Aditi یادگیری برای رفتن ذواليمينين

او مشغول ضربه زدن به توپ به پرده و یک رول بر روی حصیر در تراس اما چالش بزرگ برای Aditi Ashok در سه ماه گذشته ت

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

او مشغول ضربه زدن به توپ به پرده و یک رول بر روی حصیر در تراس اما چالش بزرگ برای Aditi Ashok در سه ماه گذشته تلاش شده است به کارشناسی کارشناسی ارشد هنر از دو دست.

تنها هند در تور LPGA در حال حاضر شده است برای طولانی ترین دوره در بیش از یک دهه و در حالی که از آن شده است آسان نیست, Aditi در حال حاضر به دنبال به جلو به در نهایت به عقب بر روی زمین گلف. او در حال حاضر راه می رفت در BGC در بنگلور سه بار از مستند کاسته است اما به آن اعتراف نیست هر چیزی مثل قبل.

"این چیزی نزدیک به چقدر زمان من معمولا صرف حداکثر 3-4 ساعت تا کنون, اما هنوز هم بهتر است به احساس سبزی از هدف قرار دادن توپ بر روی تراس. البته وجود هشدارها و پروتکل در محل — چک کردن دمای ماسک در راه رفتن را از طریق یک ضد عفونی کننده عبور بدون دست زدن به هر چیزی از جمله ارزیابی و flagsticks و بدون ضربه زدن به توپ فقط از بازی در زمین گلف. اما فاصله اجتماعی آسان است شما در یک جمعیت به هر حال در گلف" Aditi گفت هندو.

مهارت های جدید

مجبور استراحت داده است در زمان به عقب در غیر گلف مسائل است. "من پخت کمی استفاده می شود به قبل اما من کردم بهتر است در هر چه کوچک من. من نیز شروع به یادگیری چگونه به نوشتن با دست چپ من آن را خوب است برای درگیر شدن هر دو طرف مغز خود را. شده اند وجود دارد یک دسته از کتاب ها در لیست به عنوان خوانده شده که من کردم از طریق, و البته, وجود دارد, فیلم, پس از آن ok بوده است," او توضیح داد.

سخت ترین بخشی که به صورت حرفه ای ترین ورزشکاران بوده و عدم قطعیت است.

"معمولا زمانی که من تمرین یا کار بر روی تناسب اندام و یا گلف, من می دانم که زمانی که من می خواهم به بازی بعدی که مسابقات و چقدر زمان من را ترک کرده اند برای رفتن به آن. در حال حاضر حتی با وجود اینکه مسابقات در برنامه چیزی است که در واقع تایید کرد تا این اتفاق می افتد بنابراین شما نمی دانم چرا یا برای آنچه که شما در حال کار. که شده است کمی دشوار است برای مقابله با" او اعتراف کرد.

و در حالی که طبیعی جدید را شامل عدم در مسابقات Aditi — رها LPGA اعلام گلف بازان را حفظ کارت های خود را برای 2021 — امیدوار است این محدودیت را نمی خواهد صدمه دیده بازیکنان. اما این صبر و سازمان دیده بان در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن