.

او همچنین categoric در او شواهدی وجود دارد که اگر او اقدام به ایجاد سر و صدا متهم مانع او از انجام این کار با بستن دهان خود را با استفاده از دست خود را, دادگاه مشاهده شده است. و اشاره کرد که متهم به هیچ موردی که اولین نمونه از مقاربت جنسی رضایت طرفین بود, دادگاه گفت, قربانی دختر مخلوع که او را فاش نمی کند این حادثه به مادر او به دلیل ترس.

به طور مشابه او مخلوع که او را فاش نمی کند این حادثه به کسی که او نگران بود که متهم خواهد چیزی به مادر و خواهر خود به دادگاه گفت. "به عبارت دیگر آن روشن است از این مواد در ضبط که قربانی تحت روانی و اجتماعی سلسله مراتبی تهدید. در یک وضعیت از این طبیعت با توجه به این رفتار در بخشی از قربانی در قبل از تسلیم متهم به عنوان و هنگامی که مورد نظر او نمی توان گفت به طور غیر معمول و یا غیر طبیعی و از جمله تسلیم هرگز نمی تواند به عنوان اعمال با رضایت طرفین از مقاربت جنسی" دادگاه گفت.

"این است که در حال حاضر حل و فصل است که صرف عمل درمانده استعفا در صورت اجتناب ناپذیر اجبار نبود و عدم مقاومت و یا منفعل دادن در هنگامی که اراده دانشکده است یا ابری با ترس یا vitiated با فشار نمی توان تلقی می شود رضایت به درک در قانون و رضایت بخشی از یک زن به عنوان یک دفاع به اتهام تجاوز به عنف نیاز به مشارکت داوطلبانه نه تنها پس از ورزش از هوش مبتنی بر دانش از اهمیت و اخلاقی با کیفیت از عمل اما پس از آزادانه حق انتخاب بین مقاومت و موافقت," دادگاه گفت.

رد درخواست تجدید نظر, دادگاه همچنین با اشاره به مشاهدات ساخته شده در بازماندگان تجاوز توسط جودیت لوئیس هرمان آمریکایی روانپزشک و پژوهشگر در استرس پس از سانحه در کتاب خود 'تروما و بازیابی' که زمانی که یک فرد به طور کامل ناتوان و هر شکلی از مقاومت بیهوده است او ممکن است به حالت تسلیم. سیستم دفاع از خود را خاموش به طور کامل. به شخص درمانده فرار از وضعیت او نه در دنیای واقعی بلکه با تغییر دولت خود را از آگاهی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن