به عنوان ستاره قطبی تعطیل در جای دیگر شرکت استخدام در روسو, Minn.

روسو, Minn. — اگر چه Polaris, Inc. برنامه ای برای تعطیل کردن یک سیراکیوز, Ind., گیاهی است که تولید سه قایق خط

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

روسو, Minn. — اگر چه Polaris, Inc. برنامه ای برای تعطیل کردن یک سیراکیوز, Ind., گیاهی است که تولید سه قایق خطوط برفی گیاه در روسو همچنان به رشد یک ستاره قطبی سخنگوی گفت.

"ما در واقع استخدام در روسو" جسیکا گفت: راجرز, ستاره قطبی سخنگوی. این گیاه در روسو دارای دهانه برای بیش از 50 نفر که در کار ساخت خطوط, او گفت:. Polaris تاسیس در سال 1954 در مورد استخدام 1500 نفر در روسو گیاه.

در پاسخ به کروناویروس همه گیر Polaris اجرا کرده است سلامت و پروتکل های ایمنی در روسو گیاه از جمله دما چک از کارکنان مورد نیاز برای کارمندان که کمتر از 6 فوت از هم جدا به پوشیدن ماسک و قرار دادن موانع فیزیکی زمانی که مورد نیاز در برخی از خطوط تولید راجر گفت.

Polaris اعلام کرد در اواسط ماه مارس آن را قطع تولید Rinker, Striper و لارسون FX قایق برندها در آن سیراکیوز گیاه و تمرکز بر روی آن گل سرسبد مارک های: Bennington, گادفری و طوفان که در حال تولید در دو دانشگاه در Elkhart, Ind. سیراکوس کارخانه بسته خواهد شد در ماه ژوئن.

بسته شدن سیراکیوز گیاه خواهد شد در نتیجه از دست دادن از 120 شغل. برخی از کارکنان خواهد شد فرصت را به کار بر روی ستاره قطبی قایق, Elkhart, دانشگاه, Polaris گفت.

ستاره قطبی شده بود و آماده برای گسترش Rinker, Striper و لارسون FX برندها و حضور خود را در بخش های خود را از صنایع دریایی گفت: باب مک, جهانی, بازار مجاور و قایق های رئیس جمهور و ستاره قطبی شرکت توسعه و استراتژی معاون ارشد. اما به دلیل نوسانات بازار و عدم اطمینان از تاثیر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس Polaris تصمیم به حرکت به جلو با سرمایه گذاری منابع خود را به حفظ و گسترش Rinker, Striper و لارسون FX برندها و قطع آنها ماک گفت: در انتشار اخبار.

"هنگامی که ما آنها را خریداری ما خریداری کرده بود آنها را به عنوان turnabout مارک" راجر گفت.

قصد داشت به سرمایه گذاری در آنها و آنها را به رشد او گفت:. Polaris تجدید نظر در این طرح پس از coronavirus همه گیر رسید.

"ما بسیار عمدی با سرمایه گذاری های ما در محیط فعلی" راجرز گفت.

قطبی ادامه خواهد داد به ارائه خدمات به مشتریان و پشتیبانی از قطعات برای خطوط آن قطع خواهد شد و افتخار ضمانت نامه از قایق های خریداری شده از ستاره قطبی.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب