J&K: سه CRPF مردان کشته در حمله تروریستی در Handwara

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 4, 2020 8:10:38 pm به زودی پس از شلیک این منطقه محا

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 4, 2020 8:10:38 pm
به زودی پس از شلیک این منطقه محاصره و تعقیب جنایتکاران راه اندازی شد برای nab حمله. (اکسپرس عکس: شعیب Masoodi)

سه CRPF مردان کشته شدند شبه نظامیان آتش گشودند نیروهای نظامی خود را در Wangam از شمال کشمیر را Handwara در روز دوشنبه. تازه حمله می آید فقط یک روز پس از پنج پرسنل امنیتی کشته شدند در یک جنگ با تفنگ یا تپانچه با داعش کشیده است که در بیش از هشت ساعت در این منطقه در روز شنبه.

"سه پرسنل از 92 میلیارد CRPF زهری," سرینگر بر اساس CRPF سخنگو گفت: در روز دوشنبه. به زودی پس از شلیک این منطقه محاصره و تعقیب جنایتکاران راه اندازی شد برای nab حمله. نیروهای نظامی نیز مستقر شده اند تا اطمینان حاصل شود که نظم و قانون در محل باقی مانده است گفت: مقامات.

Zulfiquar حسن CRPF ویژه DG (J&K Zone) گفت: هند اکسپرس است که پس از شبه نظامیان اخراج در CRPF مردان آن باعث شده به یک روبرو می شوند. "به جنگ با تفنگ یا تپانچه در," او گفت:.

یک روز پس از برخورد نخست وزیر نارندرا بود توییتی که "انسانهای با شهامت و فداکاری از مرحوم پرسنل امنیتی هرگز فراموش نخواهد شد".

"مراسم تجلیل از شجاع ما سربازان و پرسنل امنیتی و شهادت در Handwara. خود را بگیریم و قربانی هرگز فراموش نخواهد شد. آنها در خدمت ملت با نهایت فداکاری و کار خستگی ناپذیر برای محافظت از شهروندان ما. تسلیت به خانواده و دوستان خود," او اضافه شده در سایت میکرو وبلاگ نویسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن