هیچ وضوح در حج از عربستان, کمیته به بازپرداخت 100 ٪ در لغو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 6:30:58 am آن گفت: "تنها چند هفت

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 6:30:58 am
آن گفت: "تنها چند هفته باقی مانده برای کارهای مقدماتی در هند برای حاج 2020 در عین حال عربستان مقامات ابلاغ نشده و هر گونه توسعه بیشتر".(AP Photo/Amr نبیل)

در صورت عدم وجود هر گونه اطلاعات از عربستان سعودی در مورد حاج سفر در این سال هند, حاج کمیته تصمیم گرفته است برای بازپرداخت هر کسی که پرداخت کرده برای پیشبرد آن است.

در بخشنامه صادر شده در دوشنبه امضا شده توسط خود مدیر عامل مقصود احمد خان حاج کمیته گفت که عربستان سعودی تا به حال مطلع در مارس 13 که آماده سازی برای حاج برای این سال باید "به طور موقت متوقف(اد)". آن گفت: "تنها چند هفته باقی مانده برای کارهای مقدماتی در هند برای حاج 2020 در عین حال عربستان مقامات ابلاغ نشده و هر گونه توسعه بیشتر".

آن گفت که پس از چندین استعلام دریافت شد و بسیاری از مردم ابراز نگرانی از این تصمیم به بازپرداخت مبلغ به هر زائر که مایل به انصراف از آن و تا به حال پرداخت پیشبرد برای حاج و نیاز به پر کردن یک فرم است که می تواند گرفته شده از حاج کمیته وب سایت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن