اتلتیکو حرکت به سوم

اتلتیکو مادرید افزایش آن در لیگ قهرمانان فشار روز یکشنبه با 1-0 برنده بیش از وایادولید که نقل مکان کرد و آن را

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

اتلتیکو مادرید افزایش آن در لیگ قهرمانان فشار روز یکشنبه با 1-0 برنده بیش از وایادولید که نقل مکان کرد و آن را به مقام سوم در LaLiga.

هدف از جایگزین ویتولو با نه دقیقه مانده به Diego Simeone طرف سه نقطه.

آن را در حال حاضر 52 امتیاز و یک چهار نقطه لبه بیش از ختافه در لیگ قهرمانان پیگیری پس از پیروزی برای اولین بار در پشت درهای بسته در آن واندا Metropolitano ورزشگاه.

ویتولو آمده بود به عنوان یک جایگزین بعد از 73 دقیقه برای مارکوس للرنت و برداشت برنده با یک ضربه سر از گوشه ای پس از وایادولید حافظ خوان آنتونیو کارو تا به حال موفق به روشن است.

ختافه را امیدوار در پایان در LaLiga چهار در زمان دیگر بد گویی کردن از آن به عنوان ناامید کننده بازگشت از سه ماه coronavirus تعلیق ادامه داد: با 1-1 قرعه کشی در خانه به تساوی کشاند.

پیتر Etebo هوشمند پایان قرار داده و ختافه در مقابل در ماتئو قبل از ایبر چارلز تساوی از محدوده نزدیک در سکته مغزی از نیمه وقت.

مراسم تجلیل از

ایبر حتی ممکن است ربوده پیروزی تنها به یک گل دیر هنگام از پدرو Bigas حکومت برای آفساید.

اولین سری آ یک گل در 103 روز مشخص شده بود گلزن Nicolas Nkoulou — گل برای تورینو از طریق سربرگ — گرفتن زانو در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به لیگ ایتالیا از سر گرفته و با احترامات برای بهداشت و درمان کشور و کارگران و قربانیان این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تورینو رفت و به رسم 1-1 با پارما در سری آ در یک بازی از لیگ تعطیل بیش از سه ماه پیش در میان coronavirus بیماری همه گیر.

تورینو بازیکنان عینک ویژه کیت با یک پیام برای کارکنان بهداشتی درمانی در بازیکنان کشباف: با تشکر از شما به تمام قهرمانان.

نتایج: لیگ برتر انگلیس: نیوکاسل 3 (Saint-Maximin 55, Ritchie 69, Joelinton 78) bt شفیلد یونایتد 0.

LaLiga: Celta Vigo 6 (Murillo 14, آسپاس 21-قلم Rafa 40, 41, نولیتو 78-قلم لورنزو 86) bt Alaves 0.

شنبه: لیگ برتر انگلیس: وستهام 0 از دست داد به گرگ 2 (Jimenez 73 نتو 84); بورنموث 0 را از دست داده به کریستال پالاس 2 (Milivojevic 12, Ayew 23).

LaLiga: اتلتیک بیلبائو 1 (مارتینز Berridi 7) bt رئال بتیس 0; ختافه 1 (Etebo 30) درو با ایبر 1 (چارلز 45+6); اتلتیکو مادرید 1 (ویتولو 81) bt Real Valladolid 0.

سری آ: تورینو 1 (Nkoulou 15) درو با پارما 1 (Kucka 31); هلاس ورونا 2 (دی Carmine 14, 26) bt کالیاری 1 (Simeone 43).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب