تغذیه: در تابستان به معنی آن است که زمان برای گوجه فرنگی

گوجه فرنگی حاوی بسیاری از سالم فنی. یک وعده گوجه فرنگی شمارش به سمت توصیه می شود 5 تا 9 وعده میوه و سبزیجات در

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

گوجه فرنگی حاوی بسیاری از سالم فنی. یک وعده گوجه فرنگی شمارش به سمت توصیه می شود 5 تا 9 وعده میوه و سبزیجات در روز است. آنها حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین A و ویتامین C و پتاسیم و کم چربی و سدیم و کالری است. لیکوپن یک آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی که مورد مطالعه قرار گرفته به سرطان-پیشگیری از صفات برای چند نوع سرطان از جمله سرطان پروستات است. گوجه فرنگی یکی از معدود گیاهانی است که حاوی لیکوپن است. دلیل دیگر سالم مواد مغذی موجود در گوجه فرنگی, لیکوپن بهتر است در صورت مصرف گوجه فرنگی.

گوجه فرنگی را می توان در راه های مختلفی: sautéing کباب خوردن آنها را خام یا ساخته شده را به یک سس, به نام چند. گزینه های بی پایان هستند و ساخت آنها آسان و سالم علاوه بر این به هر وعده غذایی.

انگور و گیلاس گوجه فرنگی یک متوسط تا ضخیم تر پوست است که ایده آل برای پخت و پز. این کوچکتر گوجه فرنگی ارائه شاداب, شیرین, طعم, برای, درمان, درست کردن گیاه. چگونه ما بگویید این دو از هم جدا ؟ انگور گوجه فرنگی بیشتر بیضی شکل در حالی که گوجه گیلاسی دور است.

این استیک گوشت گوجه فرنگی است بزرگ و گوشتی و آبدار گوجه فرنگی است که دارای شکل آن هست. آنها بهترین مورد استفاده برای ساخت salsas سس یا به بالا یک همبرگر یا ساندویچ. رم گوجه فرنگی گوشتی انبوه گوجه فرنگی با چند دانه است. آنها به خوبی کار می کنند برای شکوه یک, سالاد, ساخت رب گوجه فرنگی و یا سس پخته شده را به خورش.

اجازه ندهید که گوجه فرنگی های سبز شما احمق; آنها به طور کامل گوجه فرنگی رسیده. آنها ترش و ترد مناسب برای, دسر و نوشابه و ساندویچ و کباب. ترکه گوجه فرنگی شده اند و از نسلی به نسل. آنها تمایل به حفظ کیفیت خود را از سال به سال که باعث ایجاد عطر و طعم قوی تر از استاندارد انواع گوجه فرنگی از امروز. هر ترکه گوجه فرنگی منحصر به فرد است کمی متفاوت در اندازه حتی در همان گیاه است. اجازه ندهید که خود را به اشکال عجیب و غریب و رنگ های مختلف و یا نام شما ترساندن و دور; یکی را امتحان کنید امروز!

کنسرو گوجه فرنگی و سس گوجه فرنگی را به همان تغذیه مزایای گوجه فرنگی تازه. اگر شما به خودتان پیدا کنید بدون گوجه فرنگی خام در دست کنسرو گوجه فرنگی یک جایگزین عالی. نگاه برای کم سدیم کنسرو گوجه فرنگی و سس گوجه فرنگی گزینه های برای ترویج سلامت قلب است. خورشید گوجه فرنگی خشک شده اغلب ومزه بیشتر از گوجه فرنگی کنسرو شده و سس گوجه فرنگی. سعی کنید مکمل غذاهای که با استفاده از گوجه فرنگی با خورشید گوجه فرنگی خشک شده به در بسته بیشتر عطر و طعم خوشمزه و اضافه کردن سبزیجات به وعده های غذایی خود را.

در هنگام انتخاب گوجه فرنگی به غذا خوردن و یا استفاده برای پخت و پز به دنبال گوجه فرنگی است که شرکت با براق پوست صاف. دور ماندن از گوجه فرنگی است که ترک و یا کاهش را کسل کننده رنگ و بسیار نرم. به فروشگاه گوجه فرنگی, پیدا کردن تمیز و خشک محل. برای بهترین عطر و طعم حفظ کل ختنه نشده, گوجه فرنگی خارج از یخچال و فریزر. پس از گوجه فرنگی بریده شده اند, ذخیره آنها را تحت پوشش در یخچال و فریزر برای جلوگیری از رشد باکتری های مضر.

همانطور که با تمام محصولات تازه قبل از آماده شدن گوجه فرنگی به طبخ یا خوردن حتما بشویید آنها را به خوبی. گوجه فرنگی و همه تولید می تواند آلوده در هر نقطه قبل از آنها راه خود را بر روی صفحه خود را. این می تواند به شما برای تبدیل شدن به بیمار اگر به درستی تمیز قبل از مصرف. به راحتی تمیز گوجه فرنگی در زیر آب در حال اجرا مالش به آرامی با دست خود.

آیا با شما تماس گوجه فرنگی یک میوه یا سبزی این است که باید خود را در شامل منوی هفتگی. گوجه فرنگی آنقدر همه کاره, شما نمی خواهد که مشکل اضافه کردن آنها را به وعده های غذایی و میان وعده. اگر شما با استفاده از گوجه فرنگی اغلب در پخت و پز خود را امتحان کنید نوع جدیدی و یا آماده کردن آن در راه های مختلف. فراموش نکنید که برای تصویب خود را در راه های مورد علاقه به خوردن گوجه فرنگی با خانواده و دوستان خود را تشویق به یک شیوه زندگی سالم است.

نخود سالاد را با گوجه فرنگی و خیار

دستور از انجمن قلب آمریکا

خدمت 4

15.5 اونس می تواند کم سدیم نخود (لوبیا garbanzo) خشک

1 فنجان گوجه فرنگی خرد شده

1 خیار خرد شده

2 ساقه کرفس خرد شده

¼ پیاز قرمز کوچک خرد شده

½ فنجان خرد شده,گشنیز,

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون فوق العاده خالص

½ قاشق غذا خوری سرکه یا آب لیمو

½ قاشق چای خوری زیره سبز زمین

¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز شیرین

طرز تهیه: تمام مواد را به کاسه بزرگ هم بزنید تا ترکیب.

فروشگاه باقی مانده در یخچال و فریزر.

تارا Frisbie یک متخصص تغذیه بالینی در بیمارستان سنت لوک در دولوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب