هیچ حاج امسال افزار پولی را به طور کامل مسترد: Naqvi

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 12:13:42 pm عربستان سعودی هرگز لغو حج در حد

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 12:13:42 pm
Abdul Saiyad, who was one of the 150 pilgrims supported by the state government for the holy trip, was buried in the holy land itself. عربستان سعودی هرگز لغو حج در حدود 90 سال پس از این کشور استقرار. (فایل)

یک روز پس از عربستان سعودی اعلام کرد که "تعداد بسیار محدودی" از مردم خواهد بود و مجاز به انجام حاج امسال با توجه به coronavirus دولت در روز سه شنبه تصمیم به بازپرداخت درخواست پول از زائران بدون هیچ گونه کسر.

"ما تصمیم گرفته اند که حاج زائران از هند را نمی توان به عربستان سعودی برای حاج 2020. درخواست پول از بیش از 2.3 لاخ زائران بازگردانده خواهد شد بدون لغو کسر از طریق انتقال مستقیم" گفت: اتحادیه وزیر مختار Abbas Naqvi.

عربستان سعودی روز دوشنبه اعلام کرد که تنها "تعداد بسیار محدودی" از مردم خواهد بود و مجاز به انجام عمده مسلمان حج این سال است. پادشاهی گفت که تنها افرادی از ملیت های مختلف در حال حاضر ساکن در این کشور خواهد بود و مجاز به انجام حاج. دولت با این حال مشخص نیست که چگونه بسیاری از مردم خواهد بود مجاز به شرکت.

"این تصمیم گرفته شده است برای اطمینان از حج انجام می شود در یک شیوه ای امن از ديدگاه بهداشت عمومی در حالی که رعایت تمام اقدامات پیشگیرانه و اجتماعی لازم است فاصله پروتکل برای محافظت انسان ها از خطرات مرتبط با این بیماری همه گیر و مطابق با آموزه های اسلام در حفظ زندگی انسان" وزارت که نظارت زیارت گفت: در بیانیه ای گفت: دیروز.

زیارت سالانه است که برای آغاز این سال در پایان ماه ژوئیه به طور سنتی تساوی حدود 2 میلیون مسلمان از سراسر جهان به مدت پنج روز شدید عبادت و مناسک در مکه.

عربستان سعودی هرگز لغو حج در حدود 90 سال پس از این کشور استقرار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب