Maharashtra: در راه بازگشت از Telangana مهاجر می میرد 2 متر از خانه در Gadchiroli

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 12:10:26 am "هنگامی که

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 12:10:26 am
Coronavirus cases, Migrant worker death, Telangana worker, Maharashtra news, Indian express news "هنگامی که آنها وارد مرز ما مرد شروع به احساس ناراحت. بنابراین آنها تصمیم به استراحت در نزدیکی دیوار ترکیب یک آشرام مدرسه. مرد اما مرگ وجود دارد قبل از هر کسی می تواند آنها را متوجه" گفت: Gadchiroli جمع دیپاک singla sv (sv). (بازنمودی)

یک کارگر مهاجر در بازگشت به Gadchiroli منطقه در ماهاراشترا از, Telangana درگذشت و فقط در 2 کیلومتری از روستای خود را.

Rajbabu Samaiyya Gajjela, 35, شد, سفر با همسر و فرزندان خود را در استخدام وسیله نقلیه از یک روستا در جگتیل منطقه در Telangana, جایی که او مشغول به کار بود برای یک سال. او مبتلا بوده اند از کلیه بیماری و نیز در حال اجرا تب گذشته 15 روز یا بیشتر با توجه به همسرش.

"هنگامی که آنها وارد مرز ما مرد شروع به احساس ناراحت. بنابراین آنها تصمیم به استراحت در نزدیکی دیوار ترکیب یک آشرام مدرسه. مرد اما مرگ وجود دارد قبل از هر کسی می تواند آنها را متوجه" گفت: Gadchiroli جمع دیپاک singla sv (sv).

Sironcha Tahsildar رامش Jaswant گفت: "بستری شد به یک بیمارستان در Telangana حدود 15 روز پیش. آنها تا به حال تصمیم به بازگشت در روز یکشنبه و سفر با یک ماشین در حدود 150 کیلومتر برای رسیدن به Sironcha. آنها تنها 500 متر از مرکز پزشکی کمپ و خود را در روستای مادری بود که فقط دو متر دور... ما گرفته اند سواب از همه آنها برای پیدا کردن اگر او تا به حال Covid-19."

پاسبان Kashinath Kundkar از Sironcha گفت: "نه پس از مرگ انجام شد و پس از او مشکوک Covid-19 بیمار است. بستگان خود را نگه داشته و دور از خانواده. پس ما او را سوزانده. خانواده نمونه فرستاده شده به ناگپور و گزارش ها در انتظار."

Gadchiroli است و در عین حال به گزارش هر گونه Covid-19 مورد مثبت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب