گیج کننده فعالیت در Chandigarh پایگاه هوایی با سراسیمگی از پرواز به لاداخ

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 12:43:10 am یک کارو

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 12:43:10 am
india china, india china border, india china ladakh, india china border face off, galwan news, galwan valley, pangong tso, india china ladakh, ladakh news, india china today latest news, india border news یک کاروان ارتش هند حرکت در امتداد یک بزرگراه منتهی به لاداخ (REUTERS/Danish اسماعیل)

در CHANDIGARH نیروی هوایی ایستگاه که به عنوان پل هوایی به لاداخ شلوغ بود با فعالیت در روز پنج شنبه با چندین پرواز انواع هواپیما در حال انجام بیش از 48 ساعت گذشته.

بسیاری از مردان و مادی شده اند تقبل قایق از آب عبور از Chandigarh پایگاه هوایی به جلو مکان در Ladakh گفت: منابع. این هواپیما شده اند که در عمل شامل C-17 و AN-32 و C-130.

منابع در نیروی هوایی اسرائیل گفت: دولت بالا از آمادگی حفظ شده است و از آنجا که ایستادگی کردن با چینی ها سربازان در Ladakh.

در دیگر مربوط به توسعه در مقیاس بزرگ تقویت نیروهای هندی صورت گرفته در جلو مکان های همراه هند و تبت مرز در هیماچال پرادش است. ساخت صورت گرفته در Kaurik و Shipki لا مناطق که در آن چین در گذشته بنا ادعا می کنند به مناطق به عنوان خود را.

ارتش که حفظ نیروی قابل ملاحظه سطح در Kinnaur و Lahaul اسپیتی مناطق افزایش یافته است قدرت خود را با توجه به تحولات در Ladakh. در حالی که وجود دارد هیچ گزارش از هر گونه برخورد با نیروهای نظامی در این مناطق, چینی, هلیکوپتر پرواز کرده 10-12 متر به عمق سرزمین های هندی در دو نوبت در ماه آوریل است.

این منطقه در امتداد هند و تبت مرز در هیماچال نیز پیوسته به مرز مشترک با این کشور در Uttarakhand. ارتش هند بود افزایش تا حضور خود را در آن منطقه بیش از حد. همانطور که قبلا گزارش با بیان این ارتش هند نقل مکان کرد سریع و با عجله اضافی نیروهای نظامی و مهمات به Uttarakhand مرز با تبت پس از فعالیت های چینی متوجه شدند در یک سطح افزایش در Harsil بخش.

شده است وجود دارد همچنین در مقیاس بزرگ حرکت کاروان به لاداخ از طریق بزرگراه پنجاب که باعث شده مردم برای به اشتراک گذاشتن عکس از این کاروان در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. مقامات ارتش می گویند برخی از این جنبش بسیار معمول به دلیل این است که زمان از سال که زمستان جوراب طول می کشد مکان از منابع در Ladakh. اما آنها درخواست عموم مردم و نه برای قرار دادن عکس از کاروان های در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب