به هدف PM یا نه: CWC دیدار را نشان می دهد گونه های در

منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 5:41:21 am سونیا گاندی پرداختن به CWC در روز سه شنبه. (PTI) کنگره

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 5:41:21 am
سونیا گاندی پرداختن به CWC در روز سه شنبه. (PTI)

کنگره در روز سه شنبه نگه داشته تا آن حمله به نخست وزیر نارندرا مودی گفت: بیانیه خود انکار هر چینی نفوذ کرده بود مكيدند اما نشست حزب کار کمیته نشان داد که سویه درون و نشان داد که مسائل داخلی آن شده است دست و پنجه نرم کردن با پس Lok سبها انتخابات شکست دور از حل و فصل شود.

در جلسه کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی گفت: وجود یک "رشد احساس در میان مردم است که دولت به شدت سنن و وضعیت". او گفت که او امیدوار است که "مادر دیپلماسی و قاطع رهبری را اطلاع رسانی از اقدامات دولت در حفاظت از تمامیت ارضی".

در طول بحث کرد اما RPN سینگ رهبر از اوتار پرادش گفت: کنگره باید هدف مودی "سیاست ها و تصمیم گیری های اشتباه" اما حمله او باید ظاهر نمی شود, شخصی, منابع حاضر در جلسه گفت:.

به گفته منابع سابق کنگره رئیس جمهور راهول گاندی است که تیز و برنده خود را در انتقاد از مودی شاید احساس کردند که Singh شد نشان می دهد که نخست وزیر باید از حمله می شود.

Rahul که تا به حال توییتی کمتر از 48 ساعت که قبلا "نارندرا است که در واقع Surender مودی" گفت که او را به توقف حمله به نخست وزیر اگر این حزب گفت: پس از این منابع گفت.

"او شاید تفسیر این پیشنهاد به اشتباه. او گفت: او را متوقف خواهد کرد حمله به PM و او را از حمله Rajnath Singh یا Nirmala Sitharaman به جای. او استدلال کرد که او یک سرباز حزب کنگره و محدود می شود توسط هر کاری کمیته تصمیم می گیرد و او نمی خواهد چه کار کمیته نمی خواهید او را به انجام" یک منبع حاضر در جلسه گفت:.

"او (Rahul) گفت: من نمی ترسم از مودی" منبع دیگری گفت.

AICC دبیر پریانکا گاندی Vadra است آموخته اند و سپس پیشنهاد کرد که Rahul مبارزه بود مودی به تنهایی و دیگر رهبران آیا صحبت کردن در برابر ساعت.

نظرات خود را تکرار بحث در حزب پس از شکست خود در مارس 2019. در اولین CWC جلسه پس از شکست Rahul گفته بود که بسیاری از رهبران ارشد پشتیبانی نمی کند و خود را "chowkidar chor hai" مبارزه PM. "در برابر من ایستاده بود به طور کامل به تنهایی" در حالی که در "نخست وزیر RSS و موسسات آنها را دستگیر کرده اند" او گفت: پس از آن.

منابع گفت که رهبران ارشد مانند احمد پاتل و آناند شارما گفت که نخست وزیر باید مورد انتقاد قرار دارد و پس از او رهبر حزب و دولت – و به دلیل استبدادی و متمرکز ساختار است که ساخته شده در طول شش سال گذشته.

پاتل گفت: زبان مورد استفاده در برابر نخست وزیر باید معتدل و متوجه شأن و منزلت از دفتر او نگه می دارد. برخی دیگر از رهبران بیش از حد گفت که هیچ سوء استفاده از زبان استفاده می شود باید در برابر ساعت.

شارما آن را آموخته است گفت: رهبران مانند او گرفته بود روی نخست وزیر محکم و قاطعانه در مجلس هر زمان که مورد نیاز است. او گفت رهبران بودند نه ترس از حمله به نخست وزیر.

جالب است که در این جلسه نیز شاهد چندین رهبران خواستار آن است که Rahul باید بازگشت به کنگره و رئیس جمهور.

منابع گفت راجستان وزیر Ashok Gehlot ساخته شده پیشنهاد و حمایت سابق Uttarakhand وزیر Harish Rawat و دیگران از جمله جوانان کنگره رئیس جمهور B V Srinivas.

و به زودی پس از جلسه کنگره منتشر شد اظهارات Rahul در چین در این نشست است.

"چین گستاخی اشغال سرزمین ما. این ساعت را نابود کرده است موضع ما و خیانت ارتش ما با پذیرش موقعیت خود را که آنها را اشغال هند هیچ زمین. چینی ها نمی تواند مجاز به گرفتن دور با این غیر قابل قبول غصب زمین ما است. همه چیز باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که قربانی ما شهدا است و بیهوده نیست.

"یکی از دلایلی که چرا چین عمل کرده است کامل و شکست سیاست خارجی است. تاسیس نهادی ساختار دیپلماسی بوده است تخریب توسط PM. روابط ما با یک بار دوستانه همسایگان دروغ در ژنده پوش. ما زمان آزمایش رابطه با متحدان سنتی ما قطع شده است" در بیانیه ای گفت:.

به CWC همچنین قطعنامه ابراز "تزلزل ناپذیر" همبستگی با نیروهای مسلح اطمینان از حمایت دولت برای "اقدامات انجام شده برای حفاظت از امنیت ملی و هند تمامیت ارضی" حمله به چین برای آن "بی گناه" به "مسلم و بخش جدایی ناپذیر از هند قلمرو حاکمیت" و هدف قرار دادن نخست وزیر برای 'هیچ کس نفوذ به خاک هند,' سخنان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن