تغذیه: سهام سالم انتخاب در هنگام کمپینگ

ما ساخته شده این پیمان پس از بازگشت از ما دو شب سفر کمپینگ. بعدی زمان باقی ماندن حداقل سه روز است. طول می کشد

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

ما ساخته شده این پیمان پس از بازگشت از ما دو شب سفر کمپینگ. بعدی زمان باقی ماندن حداقل سه روز است. طول می کشد تا حداقل که زمان زیادی برای استراحت پس از گرفتن خودمان — به همراه اسب و سگ — آماده برای سفر.

در حالی که شوهر من بررسی تا مطمئن شوید که ما اسب تریلر/camper بود به طور کامل آماده برای ماجراجویی من در بسته بندی مواد غذایی برای ما و موجودات است.

سگ ها بسیار آسان است. مواد غذایی خشک و آب کاسه و اینها خوشحال نوزادان. توجه بیش از حد آنها تنها به رفتن با ما چرا که آنها به دنبال دستورات صوتی و آنها نمی پوست. دیگر اعضای کمپ که درک.

اسب کمی بیشتر به چالش کشیدن به تغییر در مناظر. ما ترجیح می دهند مرتع سبز چمن در منزل برای خشک یونجه ما را در سفر خود را. آنها نیز هیجان زده نیست با محدود بودن به لحاظ اجتماعی منزوی اصطبل در مقصد ما. و در آن زمان آنها تصمیم می گیرید آب در این مکان عجیب و غریب است که خوب به نوشیدن آن زمان به سر به عقب به صفحه اصلی.

هنوز از مناظر دیدنی و مسیرهای پیاده روی در این پارک دولت ساخته شده تهیه همه ارزشمند است. و در حال حاضر که ما مسن تر هستند و امیدوارم کمی عاقلانه تر خود ما خوردن روال باقی مانده است نسبتا پایدار است که ما خشن آن است.

ذهن هرگز که ما کمپ تریلر مجهز به یخچال و فریزر و اجاق گاز و مایکروویو. و تا آنجا که ما عاشق مواد غذایی پخته شده بیش از آتش باز ما جورج فورمن کوره در می آید توانا دستی زمانی که ما به اندازه کافی خوش شانس به برق.

شوهر تصمیم به خلاق یک روز صبح. به جای ساخت یک آتش برای طبخ تخم مرغ ما او مجموعه کوره خود را در پارک و آن را به برق وصل.

یکی از جزئیات کوچک است. این آجدار سطح این کوره ها ساخته شده است به صورت جامد مواد غذایی مانند گوشت ماهی و سبزیجات. و آن را به یک سوراخ در وسط به تخلیه چربی ... یا در این مورد نیمرو تخم مرغ مایع. ذهن هرگز. من مرد دستی بر داشت یک راه برای طبخ تخم مرغ و نگه داشتن آنها را از لغزش به پایین چکه سوراخ. درخشان است.

در ضمن من گرم غلات flatbread در دستی من, شیک پوش مایکروویو. ما سپس آن را بسته بندی شده با ما پخته شده و تخم مرغ و صعود اسفناج تازه, ترد, بیکن و جدید مورد علاقه ما سالسا مکزیکی. Voila! یک صبحانه تاکو که ما را از طریق الهام بخش چندین ساعت از اسب سواری.

به دنبال بازگشت ما می توانست پخته شده که در همان وعده غذایی بیش از آتش باز. نکته اینجاست که ما روش ممکن است تغییر کند اما اصول غذا خوردن در هر وضعیت باقی می ماند: سهام منابع خوبی از پروتئین و همه کاره سبزیجات و غلات سبوس دار و اضافه کردن به عنوان مورد نیاز است.

Back صفحه اصلی, اسب خوشحال بودند به خارج از تریلر و رول قبل از آنها مماشات کردن به لذت بردن از خود را مرتع تازه دوباره. سگ ها هنوز در حال خوردن غذا به طور منظم. و ما در حال برنامه ریزی برای آینده ما (سه بعد) ماجراجویی.

من ارسال های مورد علاقه خود را پخت و پز در فضای ایده های من شامل آنها را در ستون دیگر در این تابستان. شاد کمپینگ!

باربارا کوین یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه وابسته به بیمارستان جامعه از شبه جزیره مونتری. ایمیل خود را در به barbara@quinnessentialnutrition.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن