Odisha پرانتز برای Amphan — اجتماعی فاصله در مقامات ذهن

نوشته شده توسط Dipankar Ghose | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 2:22:38 am سه نفر از چهار مناطق

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Dipankar Ghose | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 2:22:38 am
weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains سه نفر از چهار مناطق با کمترین تعداد از موارد — Ganjam, Bhadrak و بلسر — ساحلی هستند.

در حال حاضر مبارزه با افزایش Covid-19 موارد پس از بازگشت مهاجران از Odisha دولت در حال حاضر چهره های منحصر به فرد چالش نیروبخش برای یک گردباد در حالی که نگه داشتن اجتماعی فاصله داشته باشید.

به عنوان طوفان Amphan سر به سمت غرب بنگال و چند منطقه از Odisha در هشدار به مقامات ارشد گفت: یک چالش مهم بود که بسیاری از ساختارهای مورد استفاده قرار گیرد به عنوان تخلیه مراکز در حال حاضر عملکرد به عنوان قرنطینه امکانات. منطقه جمع شده اند از این رو خواسته شده است برای شناسایی ساختمان های دیگر در مقیاس انبوه با توجه به این واقعیت است که نمی توان آنها را بسته بندی شده با evacuees به دلیل ترس از Covid-19 عفونت است.

آنچه را تشدید این وضعیت است که از 23 منطقه در اوریسا مناطق ساحلی که ممکن است در اثر Amphan گزارش کرده اند 633 از 978 Covid-19 موارد در دولت تا کنون — هر دولت داشبورد. سه نفر از چهار مناطق با کمترین تعداد از موارد — Ganjam, Bhadrak و بلسر — ساحلی هستند.

روز دوشنبه هند هواشناسی بخش (IMD) شناسایی شش Odisha مناطق به عنوان آسیب پذیر ترین. این لیست شامل نمی شود Ganjam, اما شامل Jajpur که دومین شماره از موارد در دولت است. این شش منطقه گزارش کرده اند 461 Covid-19 موارد تا کنون.

Pradip ینا ویژه امداد کمیسر گفت: هند اکسپرس که دولت چرخش به عمل زمانی که آنها شنیده ام از طوفان در 14 ماه مه. "این بسیار دشوار است دو وضعیت فاجعه. یک بار ما رو گردباد هشدار, اولین چالش پیش روی ما بود و ما چگونه مدیریت این تخلیه به دلیل از 809 طوفان مراکز در این 12 تحت تاثیر قرار مناطق 242 استفاده می شود به عنوان قرنطینه مراکز" ینا گفت.

با مدارس و دانشگاه های بسته منطقه جمع آوری داده شد یک روز برای شناسایی "اضافی ساختمان های موقت". "من به آنها گفتم من نمی خواهم هر گونه آزبست سازه. من می خواهم دائمی پشت بام. ما را شناسایی کرده اند 7,092 چنین سازه" ینا گفت.

او گفت: Amphan بالاتر شدت از طوفان بلبل که زده سال گذشته است. "آخرین ما تا به حال تنها تخلیه 15000 نفر. این بار ما به دنبال در اطراف یک لاخ."

چگونه اجتماعی فاصله خواهد بود تضمین در تخلیه امکانات ینا گفت: "شما نمی توانید همیشه دو متر فاصله. ایده این است برای اطمینان از فاصله اجتماعی به عنوان آنجا که ممکن است به طوری اگر یک تخلیه مرکز پیش از این 3000 نفر در حال حاضر ما در حال قرار دادن در حدود 750 نفر است."

مقامات گفت که پس از ارتباط با مرکز آن موافقت شده است که هیچ قطار ویژه ارسال خواهد شد به مناطق ساحلی Odisha بین مارس 18 و 21 است. "با این حال برخی از قطار خواهد آمد به غرب Odisha مناطق و اگر برخی ساحلی مردم هستند که در آن قطار ما توصیه کرده اند که دریافت منطقه جمع نه اجازه دهید آنها را ادامه دهید. می توان آنها قرار دارد در اسکان موقت در این مناطق و هنگامی که این وضعیت را بهبود می بخشد و آنها را می توان فرستاده شده به خانه خود را در مناطق" یک مقام ارشد گفت.

دولت امیدوار است که در مقایسه بودن کشیده شده به سال 1999 super cyclone ثابت خواهد کرد نادرست و تاثیر بسیار کمتر حداقل در Odisha. "این سرعت قطعا کمتر از در سال 1999. تاثیر عاقلانه باید آن را نه مانند super cyclone تا آنجا که Odisha نگران است" یک مقام ارشد گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن