پس از مستند 1.2 لاخ PPE coveralls تولید شده در راه آهن هند کارگاه

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 10:45:57 pm کارگران تمیز کردن

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 10:45:57 pm
railways ppe, indian railways lockdown, shramik special trains, indian railways ppe, ppe railway hospitals کارگران تمیز کردن یک قطار در راه آهن حیاط در میان شیوع کروناویروس. (فایل/اکسپرس عکس)

در کنار اجرای Shramik قطار ویژه و برنامه ریزی برای مرمت آن خدمات مسافری راه آهن هند است که تا کنون نیز موفق به ایجاد بیش از 1.2 لاخ PPE coveralls در آن کارگاه های آموزشی.

دولت گره آژانس برای تامین PPEs, HLL Lifecare قابل درک است که گفت: در راه آهن هند است که در آن قادر خواهد بود برای تامین این مهم PPE موارد به عنوان در هر مورد حمل و نقل را باید تنها در ماه جولای. اما راه آهن در حال حاضر ایجاد شده خود قابلیت تولید از حداقل 4000 قطعه در روز است.

دهلی نو-بر اساس شمال و راه آهن که آژانس گره برای کل راه آهن برای این پروژه پس از اخذ نمونه های آن نمونه تصویب شده توسط DRDO آزمایشگاه تولید شده حدود 50000 PPE coveralls تا کنون عرضه به کارکنان راه آهن و بیمارستان بالاترین برای هر منطقهای راه آهن.

حدود 5000 تخت بیمارستان و راه آهن مشخص شده توسط دولت به صورت اختصاصی COVID بیمارستان در مهار شیوع استراتژی است. تقاضا برای این اقلام در داخل سیستم بزرگ است.

PPEs به خصوص coveralls ضروری در حفاظت از کسانی که در خط مقدم از شیوع بیماری مهار کردند. در طول این دوره از شیوع پزشکی حرفه ای اغلب در برابر PPEs با "ضد گلوله کت" فرسوده توسط سربازان در میدان جنگ در جنگهای. نخست وزیر نارندرا مودی در آخرین آدرس به ملت ذکر کرده هند در حال رشد ظرفیت PPE تولید به عنوان یک مثال از اعتماد به نفس در "Atmanirbhar بهارات Abhiyaan".

"در کنار ما کار عادی از دوره تعمیرات اساسی از سهام نورد و تعمیر و نگهداری روزمره از مربیان و غیره به عنوان بیشتر و بیشتر خدمات از سر ما بشود تا به سطح شیب دار تا ما PPE تولید نیز هست و ما کمک خواهد کرد در اطراف 70,000 coveralls در هر ماه برای کارکنان خط مقدم" گفت: Arund Arora, اصلی, ارشد مهندس مکانیک شمال راه آهن که عنوان این پروژه است.

در 23 ماه مه در شمال راه آهن را تولید کرده است 38501 PPE coveralls بیش از راه آهن وزارت را هدف قرار داده با بیش از 8000.

همراه با آن کارگاه های آموزشی در شش مکان از جمله دهلی و لکهنو نیز تولید بیش از 1 لاخ قابل شستشو ماسک و تقریبا 10000 لیتر از دست عفونی مناسب برای COVID-19. راه آهن هند تولید 20 lakh ماسک صورت. "لحظه ای کارگاه های آموزشی مجاز به کار در 100 درصد قدرت ما ظرفیت رشد خواهد کرد منیفولد," او گفت:.

از داشتن هیچ PPE coverall تسهیلات ساخت در هند تا 20 مارس این سال هند توانسته است به سطح شیب دار تا بومی آن ظرفیت تولید انتقادی مورد به حدود 5 لاخ قطعه در روز است. بیش از 600 تولید کنندگان در حال حاضر شده است گواهی نامه های صادر شده برای تولید هوای بارانی یا روپوش در هند. PPEs معمولا سوزانده پس از استفاده از یک بعد و طبق رسمی برآورد هند ممکن است نیاز به 2 کرور بارانی یا روپوش پزشکی و ستاد مبارزه با COVID-19 ژوئن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن