F1 اعلام کرد ابتکار جدید برای مقابله با نژاد پرستی و نابرابری

فرمول یک اعلام کرد یک ابتکار روز دوشنبه با هدف مقابله با نژاد پرستی و تشویق تنوع بیشتر در سری. F1 در بیانیه ای

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

فرمول یک اعلام کرد یک ابتکار روز دوشنبه با هدف مقابله با نژاد پرستی و تشویق تنوع بیشتر در سری.

F1 در بیانیه ای گفت که "ما نژاد به عنوان یک" را نیز به آدرس مسائل مربوط به نابرابری پایداری و coronavirus همه گیر است که منجر به چهار F1 مسابقه می شود و تاخیر در این فصل شروع از اواسط ماه مارس تا جولای.

F1 در نظر دارد به ارسال یک پیام قوی در مورد برابری زمانی که فصل شروع می شود در جولای 3 در جایزه بزرگ اتریش برای اولین بار از هشت برنامه ریزی اروپایی نژادها از طریق اوایل سپتامبر.

"ما می خواهیم راه اندازی مجدد به نشان می دهد که به عنوان یک ورزشی جامعه ما از موضع ایران در برابر نژادپرستی و ما را بیشتر به آدرس نابرابری و تنوع در F1" بیانیه ای گفت:.

اعلام می آید پس از شش بار قهرمان F1 لوئیس همیلتون گفت که او راه اندازی یک کمیسیون برای افزایش تنوع در آشپزی.

35 ساله انگلیسی, راننده با حضور در راهپیمایی اعتراض به عنوان بخشی از زندگی مهم جنبش در لندن در روز یکشنبه. همیلتون که قبلا با انتقاد F1 برای ماندن سکوت در نژاد پرستی باعث سراسیمگی از حمایت در توییتر از رانندگان F1 مانند چارلز لکلرک و Daniel Ricciardo.

"من دیدم مردم به من احترام انتخاب به چیزی می گویند و آن را شکست قلب من است. چرا من تا به حال به صحبت کردن" همیلتون نوشت: در روزنامه انگلیسی ساندی تایمز.

"بدون تغییر آرایش F1 جامعه در طول زندگی حرفه ای من باعث می شود آن را احساس تنها نوع خاصی از فرد است که واقعا خوش آمدید در این ورزش که به نظر می رسد یک راه خاص می آید از برخی از پس زمینه متناسب با یک قالب خاص و پخش توسط برخی قوانین نانوشته."

F1 رئیس تعقیب کری متعهد به انجام بیشتر و به سرعت در حال بهبود برابری در F1.

"به عنوان یک ورزش جهانی ما باید نشان دهنده تنوع و اجتماعی نگرانی های ما طرفداران" کری گفت: "اما ما همچنین نیاز به گوش دادن و درک آنچه که باید انجام شود و با ارائه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن