سابق پنجاب DGP در میان 45 رزرو برای استخراج غیر قانونی

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina , Jagdeep سینگ عمیق | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 11:07:16 pm

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina , Jagdeep سینگ عمیق | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 11:07:16 pm
در ژوئن 18, معدن بخش دوباره نامه نوشت و پس از پاکسازی تمام فنی به SSP به تسلیم شاه در برابر 45 نفر است.

سابق پنجاب DGP Paramdeep سینگ گیل همراه با 44 کشاورزان از Saini Majra روستا در Majri بلوک محلی منطقه رزرو شده است به اتهام اجازه می دهد غیر قانونی شن و ماسه معدن در زمین های کشاورزی.

FIR به ثبت رسیده است در Majri پلیس محلی در شکایت از دولت را معدن بخش است. The Indian Express انجام داده است یک سری از گزارش در مورد استخراج غیر قانونی در حال انجام در روستاهای اطراف جدید Chandigarh (Mullanpur) و آخرین گزارش در جولای 6 تا به حال مشخص شده امکان دخالت در برخی از افراد با نفوذ راست زیر بینی از مقامات منطقه.

با توجه به صنوبر در 1 اکتبر 2019 منطقه معدن افسر محلی نوشته شده بود نامه ای به SSP به بررسی و تسلیم شاه در برابر افراد درگیر در استخراج غیر قانونی فعالیت است.

پس از دریافت این نامه SSP دفتر نوشته شده بود نامه ای به وزارت معدن به دنبال یک گزارش در مورد افراد درگیر در استخراج غیر قانونی جایی که استخراج غیر قانونی انجام گرفته و منطقه که در آن معدن انجام شد.

معدن گروه دوباره نوشت به SSP در دسامبر 11, درخواست پلیس برای ثبت نام پرونده افراد در Saini Majra ایجاد کرد با استناد مدنی حکم دادخواست در پنجاب و هاریانا دادگاه عالی. آن را نیز ذکر شده و در آن نامه دوم است که با توجه به دستورات ملی سبز, دادگاه (NGT) تلفظ در آوریل 23, 2019, یک تیم به رهبری توسط خورر زیر بخشی دادرس (SDM) متشکل از اعضای پلیس و معدن درآمد بخش هکتار انجام شده چک کردن در Saini Majra برای استخراج غیر قانونی. این تیم توصیه می شود ثبت نام از شاه در برابر مردم بر روی زمین که در استخراج غیر قانونی قرار گرفته بود.

در ژوئن 18, معدن بخش دوباره نامه نوشت و پس از پاکسازی تمام فنی به SSP به تسلیم شاه در برابر 45 نفر است.

این گروه همچنین صادر بازیابی اعلامیه به مردم که در زمین معدن قرار گرفته بود.

از 45 نفر که در حال حاضر شده است رزرو شش نفر تا به حال با نزدیک شدن مدیر معادن/ معدن و زمین شناسی برای پر کردن یک درخواست تجدید نظر در برابر بهبود استفاده نمي نماييد. تصمیم گیری در آن تجدید نظر در حال بررسی.
دفتر دادستان منطقه (حقوقی) در گزارش خود که فرستاده شد به پلیس در جولای 2, روشن است که حتی اگر هر فرد تا به حال ثبت یک درخواست تجدید نظر در برابر بهبود اعلامیه پرس و جو انجام می شود می تواند در برابر او در بخش 21 از معادن و مواد معدنی (توسعه و قوانین و مقررات).

دا (حقوقی) نیز اشاره کرد که تحت حکومت 76 (1) از پنجاب, مواد معدنی جزئی قانون هیچ فرد باید از انجام هر گونه عملیات استخراج در هر منطقه به جز زیر و مطابق با شرایط و ضوابط اجاره معدن قرارداد یا مجوز اعطا شده در این قانون و هر گونه تخلف از آن باید چنین فرد مسئول عمل تحت عمل می کنند و این قوانین. با توجه به دا (حقوقی) اظهارات این شش نفر که تا به حال ثبت درخواست تجدید نظر در برابر بهبود توجه نیز می تواند رزرو شده است.

پس از دریافت این گزارش پلیس رزرو 45 مالکان Saini Majra روستا در بخش 21 از معدن و مواد معدنی (مقررات و توسعه) عمل می کنند.

سابق DGP Paramdeep سینگ گیل پاسخ نمی دهند به تماس های تلفنی و یا پاسخ به پیام متنی فرستاده شده به او را برای حصول اطمینان از نظرات خود در مورد این مسئله.

یک افسر 1974-دسته ای از IPS جامو و کشمیر کادر منصوب شد پنجاب DGP توسط SAD-BJP دولت در سال 2009 و بازنشسته در سال 2011. او بعد از ناموفق جنگیدند 2012 مجمع انتخابات به عنوان غم انگیز نامزد از Moga.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب