مستند تمدید تا 30 ژوئن در بنگال با تسهیلات

توسط: اکسپرس میز وب | Kolkata, New Delhi | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 7:29:44 pm Mamata بانرجی در Na

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | Kolkata, New Delhi | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 7:29:44 pm
mamata banerjee, bengal lockdown extended, unlock 1.0, coronavirus lockdown, covid 19 lockdown extended, indian express Mamata بانرجی در Nabanna کلکته روز دوشنبه. (عکس: ANI)

West Bengal وزیر Mamata بانرجی دوشنبه اعلام کرد که این مستند در دولت بود که میله میله به پایان در 15 ژوئن تمدید شده است تا 30 ژوئن.

اضافه کردن چند مطلب تسهیلات موجود مستند قوانین او افزایش تعداد افراد مجاز در اماکن مذهبی, ازدواج توابع و مجالس ترحیم از 10 تا 25 در حالی که جنبش مردم محدود بین ساعت 9 شب تا 5 هستم.

بانرجی گفت: پس از حمل و نقل عمومی در جاده ها تعداد زیادی از عفونت ها در حال افزایش است. "شانس زیادی وجود دارد که بیشتر سنبله در موارد. از این رو, لطفا مراقب باشید و به دنبال دستورالعمل" او به دادگاه تجدید نظر به مردم است.

این Mamata نوری-led دولت کاسته خاموش کردن محدودیت در بنگال از ژوئن 1, اجازه می دهد مکان های عبادت برای باز کردن و عملیات در گونی چای و ساخت و ساز بخش های رزومه به طور کامل. مراکز خرید و رستوران ها و دیگر موسسات افتتاح شد درهای خود را به روز دوشنبه پس از یک وقفه بیش از دو ماه با دولت اجازه می دهد بیشتر تسهیلات به عنوان بخشی از باز کردن 1.0 اولین فاز از یک مرحله به مرحله خروج از coronavirus ناشی از مستند در سراسر کشور است.

بررسی باز کردن 1.0 بالای تحولات در اینجا

روز دوشنبه کار خود را از سر در ادارات دولتی در دولت پس از یک فاصله بیش از دو ماه است. یک مقام ارشد دولت در دولت دبیرخانه Nabanna گفت PTI که بیشتر گروه ها شاهد تقریبا 70 درصد حضور ظهر در خط با دستورالعمل صادر شده توسط دولت است. فهرست اسامی آماده شده است برای کارکنان است که حضور دفاتر در روز متناوب در حالی که به شدت پیوستن به اجتماعی فاصله از هنجارهای رسمی گفت.

بخش های مانند صفحه اصلی, کشاورزی, بازاریابی و سرمایه گذاری, ثبت نام حضور. مشابه این صحنه را در بهداشت و آموزش و پرورش, گروه دفاتر در دریاچه نمک, او گفت:.

منابع گفت: کلکته Municipal Corporation (KMC) که تا به حال نام به صورت 100 درصد مردم در انتخابات از ژوئن 8, ثبت تقریبا کامل حضور و غیاب.

چند نفر از کارمندان نادیا, South 24 Parganas, Hooghly, هوره و Medinipore اما شکایت کرده است که آنها تا به حال یک نفرت انگیز زمان رسیدن به اتاق در صورت عدم وجود خدمات قطار.

"سه نفر از همکاران من و من استخدام یک وسیله نقلیه برای رسیدن به کلکته از Kakdwip امروز. ما تا به حال به پوسته تومان 5,000" یک کارمند در دولت مواد غذایی گروه گفت PTI.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن