Northland طبیعت: قهوه ای حلقه های باریک بال بال زدن در گل

زرد از hawkweeds دادن راه را برای سیاه چشم Susans و چشم گاوی گل آفتابگردان. گاو هویج وحشی با چتر شاید 8 فوت قد

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

زرد از hawkweeds دادن راه را برای سیاه چشم Susans و چشم گاوی گل آفتابگردان. گاو هویج وحشی با چتر شاید 8 فوت قد می ایستد بالاتر از دیگران در کنار جاده. ترکیبی از بنفش دیده می شود در کانادا thistles, fireweeds و milkweeds.

آن است که آیا گیاهان ژوئن هنوز هم در حال حاضر و یا کسانی که از ماه جولای کنار جاده ها و زمینه فاش کردن مقدار زیادی از رنگ در هر روز.

پیدا کنم که راه رفتن را از همان مسیر به طور منظم است که به دور از خسته کننده و من یک داستان جدید در هر زمانی که من می آیند. این گلهای باید توجه من و به من نگاه نزدیک می بینم که من تنها کسی هستم که به جذب این تابستان رنگارنگ دسته گل های. انبوه حشرات جمع آوری در اینجا هم به دلایل مختلف.

گیاهان وزوز با فعالیت زنبورها, زنبورهای, مگس, پروانه ها و پروانه ها. از طلوع آفتاب تا غروب این باز گل میزبان مقدار زیادی از بازدید کنندگان. بیشتر بیا به شهد اغلب با گرده به عنوان به خوبی. دیگران شکارچیان استفاده از حشرات برای جمع آوری برخی از شکار. تکه های از گل نیز فراوانند با پرواز antics از سنجاقک.

اخیرا هنگامی که من در زمان یک زمینه فلور پیاده روی در نور خورشید و گرما من متوقف اغلب به دنبال بیش از صحنه است. حشرات جمع آوری شهد بودند غافل از من و من از نزدیک آنها را مشاهده. آنها شکارچیان بالقوه بررسی منطقه ، سنجاقک دیده می شود شامل پرچمی, corporals, whitefaces زمرد gomphids و darners.

این بالدار شکارچیان بودند پیوست خرچنگ عنکبوت که ماند در اشعه بابونه و سیاه چشم Susans. (این عنکبوت که در گل های داوودی از ماه ژوئن در حال حاضر عمدتا زرد روی سیاه چشم Susans جولای.)

گل بود و نه تنها رنگ را امروز در اینجا. اهتزاز بیش از آنها رنگارنگ حشرات — حدود ده نوع از پروانه ها. دو تا از بزرگترین و زرد ببر swallowtails و نارنجی پادشاهان بودند آسان است برای دیدن. اما وجود دارد مقدار زیادی بیشتر.

Midsized بلکه رنگارنگ هستند شطرنجی سیاه و سفید-نارنجی fritillaries. من دو نوع: آتلانتیس و نقره ای-مرز. نزدیک است که سفید و سیاه و سفید: سفید دریاسالار. کوچکتر نارنجی پروانه ها — هلال, checkerspots و پرتاب شدند آگهی های مکرر و فیدر و همچنین. آسان به چشم پوشی بودند که قهوه ای هستند.

ما انتظار داریم رنگارنگ حشرات هنگامی که به دنبال پروانه ها و آنها (حتی گاهی اوقات به نام پرواز گل) اما برخی نه به عنوان رنگارنگ نیز پرواز در حال حاضر. در طول راه رفتن من در بر داشت سه نوع قهوه ای پروانه ها. دو نفر از آنها کمی چوب ساتیر و شمال صدفی-چشم بودند در طول پوشیده شده از درخت دنباله دار که من در زمان برای رسیدن به این زمینه است.

اما در اینجا در میان شکوفه زمینه گل های من هم دیدن نارنجی-قهوه ای مشترک حلقه های باریک. Midsized پروانه این کمتر-colorfuls هستند از نزدیک مرتبط به روشن تر هستند. زمانی که دو نفر دیگر قهوه ای پروانه ها در جنگل تغذیه شدند در مواد پوسیده و sap حلقه های باریک انتخاب شهد.

بسیاری از پروانه ها باز بال در حالی که basking در آفتاب, اما نه چندان برای حلقه های باریک. آنها در حال جانبی baskers — بال بسته باقی می ماند آنها به عنوان غذا و نشستن در آفتاب.

خواهیم دید بسیاری از انواع پروانه ها در میان گل های این ماه تابستان. آنها خواهد شد در رنگ های مختلف بسیاری کاملا روشن است اما بیایید چشم پوشی نیست حلقه های باریک و قهوه ای پروانه ها همچنین پرواز در حال حاضر.

Larry Weber

لری وبر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب