مینه سوتا را Frontenac پارک دولت می افزاید: 159 هکتار

گسترده blufftop در جنوب شرقی مینه سوتا -- از جمله واکونیا صخره -- ارائه می دهد چندین مشرف پوشا سه جهت که در آن

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

گسترده blufftop در جنوب شرقی مینه سوتا -- از جمله واکونیا صخره -- ارائه می دهد چندین مشرف پوشا سه جهت که در آن بینندگان می توانید ببینید Lake Pepin در فاصله این شورا گفت: در پنج شنبه, جولای 16, انتشار اخبار.

علاوه بر این همچنین شامل مراتع در حال بازسازی با بومی دشت گیاهان -- یک انگیزه برای خرید با توجه به Frontenac پارک ایالتی انجمن بود که درگیر در پروژه است. امروز کمتر از 2% از مینه سوتا را پس از پهن دشت چشم انداز باقی مانده است. این زمین ایجاد شده در این پارک کار برای بازگرداندن این زیستگاه.

"بخشی از انجمن را ماموریت دوباره بومی دشت و این سرزمین می افزاید: بیشتر از آن به پارک" FSPA جمهور برایان Schrieber گفت. "به علاوه هر کسی که بازدیدکننده داشته است می خواهد را در نمایش ها منحصر به فرد — اضافه کردن آنها را تا حد زیادی به اموال است."

تلاش برای اضافه کردن این زمین در نزدیکی ورودی اصلی به 2,300 هکتار پارک در Goodhue County آغاز شد و در سال 2017, زمانی که غیر انتفاعی پارک ها و مسیرهای شورای خریداری آن از یک ملک خصوصی. در آن زمان خارج از پارک قانونگذاری مجاز مرزی در نتیجه مانع مینه سوتا اداره منابع طبیعی توانایی به دست آوردن آن است.

This map of Frontenac State Park shows the 2020 recent addition of Waconia Cliffs as illustration in green by the Parks & Trails Council of Minnesota. Minnesota Department of Transportation base map

این نقشه Frontenac پارک ایالتی نشان می دهد 2020 اخیر علاوه بر این از واکونیا صخره به عنوان تصویر در سبز توسط پارک ها و مسیرهای شورای مینه سوتا است. بخش مینه سوتا نقشه پایه

یک سال بعد دولت سن. مایک Goggin و تشکر. بارب هیلی انجام این قانون که در نهایت مرز مجاز گسترش است. جامعه حمایت از داوطلب بر اساس FSPA مهمی را به تصویب آن شورا گفت.

"من را تشویق همه امور خارجه پارک عاشقان به تجربه نمایش های دیدنی و جذاب از بلوف زدن" پارک ها و مسیرهای شورای اجرایی مدیر برت فلدمن گفت. "من قول می دهم که یک بار شما را در درک دقیقا به همین دلیل ما رفت و بر روی اندام برای خرید این محل خاص با وجود نداشتن هر گونه تضمین است که قوه مقننه خواهد به ما اجازه می دهد برای اضافه کردن آن به پارک."

Frontenac شناخته شده است به عنوان یکی از بهترین نقاط کشور برای مشاهده پرندگان مهاجر در فصل بهار و پاییز از طریق رودخانه می سی سی پی هوایی پرندگان مهاجر. Birders باید ثبت بیش از 260 گونه در اینجا; Lake Pepin متنوع زیستگاه -- bluffland, دشت سیلابی, جنگل و کوه جنگلی جنگل -- جذب متعدد warblers شاهین و پرندگان آبزی و shorebirds.

در طول سه سال این شورا متعلق به زمین کار مرمت ادامه داد: به اطمینان حاصل شود که بومی دشت وسعت زمین به جریب نگهداری می شد. محلی داوطلب متعدد نصب شده bluebird خانه ها و حذف گیاهان مهاجم و همچنین به عنوان قدیمی شمشیربازی. به علاوه پیاده روی مسیرهای شد mowed برای دسترسی به منظره مشرف است که اجازه می دهد تا بازدید کننده برای دیدن چشم انداز گسترش بیش از سه جهت.

با زمین در حال حاضر در DNR مالکیت طرح آغاز خواهد شد به توسعه برای استفاده از آن توسط این سازمان گفت.

پارک واقع شده است و بین قرمز و بال لیک سیتی, Minn., ارائه می دهد و منظره گسترده از bluffs همراه ویسکانسین Pepin و پیرس شهرستانهای استان است. پارک ارائه می دهد کمپینگ و مدیریت چهار جنگل اردو در Richard J. Dorer یادبود چوب جنگلی جنگل های دولت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب