در حال Facebook دعوا بیش از coronavirus ارزش unfriending خانواده خود را? نظرسنجی می گوید ... بله

در نهایت آنها قرار داده و بر مشروط و یا در Facebook زندان, اطلاعیه, از صفحه خود را خاموش برای آینده قابل پیش ب

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

در نهایت آنها قرار داده و بر مشروط و یا در Facebook زندان, اطلاعیه, از صفحه خود را خاموش برای آینده قابل پیش بینی و فراموش کردن در مورد تا زمانی که خانواده با هم در روز شکرگزاری یا عید پاک.

تا زمانی که coronavirus رسید.

دشمنی خانواده در Facebook نیست فقط هل دادن مردم برای قرار دادن بستگان خود را در مشروط شدن دیگر — آنها در واقع unfriending آنها بر اساس یک نظرسنجی جدید.

حداقل 15 درصد از افراد مصاحبه گفت که آنها تا به حال بی یار یک از اعضای خانواده بیش از یک اختلاف نظر در COVID-19 بازاریابی شرکت دیجیتال سوم ساحل گزارش شده است. یکی دیگر از 20 ٪ بود همان را به دوستان خود را هنگامی که یک بحث بیش از این ویروس در گرفت.

"در حال حاضر یک زمین پرورش برای بحث پر جنب و جوش و تنش در اطراف رسانه های اجتماعی تنها افزایش طول COVID-19" با توجه به دیجیتال سوم ساحل. "با وجود اکثریت ادعا رسانه های اجتماعی باعث بیش از آسیب خوب وقتی که می آید به گرفتن COVID-19 اطلاعات استفاده افزایش یافته است برای دو نفر از پنج پاسخ دهندگان."

برای تکمیل این بررسی شرکت بازاریابی مصاحبه 2,030 مردم از مارس 28 مارس 30 سال 2020 است. متوسط سن پاسخ دهندگان بود 39 در حالی که 51 درصد مرد و 49 درصد زن بودند.

در میان وابستگی های سیاسی 44 درصد دموکرات 30 درصد جمهوری خواه و 27 درصد مستقل بودند.

پس از همه گیر وارد ایالات متحده آمریکایی ها نیست فقط درگیر شدن با اخبار بیشتر آنها نیز در رسانه های اجتماعی بیشتر است. از کسانی که در نظر سنجی دیجیتال سوم ساحل گزارش 66% گفت: آنها مصرف بیشتر اخبار و 40% گفت: خود را به استفاده از رسانه های اجتماعی افزایش یافته بود.

مردم بیشتر احتمال دارد به لحن به Facebook به گرفتن اخبار خود را (49%) در مقایسه با توییتر (25%) ق (14%) و Instagram (12%).در همان زمان 69% گفت: "رسانه های اجتماعی باعث بیش از آسیب خوب وقتی که می آید به گرفتن دقیق COVID-19 اطلاعات است."

عمومی اختلافات بین اعضای خانواده و دوستان ممکن است بازتابی از آن است.

با توجه به بررسی حداقل 24 درصد از پاسخ دهندگان گفته بودند در مبارزه با کسی که در رسانه های اجتماعی بیش از ویروس. یکی دیگر از 21 درصد گفت: کسانی که در دعوا با دوستان و یا اعضای خانواده.

مردم نیست اما حفظ مقدار که از تمام اخبار و رسانه ها مصرف این بررسی نشان داد.

"وقتی پرسیده شد که چگونه بسیاری تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 حدود 1 در 3 پاسخ تحت 500,000. تعداد واقعی موارد 1 میلیون در زمان این بررسی انجام شد," Digital سوم ساحل گزارش شده است. "نظر تعدادی از زندگی را از دست داده و 23 درصد پاسخ تحت 30,000. واقعی تعداد 58,000 در زمان این بررسی انجام شد."

کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان می تواند شناسایی یک عکس از دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

اما 64 درصد می دانستند که دکتر دبورا Birx است — "در جهان مشهور جهانی سلامت رسمی" منصوب به عنوان پاسخ هماهنگ کننده کاخ سفید Coronavirus نیروی کار با توجه به MarketWatch.

هر دو را به حضور مکرر در طول مطبوعاتی کاخ سفید جلسات در COVID-19 هر چند تنها 7% از افراد مورد بررسی توسط دیجیتال سوم ساحل گفت: آنها اعتماد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر برای به روز رسانی بر روی این ویروس است.

فقط 1% با اشاره به معاون رئیس جمهور مایک پنس سر از Coronavirus نیروی کار خود را به عنوان مورد اعتماد ترین منبع برای به روز رسانی.

جمهوری خواهان به احتمال زیاد برای پیدا کردن جلسات مفید در حالی که بین 32 درصد و 36 درصد از دموکرات ها و مستقل به ترتیب می گویند همین است.

وجود دارد به نظر می رسد به یک اجماع اطراف فرسودگی شغلی از coronavirus اخبار.

با توجه به بررسی حداقل 54 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهم قطع در اخبار خود مصرف برای مقابله با بی شمار از احساسات — از خشم به اضطراب ناشی از COVID-19.

حدود یک سوم گفت: آنها اجتناب از تماشای اخبار به طور کامل دیجیتال سوم ساحل گزارش شده و بیش از نیمی گزارش شده احساس ضعف و عصبانی و نا امید کننده و یا ترس.

اکثر پاسخ دهندگان گفت: آنها دچار فرسودگی شغلی (67%) و اضطراب (68%).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن