اریکا Ettin ستون: زنان با احتیاط از مردان با گربه

معلوم می شود که زن سبک و جلف مورد علاقه خود را می کند را به خر خر کردن-fect دوستیابی تصویر پروفایل را. شده اند

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

معلوم می شود که زن سبک و جلف مورد علاقه خود را می کند را به خر خر کردن-fect دوستیابی تصویر پروفایل را.

شده اند وجود دارد مطالعات بی شماری در مورد آنچه باعث می شود مردم بیشتر جذاب در آنلاین دوستیابی پروفایل اما تحقیقات جدید از دانشگاه ایالتی کلرادو نشان می دهد که مردان باید خود را ترک حیوان خانگی گربه ها از عکس های خود را اگر آنها می خواهند برای افزایش خود را "تاریخ" ،

مطالعه نسبتا ساده است: دو مرد عکس شد هر دو با و بدون یک گربه در آغوش خود و 708 زنان بین سنین 18 و 24 خواسته شد یک سری از سوالات در مورد افراد جذابیت.

برای اولین مرد 38 درصد از زنان مورد مطالعه گفت: آنها به احتمال زیاد یا بسیار زیاد به معمولی تاریخ او و اضافی 37 درصد گفت: آنها می خواهم نظر یک رابطه جدی با او. برخی از زنان — 9% — گزارش آنها هرگز نظر یک رابطه جدی با او. اما زمانی که آنها را دیدم همان مرد با یک گربه در آغوش این تعداد کاهش یافته و به 33 درصد در هر دسته با وجود او با پوشیدن همان لباس و ژست گرفتن در برابر همان پس زمینه. و تعدادی از زنان که به گفته آنها هرگز به طور جدی در نظر قدمت او افزایش یافت و به 14 درصد.

این مطالعه نشان داد نتایج مشابه برای دومین مرد با گربه سانان کاهش شانس خود را از گرفتن یک مسابقه است. هنگامی که تصویر خود ارضایی, 40 ٪ از پاسخ دهندگان گفت: آنها می شود بعید است و یا خاص به تاریخ او را معمولی ... و این تعداد افزایش به 45% با گربه.

"زنان ترجیح می دهند مردان با 'ژن خوب,' اغلب به عنوان تعریف بیشتر صفات مردانه" محققان نوشت. "واضح است که حضور یک گربه کاهش می یابد که ادراک."

با این حال یک گربه دوست در تصاویر پروفایل نیست در نتیجه همه منفی برداشت. برگزاری یک گربه ساخته شده است این مرد به نظر می رسد بیشتر باز, دلنشین, اعتماد به نفس و خروجی از زمانی که آنها تصاویر به تنهایی با توجه به پاسخ دهندگان.

سگ مردم از سوی دیگر را در شانس هستند. Webbox بریتانیا بر اساس شرکت مواد غذایی حیوان خانگی موجود در یک آزمایش اجتماعی آنها به نام "پت Wingman" که از جمله سگ را در آتش زنه یا سرهم بندی کردن مشخصات افزایش شانس خود را برای پیدا کردن یک بازی است. به طور متوسط زنان شاهد افزایش 69% مسابقات بیشتر زمانی که آنها شامل یک سگ در عکس های خود را در حالی که مردان شاهد افزایش 38 درصد بیشتر منطبق است. (البته شما باید آگاه باشید از "dogfishers" وجود دارد — کسی که سهام یک عکس با یک pup نیست که خود به خود!)

این مطالعه به این معنی تمام افتخار نر صاحبان گربه باید ترک حیوانات خانگی خود را از پروفایل خود را? اگر شما از من بپرسید مشخصات خود را باید صادقانه بازتاب خودتان. اگر شما یک homebody که پست فقط عکس های سفر آن مشکل تر خواهد بود برای پیدا کردن کسی که شما می توانید یک رابطه جدی با حق است ؟ همان منطق در مورد حیوانات خانگی.

اگر شما و بچه گربه خود را جدا و سپس وجود دارد هیچ دلیلی برای ترک گارفیلد از مشخصات خود را و به احتمال زیاد جذب همکار دوستداران گربه. چند چپ ابجو بد و کم مایه در حساب خود را بهتر از تشکیل یک پیوند با کسی که دوست cats — یا شاید به طور جدی آلرژیک — سپس نیاز به انتخاب بین رابطه جدید خود را و خود را وفادار باردار شدن همراه است.

اریکا Ettin بنیانگذار کمی با ارنج زدن که در آن او کمک می کند تا دیگران حرکت اغلب تهدید آمیز جهان آنلاین دوستیابی.

©2020 اریکا Ettin

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب