Odisha: 18 سال به پایان می رسد زندگی پس از 'آزار' توسط پلیس به حالت تعلیق

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | Bhubaneswar | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 12:19:53 pm در ر

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | Bhubaneswar | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 12:19:53 pm
Dhenkanal girl commits suicide, Dhenkanal girl suicide, Dhenkanal girl harassed by man, Dhenkanal girl harassment case, odisha news در روز پنج شنبه به اتهام مصرف آفت کش ها در محل اقامت خود که پدر و مادر او دور بودند در مزرعه, پلیس گفت:. (بازنمودی)

دستیار sub-بازرس در یک پاسگاه پلیس در دهنکنل منطقه Odisha متوقف شد بعد از 18 سال گفته خودش را کشته بیش اتهام آزار و اذیت توسط 40 سال-پیر-مرد از او ایجاد کرد. با وجود ارسال شکایت به پلیس هیچ اقدام گرفته شده علیه متهم از خانواده مقتول گفت.

در روز پنج شنبه به اتهام مصرف آفت کش ها در محل اقامت خود که پدر و مادر او دور بودند در مزرعه, پلیس گفت:. متهم است که absconding شده است رزرو در بخش 306 (abetment خودکشی) از جنایی کد.

با توجه به خانواده آنها تا به حال با نزدیک شدن به Bhapur پلیس پاسگاه و تا به حال ارائه کتبی شکایت علیه متهم در جولای 6. این زن ادعا پس از آن که مرد stalked و مورد آزار و اذیت او را هر زمان که او به تنهایی در خانه. زن و خانواده اش تا به حال با نزدیک شدن پلیس دوباره یک هفته پس از ارسال شکایت اما هیچ اقدام آغاز این خانواده اضافه شده است.

"دختر من خسته شده بود از آزار و اذیت مداوم. او (متهم) را به ساقه او و حرکات نامناسب و حتی او را لمس نامناسب. هنگامی که او به ما اطلاع داد و ما به پلیس رفت اما حتی پس از چند روز از تشکیل پرونده شکایت او آزادانه پرسه می زدند و در ادامه به آزار و اذیت دختر من" دختر گفت: "هند اکسپرس.

پس از حادثه دستیار sub-بازرس Padmanabh Sahu بود که در شارژ از پاسگاه متوقف شد دستورات زیر از بازرس کل پلیس Talcher محدوده Narasingha Bhol. یک تحقیق در این زمینه آغاز شده است تحت دهنکنل سرپرست پلیس Anupama جیمز.

"متهم است که هنوز هم در اجرا اما دستگیر خواهد شد به زودی. ما نیز به دنبال این شکایت توسط خانواده زودتر و تمام اقدامات لازم گرفته خواهد شد" جیمز گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب