چادر بازی کودک طرح سرخپوستی مدل Jewelry Mountain

اگر ارتفاع چوب را ۱۹۰ سانتیمتر در نظر گرفته اید مقدار پارچه مورد نیاز شما ۲ متر و ۳۰ سانتیمتر خواهد بود. به ع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر ارتفاع چوب را ۱۹۰ سانتیمتر در نظر گرفته اید مقدار پارچه مورد نیاز شما ۲ متر و ۳۰ سانتیمتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر ارتفاع چوب های پایه ۱۹۰ سانتیمتر باشد فاصله هر پایه از پایه کناری اش 120 سانتیمتر خواهد بود. چهار قطعه چوبی را که به عنوان پایه استفاده می کنید به صورت ایستاده کنار هم قرار داده و آن ها را به کمک بست کمربندی یا طناب در فاصله ۳۰ سانتیمتری از سر پایه ها به هم وصل کنید. سه یا چهار میله چوبی را که باید بعنوان اسکلت خانه استفاده کرد را کنار هم می گذاریم و از یک طرف با طناب می بندیم. هر چقدر هم که بخواهیم از زیباییهای این باغ گل بزرگ بگوییم نمیتوان زیبایی آن را توصیف کرد و فقط باید به آن جا بروید و چند ساعتی فارغ از هر گونه شلوغی در میان این باغ سرسبز و پر گل چند ساعتی ذهن خود را از هر چیزی رها کنید. سالن ماهیگیری کودکان، اتاق گل و سفالکاری، اتاق خمیربازی، باغچه ماسه، اتاق رنگ، اتاق کاردستی و خمیربازی از جمله امکانات تفریحی است که در این پارک اصفهان وجود دارد.

مواظب باشید که اگر پارچه را محکم بکشید امکان دارد که فاصله پایه ها تغییر کند و چادر تعادلش را از دست بدهد. هنگام منگنه کردن پایه اول، نیاز نیست نگران صاف نگه داشتن پارچه باشید ، ولی وقتی می خواهید پارچه را به پایه بعدی وصل کنید باید آن را به آرامی بکشید تا چروکی بین آن بوجود نیاید. کافیست سوار بر این تله کابین شوید تا هم شاهد مناظر فوقالعاده اطراف شوید تا هم کمی هیجان را در بازدید از این پارک تجربه کنید. اگر برای اولین بار این کار را انجام می دهید، پیچیدن پارچه به دور چوب ها و فیکس کردن آن ممکن است کمی زمان بر شود و باید با دقت این کار را بکنید. نکته ای اولی که هنگام خرید چادر بازی کودک باید به آن توجه کنید اندازه و ابعاد چادر است زیرا اگر کوچک باشد، کودکان دائماً به آن ضربه می زنند و حتی ممکن است به زودی خراب شوند و از بین بروند. زیرا جنس بیشتر فنر های چادر آهن بوده و زنگ می زند و ممکن است پارچه چادر از جنسی باشد که کسر آب داشته باشد و با شستشو آسیب ببیند. This po᠎st has been c​reated by GSA Conte​nt Generator Dem​oversion .

به همین دلیل، حتماً مطمئن شوید که هر اندازه متناسب سن کودک و گروه سنی او تهیه کنید. یک توصیه راحت و ساده برای نورپردازی چادر اتاق کودک شما داریم. برای خرید یک چادر زیبا و با کیفیت لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا خیالتان از بابت خرید کلبه برای کودکتان راحت باشد. چادر بازی کودک یکی از بهترین اسباب بازی ها برای سرگرم شدن کودکان است تمامی بچه ها بازی کردن داخل چادر را دوست دارند این اسباب بازی به دلیل ظاهر جذاب و زیبایی که دارد در بین بچه ها بسیار محبوب است بازی و دورهمی در داخل چادر، کودکان را حسابی سرگرم و خوشحال کرده و آنها را تا ساعت ها مشغول بازی کردن می کند. دنیای کودکان دنیای شگفت انگیزی است، همه ما مدتی در این دنیا زندگی کرده ایم. در این پارکها بانوان میتوانند به راحتی مشغول گشت و گذار و ورزش و نرمش شوند و لحظات خوبی را در کنار هم تجربه کنند. اگر بخشی در خانه وجود داشته باشد که ما بتوانیم در آن شاد باشیم و دکورها و دیزاینهای مختلف را تجربه کنیم، آن قطعا اتاق خواب بچههاست. همچنین آتلیهای با انواع لباسهای محلی وجود دارد که میتوانید عکسهای زیبایی همراه با این لباسها از کودک خود بگیرید.

چادر بازی کودک سرخ پوستی از چادر های ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد این چادر بازی طراحی بسیار منحصر به فرد خود که برگرفته از چادر های سرخپوست ها می باشد نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند و هم چنین با عرضه ی این چادر با نازلترین قیمت والدین کودکان نیز این چادر را جز انتخاب های خود قرار میدهند. همانطور که گفته شد چادر کودک کاربردهای بسیاری برای کودکان دارد و آنها متناسب با خلاقیت و نوع بازیهایی که انجام میدهند از آن استفاده میکنند. نوعی از چادر بازی بچه وجود دارند که درب و پنجره آن ها توری پشه بند دارد. اگر اهل خرید و پاساژ گردی هستید در نزدیکی این پارک چندین مرکز خرید وجود دارد و میتوانید ابتدا به مرکز خرید بروید و برای رفع خستگی سری به این پارک بزنید و در فضای دلنشین این پارک کمی استراحت کنید. یک کودک دو ساله که در حال رشد است و احتمالا از این چادر استقبال میکند باید یک چادر متوسط داشته باشد تا بتواند به راحتی در آن بازی کند و مدام با دیوارهای اطراف چادر برخورد نکند، ضمن اینکه بهتر است سایز چادر را به گونهای انتخاب کنید که اگر قرار است چند کودک با هم در آن قرار گیرند چالشی نداشته باشند.

آخرین مطالب