مائوئیست برگزار شد به خانه فرستاده می شود با توجه به Covid ترس: Chhattisgarh پلیس

نوشته شده توسط Gargi Verma | Manendragarh | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 2:46:21 am Davinder سی

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | Manendragarh | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 2:46:21 am
Chhattisgarh Maoist, Chhattisgarh Maoist arrest, Chhattisgarh Maoist sent home, Chhattisgarh Maoist Covid case, Chhattisgarh corona cases Davinder سینگ شم و لعل متوقف شده بود پسر بچه ای در نزدیکی شهر آفتاب دروازه در شهرستان امریتسار در روز یکشنبه. (بازنمودی)

یک مائوئیست بود که اخیرا بازداشت شده در بیجاپور منطقه در حالی که در تلاش برای نزدیک شدن به او و بستگان بود و گفته خواسته به بازگشت به خانه توسط رهبران مائوئیست او به عنوان توسعه یافته علائم Covid-19 با توجه به پلیس.

Bastar IG P Sundarraj گفت Sumitra Chepa (32) گرفته خواهد شد و به بازداشت و پس از یک دوره قرنطینه در او ایجاد کرد تحت Modakpal محدودیت های ایستگاه پلیس. "او یک سرفه و تب است. ما گرفته اند و او را نمونه و مراقبت های پزشکی نیاز دارد," او گفت:.

"این Modakpal پلیس در بیجاپور شد و با نوک انگشتانش کردن در مورد او در تلاش برای نزدیک شدن به او و بستگان زندگی در این منطقه است. ما دستگیر او در Peddakawali جنگل. در طول بازجویی مقدماتی ما در بر داشت که او یک عضو از مردم آزادی چریکی ارتش و گردان 1 از 10 سال گذشته" او گفت:. "از Sumitra ما آموخته اند که در دیگران وجود دارد که بیمار در میان آنها و آنها در تلاش هستند تا مردم را به بازگشت به روستاهای خود را."

اما Chhattisgarh DGP Durgesh Awasthi گفت Chepa بازگشت نیست Covid خاص. "در گذشته ما شاهد مواردی که Naxals فرستاده اند اعضای خود را به عقب اگر آنها را تبدیل به بیمار... پس از آن است چریکی ارتش بیمار یا نه جسمی مناسب تبدیل به یک بار برای آنها به طوری که آنها به خانه فرستاده شده," او گفت:.

یک مقام پلیس در بیجاپور گفت: "از آنجا که او در گردان فرمان توسط Hidma ما گمان دخالت او در بسیاری از موارد شدید. ما در حال انتظار برای او دوره قرنطینه قبل از بررسی بیشتر است."

پلیس باید افزایش نظارت در مائوئیست-مناطق آسیب دیده. "ما هشدار داده روستاییان به اطلاع پلیس به عنوان به زودی به عنوان کسی که از کادر بازگشت, به طوری که ما می توانید برای Covid عفونت مبادا آنها ممکن است همه آلوده. ما افزایش دسترسی ما" Sundarraj گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب