Karman درخشان در رجا را نشان می دهد

Karman Kaur Thandi نمی تواند بازی FedCup صلاحیت به جهان گروه بازی کردن در دبی به دلیل مصدومیت اما او در او درخ

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

Karman Kaur Thandi نمی تواند بازی FedCup صلاحیت به جهان گروه بازی کردن در دبی به دلیل مصدومیت اما او در او درخشان در حال ظهور قهرمان در Instagram نشان می دهد "چای با راجا'.

فرصت منحصر به فرد

این یک فرصت منحصر به فرد برای کل FedCup تیم از جمله Sania Mirza برای قرار دادن هندی, تنیس زنان در محل موردتوجه وتماشای عموم. بالا دونفره ستاره Purav رجا میزبان شش بازیکن در 50 دقیقه را نشان می دهد.

به طور کلی سوالات دارای برچسب رجا را عقل گرفتار, دختران در پای اشتباه, اما آنها ورزشی و تشکیل شده است.

Sania بود در سهولت و آسانی ارائه شده برای اهدای رسیدگی به وزیر ارشد صندوق اگر او برنده FedCup قلب جایزه.

سانیا گفت که او را به دنبال در حدود 1-1/2 هفته آماده سازی در لتونی برای FedCup بازی کردن کراوات و گفت که این امر می تواند یک شانس 50-50 برای هر دو تیم است.

Sania شد قاضی اما در سمت چپ آن به Purav نامگذاری Sowjanya Bavisetti و Karman. پس Karman بود جواب داد: بیشتر از 15 سوال Purav تا به حال هیچ تردیدی در اعلام او برنده است.

کاملا هوشمند

هر چند او نمی تواند به یاد داشته باشید دیگر بالا-200 رتبه بازیکنان از این کشور جدا از Sania و Ankita, Karman, خودش یک عضو که نخبگان لیگ کاملا هوشمند در غیر این صورت.

Karman گفت که او در خواندن Sania بیوگرافی و آن را جالب. او داد و هشت نفر از 10 امتیاز برای Mahesh Bhupathi در شکل دادن به زندگی حرفه ای خود را در مدار حرفه ای.

Sowjanya صحبت در مورد مشکل تجربه رقابت در نیجریه بلافاصله پس از برنده شدن در زنان ملی عنوان سال گذشته است.

Rutuja Bhosale گفت که آن را وابسته به فرد برای سرمایه گذاری در کالج تنیس در ایالات متحده است.

کاملا عصبی

او گفت که او کاملا عصبی در طول FedCup با وجود داشتن است که بخشی از این تیم از سال 2011 است.

Rutuja امیدوار بود در بالا 200 سال 2022 یک روحیۀ تکرار Riya Bhatia همچنین. Ankita Raina به هفت نفر از 10 برای Sania نقش در کمک به هند واجد شرایط در FedCup حتی اگر او خودش را برنده شده بود تک و دونفره مسابقات برای هدایت این تیم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن