Coronavirus هند به روز رسانی May 09: مهاجران اعتراض فوران دوباره در سورت تقاضا ارسال می شود بازگشت به خانه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 2:43:05 pm در Vareli مهاجران از اوتار پ

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 2:43:05 pm
coronavirus, coronavirus news, Surat migrant workers unrest, migrant workers, lockdown 3.0, shramik express coronavirus lockdown, lockdown extended, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise در Vareli مهاجران از اوتار پرادش و مقصود آمد در خیابان و شعار شعار. (اکسپرس عکس: حنیف ملک)

Coronavirus هند به روز رسانی: به عنوان هند وارد آن 46 بعد از این مستند تعدادی از Covid-19 نفر در این کشور نزدیک به 60,000 علامت از جمله 1,981 مرگ و میر. در حالی که تعداد موارد فعال بود در 39,834 به عنوان بسیاری از 17,846 افراد بهبود یافته اند تا کنون. ماهاراشترا در ادامه به بدترین متاثر دولت با بالاترین تعداد موارد (19,063) و مرگ و میر (731) است و پس از گجرات (7,403 موارد و 449 مرگ و میر). در سمت روشن تر کرالا ثبت موارد جدید برای سومین روز متوالی در روز جمعه کاهش تعداد موارد فعال در کشور به 16.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

در عین حال هند گسترده بازگشت عملیات در جریان است که دولت متعلق به هواپیمایی–هوایی هند–عامل غیر schduled پروازهای تجاری تا May 14 به کشتی در سراسر 15,000 اتباع هند از 12 کشور در مرحله اول. علاوه بر این نیروی دریایی اعزام دو کشتی به مرد به آغاز عملیات بازگشت.

در اینجا دیگر پیشرفت های عمده ای از روز

گجرات: کارگران مهاجر برخورد با پلیس در سورات

صدها نفر از آشفته کارگران مهاجر درگیری با پلیس در مرا روستا در گجرات منطقه سورت در شنبه خواستار بازگشت پاساژ برای خود خانه متحده, خبرگزاری PTI گزارش به نقل از یک مقام رسمی. بیش از 40 نفر از کارکنان بازداشت شدند و پس از صدها نفر از آنها در درگیری با پلیس و حلیم سنگ در خودروهای پلیس در مرا روستا در نزدیکی شهر صنعتی Hazira.

کارگران معترض خواستار آن شدند که دولت های منطقه ترتیب خود را برای سفر به زادگاه خود در اوتار پرادش بیهار اوریسا در میان دیگران گفت: با توجه به PTI.

همیشه از مستند اعلام شد, Surat شاهد حوادث چند از مهاجران به خیابان و درگیری با پلیس به عنوان آنها تقاضا ترتیبات خود را برای سفر به زادگاه خود.

گجرات کنگره رئیس جمهور Amit Chavda توصیف موجی از حوادث در دولت به عنوان نتیجه شکست دولت.

"کارگران مهاجر در گجرات می خواهید به بازگشت به خانه های خود. اما دولت شده است قادر به پیدا کردن هر گونه راه حل و حتی پس از 45 روز. آنها مجاز به رفتن به خانه تحت فشار از صنعتگر دوستان است. کارگران و پلیس به درگیری مسلحانه در بسیاری از شهرستانها. این نتیجه از دولت شکست" Chavda توییتی tagging نارندرا نخست وزیر و وزیر Vijay Rupani.

بنگال دولت اجازه می دهد قطار با مهاجران برای رسیدن به دولت: Amit Shah

اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه در نامه ای به, West Bengal سانتی متر Mamta بانرجی گفت که دولت در حال ایجاد بیشتر سختی برای مهاجران و نه اجازه می دهد قطار با کارگران مهاجر برای رسیدن به دولت است. شاه گفت: نه اجازه می دهد قطار برای رسیدن به, West Bengal است که "بی عدالتی" به کارگران مهاجر از دولت است.

Amit shah, coronavirus cases, India lockdown, covid 19 deaths, Indian express news صفحه اصلی وزیر گفت: در نامه ای که مرکز تسهیل کرده است بیش از دو لاخ مهاجران و کارگران به خانه برسد. (فایل)

با اشاره به 'Shramik ویژه' قطار در حال اجرا توسط دولت مرکزی به منظور تسهیل در حمل و نقل از کارگران مهاجر از نقاط مختلف کشور به مقاصد مختلف خانه گفت: در نامه ای که مرکز تسهیل کرده است بیش از دو لاخ مهاجران و کارگران به خانه برسد.

بیش از 360 کشمیری دانش آموزان به بازگشت به خانه از بوپال در 18 اتوبوس

بیش از 360 کشمیری دانش آموزان رشته در بخش هایی از, Madhya Pradesh با توجه به این مستند خواهد بود برای بازگشت به مکان های مادری 18 اتوبوس از بوپال در روز شنبه یک مقام رسمی گفت. اتوبوس را ترک خواهد کرد حدود 2 ساعت از یک مدرسه خصوصی در گاندینگر محل که در آن دانش آموزان در حال حاضر در حال جایگزین شدن است.

کنگره رهبر Digvijaya سینگ به تازگی نامه ای به اتحادیه, خانه وزیر آمیت شاه درخواست او را به ترتیبات لازم برای نزدیک به 400 کشمیری دانش آموزان در گیر دولت است. او گفت که به عنوان جامو و کشمیر تحت حکومت مرکزی آن است که این مرکز وظیفه برای کمک به مردم از آن منطقه رشته در نقاط مختلف کشور است.

کرالا برای تنظیم ورود کسانی که از مناطق قرمز

به عنوان هزاران نفر از Keralites از مناطق قرمز در دیگر نقاط کشور منتظر ورود به دولت تیوی دولت دولت تصمیم گرفته است برای تنظیم ورود خود را. تصمیم به ایجاد 14-بعد نهادی قرنطینه اجباری برای کسانی که سفر از منطقه قرمز مناطق در نظر گرفته شد روز شنبه و یک روز پس از آنکه دولت اجازه ورود چنین افرادی است.

odisha coronavirus, odisha migrants movement, odisha migrants covid 19 test, odisha lockdown, odisha government, indian express Express photo by Vishal Srivastav

وزیر Pinarayi Vijayan به خبرنگاران گفت: روز شنبه که 3,216 افرادی که وارد از نقاط مهم در روز پنج شنبه منتقل شده اند به نهادی شده است. "دیگران که رسیده کرالا از مناطق قبل از روز شنبه در حال ترسیم و معطوف به نهادی قرنطینه" او گفت:.

آسام افزایش وظیفه مالیات غیر مستقیم از هند ساخته شده خارجی مشروب 25%

این آسام دولت تصمیم گرفته است برای افزایش وظیفه مالیات غیر مستقیم در هند ساخته شده خارجی مشروب (IMFL) با 25 درصد, دولت, وزیر صنعت چاندرا موهان Patowary گفت: پس از جلسه کابینه در روز جمعه.

pune lockdown, lockdown relaxation, pune coronavirus cases, pune mayor, india lockdown, indian express کشورهای دیگر از جمله اوتار پرادش آندرا پرادش و دهلی نو باید پیاده مشروب, قیمت (اکسپرس عکس Arul افق)

به گفته وزارت امور خارجه وزیر این حرکت را تولید درآمد اضافی تومان به 1000 کرور روپیه برای دولت برای مقابله با بار مالی و هزینه های ناشی از کوروناویروس بحران است. کشورهای دیگر از جمله اوتار پرادش آندرا پرادش و دهلی نو باید پیاده مشروبات الکلی قیمت در حال حاضر به افزایش درآمد خود را درآمد.

سلامت حداقل اصلاح Covid بیماران تخلیه قوانین

در یک تصمیم که از قطع و هند نیاز برای Covid-19 تست کیت وزارت بهداشت در اواخر شب ها در روز جمعه گفت که خفیف و متوسط موارد نیازی به آزمایش می شود قبل از ترخیص. همانطور که در قبل سیاست بیماران برای تست منفی دو بار قبل از ترخیص.

Need to collect sample before they cough or sneeze: Doctor describes high risk job برای موارد شدید بیماران مرخص خواهد شد پس از آنها تست منفی توسط RT-PCR. (PTI/فایل)

"خفیف/بسیار خفیف/pre-علامتی موارد بستری در Covid مرکز مراقبت را متحمل خواهد شد به طور منظم دما و پالس اکسیمتری نظارت است. بیمار مرخص می تواند پس از 10 روز از علامت شروع و بدون تب به مدت 3 روز. وجود خواهد داشت بدون نیاز به تست قبل از ترخیص. در زمان ترخیص به بیمار توصیه می شود به دنبال خانه انزوا برای بیشتر از 7 روز به عنوان در هر دستورالعمل..." می خواند تجدید نظر تخلیه سیاست وزارت بهداشت سایت.

5000 سرخپوستان رشته در خارج از کشور وارد خواهد شد هاریانا از طریق ویژه پرواز

از امروز شروع هاریانا در انتظار حدود 5000 نفر از بازگشت از خارج از کشور از طریق ویژه پروازهای هوایی هند مرتب توسط وزارت امور خارجی. اما در هنگام ورود آنها به پایبندی به برخی از اجباری دستورالعمل: دانلود Aarogya Setu برنامه لحظه ای که زمین و 14 روز در قرنطینه و پس از coronavirus آزمون.آنها می تواند بازگشت به خانه تنها پس از قرنطینه آزمون و گواهی صادر شده توسط وزارت بهداشت و درمان.

دنبال هند تخلیه به روز رسانی های زنده

"دسته اول از 67 نفر 21 نفر از آنها از هاریانا و باقی مانده از کشورهای دیگر فرود در دهلی نو از سنگاپور در ساعت 12 ظهر. یکی دیگر از پرواز از داکا انتظار می رود که به مردم بیشتر از هاریانا در روز شنبه گفت:" دکتر حنیف قریشی ارشد IPS افسر منصوب شده است به عنوان گره افسر توسط هاریانا دولت است.

بیش از 20 ، 000 سرخپوستان رشته در خارج از کشور برای ورود به پنجاب در چند روز آینده

بیش از 20 ، 000 سرخپوستان رشته در خارج از کشور انتظار می رود به زمین در پنجاب بیش از چند روز آینده شروع, شنبه, برای آنها که دولت مقدمات ساخت از 'پرداخت شده' برای 14 روز. یکی از این پرواز خواهد زمین در دهلی نو در روز شنبه از داکا با هفت پنجابی ها در هیئت مدیره. در مه 11, پرواز دیگر از داکا با 11 بیشتر پنجابی خواهد رسید در حالی که 56 پنجابی خواهد شد که از ما بر مه 19, از طریق, New Delhi.

coronavirus, covid 19, covid 19 news, india mega evacuation, vande bharat mission, Evacuation operation of Indians, airlift of indians, coronavirus, coronavirus live, indian evacuation, cochin airport, indians stuck abroad, india coronavirus, coronavirus india news, latest news, india news, covid 19 news بیشتر پروازهای انتظار می رسند و همچنین خارج از این کشور امروز.(توییتر/فایل)

اگر مسافری بخواهد به ماندن در یک دولت قرنطینه مرکز اتهامات را وضع خواهد شد.در ضمن صنعت هتل در حال آماده سازی خود برای ارائه ساختمان های خود را به عنوان قرنطینه مراکز به عنوان در غیر این صورت این هتل ها خالی و در حال اجرا به ضرر و زیان است.

بیش از 1 لاخ مهاجران درخواست برای بازگشت به محل کار خود را از معکوس این روند در هاریانا

بیش 1.09 lalk کارگران مهاجر از بیهار و تا اعمال در هاریانا دولت پورتال وب برای آمدن به دولت به عنوان مهاجر در سراسر کشور سر خانه. 79.29 درصد اعمال می شود برای آمدن به مناطق با حداکثر صنعتی فعالیت ها و موسسات کسب و کار از جمله گورگان Faridabad پنیپت, سونیپات, ژججر, Yamunanagar و روری. کمی بیش از 50 ، 000 از آنها می خواهند برای آمدن به گورگان منطقه.

migrants movement, migrant crisis, india lockdown, migrants walking, covid 19, coronavirus, indian express

مقامات بر این باورند که دولت کم coronavirus شماره ها یکی دیگر از عوامل در کارگران به دنبال بازگشت. تا جمعه, Haryana تا به حال 647 موارد مثبت از جمله 14, ایتالیایی, اتباع و هشت مرگ و میر. از 647 موارد 279 بهبود یافته اند.

به طور مشابه, 222 کارگران بیشتر از خگریا منطقه بیهار تصمیم گرفتند برای معکوس سفر آنها به عنوان سوار یک قطار ویژه برای Telangana در روز پنج شنبه.

زنگ بیش از کارگران مهاجر به عنوان Odisha می بیند سنبله

به عنوان دادگاه عالی سهشنبه ماند موقت سفارش اوریسا دادگاه عالی درخواست دولت به اطمینان حاصل شود که مهاجران به دنبال بازگشت "باید (باید) آزمایش منفی" برای Covid-19 نگرانی در حال افزایش است که این دولت درباره موارد مرتبط با بازگشت کارگران است.

Ganjam منطقه است که تا به حال دو مورد ممکن است 2 تا 47 در حال حاضر همه مربوط به کارگران مهاجر که از کانون سورات در گجرات. در منطقه نارنجی زودتر Ganjam در حال حاضر سوم است در Odisha در تعدادی از موارد پس از Jajpur (55) و خوردا (50).

بخوانید | Coronavirus اعداد توضیح داد: چرا Odisha شاهد افزایش موارد جدید

دیگر مناطق در Odisha نیز موارد گزارش شده از کارگران بازگشت از سورت تست مثبت — Bhadrak (3), Kendrapora (5), بلسر (2), Mayubhanj (4) و Jagatsinghpur (4).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب