چیزی جز سیاست بیش از گردباد Covid: BJP و TMC تجارت barbs

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 6:33:55 am به جای در نظر گرفتن م

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 6:33:55 am
coronavirus, coronavirus in west bengal, cyclone amphan in west bengal, west bengal bjp, tmc, Subrata Mukherjee, Firhad Hakim, indian express news به جای در نظر گرفتن ما کمک به دولت متوقف رهبران ما از توزیع مواد تسکین به طوفان آسیب دیده, مردم, Rahul سینها خبرنگاران گفت: در دولت بی جی پی ستاد. (فایل)

به عنوان دولت هایش با چالش های دوقلو از coronavirus و طوفان Amphan این BJP و حاکم TMC روز جمعه ادامه دوئل کلامی خود را بر تلاش های امدادی.

دولت وزرای Subrata Mukherjee و Firhad حکیم ناودان بی جی پی برای غرقه شدن در سیاست در زمانی که دولت قرار بود از طریق دو بحران است. "بی جی پی می داند که هیچ چیزی به جز انجام سیاست بیش از یک فاجعه طبیعی" گفت: Mukherjee.

بی جی پی در مقابله با اتهام و گفت TMC که forestalled تلاش خود را در رسیدن به طوفان تحت تاثیر قرار مردم است.

"به جای در نظر گرفتن ما کمک به دولت متوقف رهبران ما از توزیع مواد تسکین به طوفان تحت تاثیر قرار مردم است. آنها نمی خواهند ما را به رسیدن به مردم است. از سوی دیگر دولت اجازه داده هر دو CPM و کنگره برای بازدید از این مناطق روز گذشته (پنج شنبه)..." BJP ملی وزیر Rahul سینها خبرنگاران گفت: در دولت بی جی پی ستاد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب