'تست دنیای قهرمانی نقاط سیستم مسخره است' می گوید: مایکل برگزاری

غرب هند بولینگ سریع بزرگ مایکل برگزاری نامیده تست دنیای قهرمانی است سیستم امتیاز به عنوان "مسخره" که در آن برخ

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

غرب هند بولینگ سریع بزرگ مایکل برگزاری نامیده تست دنیای قهرمانی است سیستم امتیاز به عنوان "مسخره" که در آن برخی از آزمون ارائه خواهد شد بی اهمیت یک بار تیم متوجه است که آنها نمی توانند در پایان دو تیم برتر این جدول امتیاز.

به عنوان در هر زمان سیستم امتیاز با ارزش برای هر آزمون مطابقت با پیروزی در دو بازی سری 60 امتیاز یک بازی است.

اما اگر آن را پنج سری بازی ارزش یک آزمون مسابقه برنده است که به کاهش 24. بنابراین اساسا یک تیم می تواند به دست آوردن تا 120 امتیاز از یک سری بدون در نظر گرفتن تعدادی از مسابقات. بالای دو واجد شرایط برای نهایی.

آزمون مسابقات که قرار است تا پایان با یک نهایی در خداوند در ماه ژوئن 2021 معرفی شد توسط ICC در سال گذشته در تلاش برای احیای دو جانبه تست کریکت.

"آن کار نمی کند" برگزاری گفت Wisden کریکت ماهانه در یک میز گرد وقتی پرسیده شد که اگر در این آزمون قهرمانی شد دستیابی به آنچه در آن طراحی شده بود.

"اول از همه نقاط سیستم مسخره است. شما نمی توانید بازی پنج آزمون مسابقات و دریافت همان مقدار از نقاط اگر شما بازی دو آزمون مسابقات.

"و ثانیا در برخی از نقطه شما در حال رفتن به تیم های که دانستن آنها می تواند رسیدن به فینال و پس از آن آزمون مسابقات می رویم که همه سرگرم کننده است. مردم می دانند که این فقط یک بازی است."

انگلستان سریع کاسه کریس Woakes که او نیز بخشی از این میز گرد گفت: سیستم امتیاز ممکن است نیاز به بهینه سازی در آینده.

"نیوزیلند سری (انگلستان را از دست داد 1-0 دور به کلاه سیاه در زمستان سال گذشته) نیست بخشی از جهان آزمون قهرمانی اما شکست نمی گذارد ما هیچ کمتر به عنوان بازیکن" Woakes گفت.

"من فکر می کنم این سیستم ممکن است نیاز به یک بیت از سرهم بند با در آینده است. هر کسی می تواند کسی به نوبه خود بیش از یک خاموش نهایی بسته به بازی شیر یا خط و یا شرایط. اگر زمان بیشتری در تقویم آنها می تواند انجام سه مسابقه نهایی اما متاسفانه تنها وجود دارد نه" او گفت:.

هند در حال حاضر پیشرو در جهان آزمون قهرمانی که پرتاب شده از چرخ دنده ها با توجه به COVID-19 همه گیر که دیدم به تعویق افتادن یک شماره از سری.

در فوریه سال نیوزیلند کاپیتان کین ویلیامسون به حال وجود دارد گفت: عناصر سیستم امتیازات استفاده می شود برای تست دنیای قهرمانی که "ناعادلانه".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب