تعداد Ayushman بهارات ذینفع عبور 1 کرور علامت; ساعت صحبت می کند با آخرین ذینفع

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 2:13:46 pm در سپتامبر سال 2018 مودی راه اندازی کرده ب

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: May 20, 2020 2:13:46 pm
Number of Ayushman Bharat beneficiaries crosses 1 crore mark; PM speaks with latest beneficiary در سپتامبر سال 2018 مودی راه اندازی کرده بود Pradhan Mantri Jan Arogya Yojana-Ayushman بهارات. (فایل)

تعداد افرادی که بهره مند از 'Ayushman بهارات' طرح عبور از یک کرور-علامت گذاری به عنوان نخست وزیر نارندرا مودی گفت: در روز چهارشنبه اشاره کرد که این طرح تا به حال یک تاثیر مثبت در زندگی های متعدد.

در سپتامبر سال 2018 مودی راه اندازی کرده بود Pradhan Mantri Jan Arogya Yojana-Ayushman بهارات. آن نامیده می شده است به عنوان بزرگترین حمایت دولت بهداشت و درمان طرح در جهان است.

"آن را به هر هندی افتخار است که تعداد Ayushman بهارات ذینفع عبور کرده 1 کرور. در کمتر از دو سال این طرح تا به حال یک تاثیر مثبت در زندگی بسیاری از" نخست وزیر در توییتر نوشت.

https://platform.twitter.com/widgets.js

او تبریک گفت تمام ذینفعان و خانواده های آنان و دعا برای سلامتی او قدردانی از پزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشتی درمانی و دیگران در ارتباط با Ayushman بهارات گفت: تلاش های خود را ساخته اند آن را بزرگترین بهداشت و درمان برنامه در جهان است.

"این ابتکار موفق به کسب اعتماد از چندین سرخپوستان به خصوص فقیر و تهیدست" او گفت:. یکی از بزرگترین مزایای Ayushman بهارات است که قابلیت حمل نخست وزیر اشاره کرد.

"ذینفع می تواند با کیفیت بالا و مقرون به صرفه مراقبت های پزشکی نه تنها که در آن ثبت نام کردند بلکه در دیگر نقاط هند است. این کمک می کند تا کسانی که دور از خانه و یا ثبت نام در یک محل که در آن آنها تعلق نمی," او توضیح داد.

او گفت: در طول رسمی تورهای او را به ارتباط برقرار کردن با Ayushman بهارات ذینفع.

"متاسفانه که ممکن است این روزها اما من باید یک تلفن تعامل با Pooja تاپا از مگالایا 1 croreth ذینفع" او گفت:.

نخست وزیر به اشتراک گذاشته شده کلیپ های صوتی از مکالمه که در آن Thapa, یک سرباز را توضیح می دهد که در مورد او تحت عمل جراحی در شیللنگ با استفاده از Ayushman بهارات تسهیلات.

شوهر او ارسال شده است در مانیپور و نمی تواند با او با توجه به کروناویروس مستند. او دو فرزند کوچک در حال مراقبت از همسایگان. در خواست نخست وزیر تاپا گفت که او نمی باید برای پرداخت هزینه های عمل جراحی و دارو می باشد.

او گفت: بدون طرح کارت او را پیدا کرده اند آن را دشوار است برای رفتن برای عمل جراحی بدون وام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن