جایگزین قطار ویژه از بمبئی می افزاید: 2 روز, 5 متحده

نوشته شده توسط ارم صدیق , Avishek G Dastidar | بمبئی, دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 4:50:37

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق , Avishek G Dastidar | بمبئی, دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 4:50:37 am
Spectial train, coronavirus pandemic, india lockdown, Mumbai newsIndian express news قطار که به سمت چپ بمبئی در 7.20 pm on May 21 بود و برای رسیدن به گوراکپور توسط مارس 22 شب "در حالت عادی جدول زمان" است حمل ظرفیت کامل خود از 1600 مسافر. (بازنمودی)

بسته بندی شده راه آهن برنامه از ماه مه 1 — 2,600 Shramik قطار حدود 80% برای محدود کردن و بیهار — منجر به یک موقعیت عجیب و غریب که در آن یک مهاجر ویژه از بمبئی بود که برای رسیدن به گوراکپور در عرض 24 ساعت در شب جمعه بود جایگزین از طریق Odisha اضافه کردن دو روز و پنج کشور اصلی سفر است.

شنبه شب در انتخابات گفت: این قطار در حال عبور در گمه Jharkhand, هنوز 600 متر دورتر از مقصد خود را با برآورد ورود شرکت "گاهی اوقات در صبح روز یکشنبه".

قطار که به سمت چپ بمبئی در 7.20 pm on May 21 بود و برای رسیدن به گوراکپور توسط مارس 22 شب "در حالت عادی جدول زمان" است حمل ظرفیت کامل خود از 1600 مسافر. چند تن از آنها به شدت انتقاد کرد و در حالی تصمیم به تغییر مسیر قطار بدون دانش خود را و آنان را به سمت چپ در تلو تلو خوردن با غذا یا آب.

مسافران گفت که آنها آمد به می دانم که از مسیر منحرف تنها حدود 6 صبح روز شنبه پس از شبکه های تلفن همراه ارسال پیام های استقبال از آنها به Odisha. "هنگامی که قطار رسید Rourkela ما شروع به وحشت و خاموش کردم در ایستگاه به صحبت می کنند به راننده گفت:" Santosh Gawde, 26.

"راننده پرسید: ما به صحبت به دولت. من شروع کردم به جستجو برای شماره های تماس در اینترنت در تلفن همراه و به نام گوراکپور اتاق کنترل به آنها بگویید که قطار از دست داده بود خود را دور. این زمانی است که ما به دانستن در مورد انحراف" Gawde گفت.

"ما آخرین مواد غذایی بسته از khichdi و یک بطری آب در Nagpur در شب جمعه است. ما در نهایت برخی از پوری و سبزی و یک بطری آب در گمه بعد از یک روز کامل گذشته بود" گفت: Manoj Kumar, یکی دیگر از مسافر.

منطقهای مقامات راه آهن گفت: هند اکسپرس که سیستم در حال حاضر در حال اجرا قطار بیشتر است که می تواند در مسیرهای شرقی و بیهار برای روشن شدن مهاجر راش.

"هنگامی که ما اجرا timetabled قطار ماده متفاوت است. در اینجا ما در حال اجرا هستند 80 درصد از قطار به بالا و بیهار. وجود دارد برخی از ازدحام مسائل اما ما مرتب با آنها را" راه آهن رئیس هیئت مدیره V K Yadav گفت.

"به تمام قطار بودند همگرا به یک مسیر برخی از شبکه تراکم تجربه است در شمال مرکزی راه آهن و غرب مرکزی راه آهن منطقه" راه آهن وزارت توییتی. یک مقام غربی راه آهن گفت: تغییر مسیر قطار ادامه خواهد داد بیش از دو بعدی به سه روز تا خط پاک کردن.

در این مورد گفته مقامات قطار بود به صلیب بهوسول در ماهاراشترا حرکت به ایترسی در MP را وارد کنید تا از طریق جانسی و تصویب کنپور قبل از رسیدن به گوراکپور — فاصله 1,750 متر.

به جای آنها گفت: قطار منحرف شد از بهوسول به ناگپور و بعد به بیلسپور (Chhattisgarh), Rourkela (Odisha), آسانسول (بنگال), گمه (Jharkhand) و گایا (بیهار). آن را وارد کنید تا در موقلسری و رسیدن به گوراکپور پس از پوشش فاصله از 2400 متر.

مقامات در دهلی نو گفت: کالاهای آماده Canpore (GMC) حیاط در کنپور کلید همگرا نقطه در این مسیر است "کامل به لبه".

"حدود 34 در حال اجرا خطوط حمل ترافیک عظیمی از پنج جهت در یک زمان کوتاه است فشرد شبکه" گفت:.

مقامات گفت: تراکم نیز ناشی از تاخیر "در شبانه روزی پس از پروتکل های مختلف توسط منبع متحده" و "در آزاد کردن با چنگک جمع کردن در مقصد توسط مقامات دولتی". آنها گفتند: این قطار در حال حاضر اجرا می شود در سرعت کندتر از مجاز" در چند بخش به سهولت این وضعیت است.

زبان به بیان آنیل میشرا بخشی راه آهن مدیر (دانباد) گفت که "حدود 13 قطار بودند جایگزین از طریق گمه, دانباد, سینگرولی و مناطق دیگر".

"ما به مواد غذایی و آب و شکلات و کیک به مسافران," او گفت:.

با آبیشک Angad در رانچی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب