دوقلوها وزن ماسک در ماسک کردن تصمیم

Shortstop Jorge Polanco و دوم baseman لوئیس Arraez در میان گروهی بود که ماسک خود را کشیده تا بیش از خود بینی و

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

Shortstop Jorge Polanco و دوم baseman لوئیس Arraez در میان گروهی بود که ماسک خود را کشیده تا بیش از خود بینی و دهان.

برخی دیگر از بازیکنان تصمیم گرفتند در برابر ماسک در حالی که در این زمینه است. بسیاری دیگر تا به حال آنها را در اطراف گردن خود را آماده به جلو و در یک لحظه متوجه.

زمانی که فصل شروع می شود انتظار می رود برای دیدن حداقل برخی از بازیکنان نقاب در طول بازی. این یکی دیگر از راه 2020 فصل خواهد شد نگاه متفاوت تر از هر دیگر.

"من دیده ام بچه ها اینجا کار کردن من بچه ساری با ماسک, در حال اجرا, پایگاه, کشش, گرفتن شل بازی گرفتن" مدیر Rocco Baldelli گفت. "من دیده ام بچه ها اساسا انجام همه چیز تا کنون و ما می دانیم که وجود دارد بچه ها هستند که باید با افزایش آگاهی و نگرانی با این وضعیت و من نمی خواهد آنها را سرزنش برای پوشیدن ماسک و اگر آنها راحت است."

Marwin گونزالس گفت که او قرار بود به سعی کنید به پوشیدن ماسک خود را در طول بازی اما گفت که آن سخت است برای اجرای آن به خصوص اگر او اتفاق می افتد به بازی خود.

برخورد با ماسک در گفت و آسان تر خواهد بود.

"احتمالا زمانی که ما در ستاره شرق, هنگامی که ما در حال هدف قرار دادن احتمالا بله. اما من فکر می کنم برای دفاع از آن را به سختی می شود به نگه داشتن آن را در" گونزالس گفت.

چپ fielder ادی روساریو گفت که او نمی خواهم به پوشیدن ماسک خود را در حالی که بازی اما اگر این چیزی بود که او تا به حال به انجام و سپس او را.

Outfielder جیک غار گفت: او می خواهم به احتمال زیاد باید خود را در اطراف گردن خود را آماده به جلو و تا زمانی که او به کسی.

"من مطمئن هستم که برخی از بچه ها خواهد شد و تنها دلیل من گفت که — در واقع من مطمئن نیستم اما من فقط گفت که از آنجا که من دیده ام بعضی از بچه ها که در حال انجام آن را در خارج وجود دارد در شیوه ها و چیزهای شبیه به آن" غار گفت. "من حفظ من ، من این نوع است که آنها به ما داد. من آن را نگه دارید دور گردن من اگر من فکر می کنم من در هر محله های نزدیک به این ستاره شرق, دیگر, مردم, اگر من مجبور به صحبت کردن با مربیان چهره به چهره و یا چیزی من احتمالا می خواهید آن را قرار داده است."

تابستان کمپ دنده جدید

تابستان کمپ برخی از لباس جدید در روز شنبه. دوقلوها بازیکنان تمرین پوشیدن رنگ قرمز روشن پیراهن تحمل a woodchuck برگزاری یک بت و عبارت "شهرهای دوقلو اردوگاه تابستانی سال 2020 است." کارکنان عینک نور آبی پیراهن با همان آرم و کلمه "کارکنان" در پشت.

"(آن را) با الهام از, بدیهی است که, Gophers طلایی و این که لاک پشت نقب زن دولت اما نیز وجود دارد یک خانواده woodchucks که ما می بینیم در Nicollet, پارک, ما در پیاده روی احتمالا هر روز به طوری که ما فکر آن را" Baldelli گفت.

Baldelli را نامزد Allie درو آرم با دست و محل باشگاه وانجمن مدیر راد McCormick کردم پیراهن ساخته شده برای این تیم است.

"این نوع از مدرسه. اگر ما قصد داریم به آن تماس بگیرید, تابستان اردوگاه ما نیز ممکن است یک مدرسه قدیمی کمپ تابستانی پیراهن" Baldelli گفت.

شایان ذکر

استارت Rich Hill و هومر بیلی گرفت و موند برای شنبه intrasquad بازی و Baldelli خوشحال بود با آنچه که او را دیدم از هر دو. "بصری نمی تواند نگاه هر یک بهتر است," او گفت:. ... سوم baseman جاش دونالدسون اعلام کرد در رسانه های اجتماعی شنبه که او در انتظار یک نوزاد دختر با شریک زندگی خود را Briana میلر بعد از این سال. ... Baldelli گفت که همه بازیکنان باید اجتناب شود آسیب تا کنون از طریق هفته اول و یا پس از کمپ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب