Hawk-Eye ستاد عذر خواهی برای goal-line technology اشتباه در شفیلد یونایتد مقابل استون ویلا بازی

اپراتورها از goalline technology سیستم های مورد استفاده در لیگ برتر عذر خواهی کرد برای شرم آور پس از شکست شفیل

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

اپراتورها از goalline technology سیستم های مورد استفاده در لیگ برتر عذر خواهی کرد برای شرم آور پس از شکست شفیلد یونایتد محروم بودند یک هدف مشخص در بازی خود را در برابر استون ویلا در روز شنبه.

در لیگ برتر اولین مسابقه پس از 100 روز وقفه به دلیل COVID-19 بحران, Sheffield United محروم بودند زمانی که دروازه بان ویلا Orjan Nyland انجام شده توپ به عقب بر خط خود را در یک دست و پا چلفتی دفاعی مخلوط کردن درست قبل از حاصل کار دو تیم.

"من نمی دانم که آیا به خنده یا گریه" Sheffield United مدیر کریس وایلدر گفت: پس از بازی بود که بازی در پشت درهای بسته در ویلا پارک. "این احساس در آن زمان توسط هر دو مجموعه از بازیکنان و کادر فنی این بود که از یک هدف."

تعادل ویلا دروازه بان Nyland, گیر افتاد, پیچش یا حلقه زنی ضربه آزاد بود اما همراه بر خط توسط تیمی Keinan دیویس.

داور مایکل الیور با اشاره به تماشا نگاه نشان می دهد که goalline technology تا به حال تایید نشده توپ در حال عبور از خط رغم آنچه به نظر می رسد شواهد روشن در تلویزیون تکرار.

Hawk-Eye که کار goalline سیستم صدور بیانیه ای پس از این بازی گفت: هفت دوربین در غرفه در اطراف منطقه هدف بودند مانع از حافظ و مدافع تیر دروازه خورد.

این سطح از انسداد شده است هرگز قبل از دیده می شود در بیش از 9000 مسابقات که به Hawk-Eye هدف خط تکنولوژی سیستم بوده است در عملیات این شرکت گفت: در حالی که طرفداران با عصبانیت بادی در رسانه های اجتماعی در مورد فن آوری slipup.

نیز وجود دارد هیچ مداخله ای از این ویدئو دستیار داور با وجود بینندگان تلویزیون قادر به دیدن توپ تا به حال به وضوح عبور از خط.

تحت IFAB پروتکل ور قادر به بررسی هدف این شرایط با این حال با توجه به این واقعیت است که در زمینه مطابقت با مقامات دریافت سیگنال و طبیعت منحصر به فرد آن ور دخالت ندارد ، PGMO بدن مسئول مطابقت مقامات در زبان انگلیسی حرفه ای فوتبال گفت: در یک جداگانه توضیح.

وایلدر خواسته به صحبت می کنند به الیور در حاصل کار دو تیم.

داور گفت: آن را تا به حال احساس یک هدف اما او به تکیه بر Hawk-Eye. "ما اعتقاد داریم که باید آن اشاره شده است و آن را خواسته است."

قرعه کشی منتقل شفیلد یونایتد به مکان ششم یک نقطه در پشت منچستر یونایتد در پنجم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب