زن و شوهر می شود hitched در coronavirus-عروسی به سبک

Northenscold دختر کیم و جف Northenscold روستایی Nisswa و سالن از اواخر دنیس سالن و لری و پیت Schmitz از Vernda

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

Northenscold دختر کیم و جف Northenscold روستایی Nisswa و سالن از اواخر دنیس سالن و لری و پیت Schmitz از Verndale, ازدواج کردم, بعد از ظهر شنبه, مارس 23 در Christ Community Church در Nisswa.

زن و شوهر ایستاده بود قبل از پاستور در زیر برآمدگی در جلوی در ورودی این کلیسا با پدر و مادر خود ایستاده 6 فوت دور. خانواده و دوستان نزدیک ایستاده بود در خارج از وسایل نقلیه خود را در پارکینگ, تماشای عروس و داماد و گوش دادن به جریان مراسم از طریق رادیو آنلاین. یک گروه حمایت کامیون خود را به یک فضای سمت راست جلو و عقب اتومبیل به عنوان مناسب صندلی برای مراسم.

گالری:

این زن و شوهر تا به حال به منظور محدود کردن تعدادی از مهمانان به عنوان پارکینگ خواهد تنها نگه دارید بسیاری از وسایل نقلیه در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. باران با تهدید غبار نور یک بار در طول عروسی, اما آن را شروع نمی شود باران تا این مراسم بود. زمانی که زن و شوهر تلفظ شد و و به حال اول خود بوسه مهمان honked شاخ زدند و کف زدند.

زمانی که کوتاه مراسم عروسی انجام شد مهمان دعوت شده بودند به یک درایو-توسط پذیرش در Northenscold خانه که در آن مردم سوار در اطراف یک حلقه دایره در جلوی خانه به آنها تبریک می گویم و برخی از قهوه و کیک — همه در حالی که اجتماعی فاصله.

این زن و شوهر در اصل قرار بود به ازدواج ژوئن 20 و دعوت فرستاده شدند. سپس coronavirus همه گیر, ضربه, همه چیز بسته شد و آنها تا به حال به آمده تا با طرح B.

"ما می دانستیم چیزی بود که رفتن به تغییر دهید (با این بیماری همه گیر)," Lindsi Northenscold در مصاحبه ای گفت: در اوایل هفته گذشته قبل از رانندگی تا عروسی. "بنابراین ما فقط نمیفهمد ما خواهد ازدواج پس از (عروسی) ، ... ما واقعا تا به حال هیچ انتخاب دیگری."

کیم Northenscold گفت: هدف نهایی این است برای ازدواج, پس از آن واقعا مهم نیست اگر آن را بزرگ و یا کوچک و یا اگر آن را در یک درایو-تا عروسی. ازدواج کرده بود که اهمیت داشت.

"من فقط می خواستم عروسی به بعد از حمام" کیم Northenscold با لبخند گفت:. "در غیر این صورت آن را فقط عجیب و غریب شده است."

Friends and family watch Lindsi Northenscold and Matthew Hall get married Saturday afternoon, May 23, from the parking lot of Christ Community Church in Nisswa. The unusual ceremony took place to follow social distancing guidelines during the coronavirus pandemic. Kelly Humphrey / Brainerd Dispatch

دوستان و خانواده سازمان دیده بان Lindsi Northenscold و متی سالن ازدواج بعد از ظهر شنبه, مارس 23 از پارکینگ مسیح کلیسای جامعه در Nisswa. غیر معمول مراسم صورت گرفت به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل در طول coronavirus بیماری همه گیر. کلی هامفری / اعزام برینرد

Lindsi Northenscold و سالن بود همه عروسی خود را هدیه دوش حمل می شود از آمازون و هدف به Northenscold روستایی Nisswa خانه و آنها باز آنها ممکن است 16. گفتند: آن را سرگرم کننده به عنوان آنها نمی دانند که بسته شد از تا زمانی که آنها آن را باز کرد.

با توجه به آنچه اتفاق می افتد با جهان در پاسخ به COVID-19 زن و شوهر ممکن است بزرگتر مراسم و ممکن است تجدید عهد خود را اگر همه چیز بازگشایی و زندگی می شود ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب