Minn. خانه گسترش HAVA دلار به انتخابات امن تر به عنوان coronavirus گسترش

ST. پل — با نوامبر سال 2020 انتخابات صرف ماه دور و coronavirus همه گیر کشیدن در مینه سوتا قانونگذاران در حال

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

ST. پل — با نوامبر سال 2020 انتخابات صرف ماه دور و coronavirus همه گیر کشیدن در مینه سوتا قانونگذاران در حال گسترش استفاده مجاز از انتخابات فدرال دلار برای coronavirus پاسخ در پای صندوقهای رای است.

دولت و مجلس در روز دوشنبه, مه 4 رای دادند 119-14 به تصویب مجلس فایل 3429 که اگر امضا و به قانون باز خواهد شد تا به کمک امریکا رای عمل می کنند (حوا) بودجه فدرال برای مینه سوتا دولت و انتخابات محلی مقامات به گوشت گاو تا اقدامات احتیاطی برای رای دهندگان و نظرسنجی کارگران به عنوان آن به نظر می رسد آمریکایی ها خود را در برگه های رای در میان همه گیر در این پاییز. قانونگذاران با اشاره به همسایه ایالت ویسکانسین به نحوه اجرای انتخابات در طول یک بیماری همه گیر با چند شلوغ حوزه باز و زمان انتظار کشش برای ساعت در ماه گذشته مقدماتی.

این لایحه به طور معنیداری سیراب از دموکرات و وزیر خارجه استیو سیمون اهداف: اجازه می دهد تا جهانی رای-با-ایمیل سقوط می آیند. جمهوریخواهان استدلال کرده اند که چنین حرکت غیر ضروری با مینه سوتا در حال حاضر اجازه می دهد برای زود در شخص رای گیری و هیچ بهانه ای پست الکترونیکی-در برگه های رای. در حال حاضر تحت قانون دولت Minnesotans فراموش کرده اند به درخواست یک absentee ballot, اما آنها نمی نیاز به یک "بهانه" و یا به دلیل یک, به عنوان برخی از ایالت ها نیاز به.

رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت: "نمی خواهد تماس (HF 3429) حداقل اما آن قطعا باید فراموش لایحه در جهت انتخابات ما به عملکرد این سقوط در زیر ابری از COVID."

"ما باید قادر به ارائه انعطاف پذیری بیشتر به انتخابات محلی مقامات و وزیر امور خارجه و ما نیاز به ارائه کمک های مالی به آنها را قادر به انطباق با ما سیستم رای گیری" وینکلر گفت.

با پایان 2020 را قانونی جلسه به سرعت نزدیک شدن و لیست coronavirus قانون به تصویب طولانی Winkler گفت: قانونگذاران مذاکره دور "مقررات که یک طرف ممکن است بیش از دیگر" مانند جهانی رای-با-پست — به منظور جلوگیری از "قانونی ترکیه رقص است."

اگر امضا و به قانون HF 3429 اجازه خواهد داد که در ایالت مینه سوتا به استفاده از HAVA دلار برای افزایش رای گیری غایب اضافی ایجاد نظرسنجی locations, خرید ضد عفونی لوازم و افزایش آگاهی عمومی از اجتماعی فاصله دستورالعمل در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

این لایحه در حال حاضر به مجلس سنا قبل از آن می رسد رژیم صهیونیستی است. تیم Walz میز به امضا و به قانون است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب