متوسط بارندگی به ادامه تا جولای 26: آی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 12:42:50 am با هیچ توجهی باران این شهر را

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 12:42:50 am
maharashtra monsoon, maharashtra rains, southwest monsoon, pune monsoon, maharashtra weather forecast, indian express news با هیچ توجهی باران این شهر را در بارش کاهش یافته نرمال در اوایل این هفته. (فایل)

در حالی که پونا دیده است تا حد زیادی خشک موسمی فصل تا کنون در این شهر تجربه کرده وزش باران برای 24 ساعت بین پنج شنبه و شب جمعه است.

شهرستان ثبت 31 میلی متر باران بین 8.30 صبح تا 5.30 بعد از ظهر روز جمعه بود که مرطوب تر تا کنون در این فصل. با هیچ توجهی باران این شهر را در بارش کاهش یافته نرمال در اوایل این هفته. آن باقی مانده 7.8 mm کوتاه از عادی به عنوان روز جمعه اعلام کرد هند هواشناسی وزارت (IMD) بارش داده است.

"موسمی جنوب غربی فعال بوده است بیش از Madhya ماهاراشترا در نتیجه متوسط و در عین حال گسترده بارش" یک ملاقات رسمی گفت. "جنوب غربی وزش باد در حال وزش نسیم ملایم وزش باد بیش از عرض های جغرافیایی پایین تر. شدت بارندگی را کاهش می دهد پس از 26 جولای."

در این روز بارش های ثبت شده در دیگر شهرهای کشور از جمله معنوی (87 میلی متر) Mahabaleshwar (71 mm), Aurangabad (33 متر) سولاپور (52 mm) بمبئی (24 mm) و سترا (16 میلیمتر).

در این سال موسمی باقی مانده است اندک بیش از Madhya ماهاراشترا و Vidarbha. حتی پس از نرمال بارش باران ثبت شد بیش از همه به چهار تقسیم بندی دولت با بارش خروج – Marathwada (51 mm), Madhya ماهاراشترا (17 میلی متر) مسکونی (10 میلی متر) و Vidarbha ( -3 میلی متر) – تا جمعه. بارش بیش از ماهاراشترا همچنان تحت این رده عادی ثبت شده در 514.9 میلی متر با 12 درصد مازاد تا کنون.

بارندگی است و به احتمال زیاد به تسخیر بیش از دولت تا پایان این ماه با هیچ احتمال تشکیل یک کم فشار سیستم بر روی خلیج بنگال است که به طور معمول ایدز بارش بیش از ماهاراشترا. موسمی از طریق باقی مانده در موقعیت عادی خود و در 28 ژوئیه خواهد shift سمت کوهپایه های هیمالیا. این نشان می دهد کمتر از نرمال بارندگی بیش از ماهاراشترا و شمال غربی هند در هفته آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب