پدر تسلیم به سرطان در feb: مادر می میرد Covid یتیم پسران دریافت می کنید کمک از corporator

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 5:02:37 am در ژوئن 10, Madhu ب

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 5:02:37 am
coronavirus cases, Covid death, ahmedabad news, gujarat news, Indian express news در ژوئن 10, Madhu بیمار و بازدید از یک دکتر محلی که اشاره او به GMERS, Gotri. Madhu باقی مانده تحت درمان برای بیش از یک هفته است. (بازنمودی)

Mayur Vankar, 13, نشسته در نزدیکی درب یک اتاق در خانه Savayanagar در Gotri خیره به فراموشی پوشش صورت خود را با یک رنگ بژ کتان که مادر او را به حال دوخته با دست او است. آن است که در میان چند چیز او را برای او و خود را از 16 سال Akash قبل از او در برابر Covid-19.

در فاصله شش ماه برادران از دست داده اند و هر دو پدر و مادر خود –پدر خود را در اثر سرطان در فوریه این سال است.

Madhu Vankar, 38, درگذشت, روز یکشنبه در وادودارا در حالی که تحت درمان برای Covid-19. مرگ می آید به عنوان یک شوک به برادران که از دست پدر خود Virji Vankar به سرطان است. "پدر ما بود دستمزد روزانه کارگر. او سختکوش ، ما تا به حال یک زندگی بسیار عادی تا زمانی که پدر من مبتلا به سرطان در سراسر دیوالی در سال گذشته و در عرض چند ماه وضعیت او رو به وخامت گذاشته و او در گذشت و در ماه فوریه. مادر ما در زمان مسئولیت مراقبت از ما و شروع به کار به عنوان داخلی کمک مسکونی در جوامع در سراسر اما به زودی مستند تحمیل شد می گوید:" Akash.

در ژوئن 10, Madhu بیمار و بازدید از یک دکتر محلی که اشاره او به GMERS, Gotri. Madhu باقی مانده تحت درمان برای بیش از یک هفته است.

Akash می گوید: "هفته گذشته او به ما گفت که از طریق تلفن است که سلامت او بدتر شد. ما درمانده و ما نمی دانم چه باید بکنید. ما فقط شنیدن شده است که این بیماری یک قاتل است. در حال حاضر ما را دیده اند که چگونه بی رحمانه است."

BJP Corporator از بخش Nitin Doga شده است که در تماس با پسران از مادر خود را آزمایش مثبت گفت که Madhu به دست آورده بود یک کار جدید از شستن لباس در یک بیمارستان خصوصی در مجاورت آن نیز درمان Covid-19 بيمار. "ما احساس او ممکن است قرارداد این ویروس از بیمارستان است. آن را تا به حال تنها یک ماه پس از او شاغل وجود دارد برای شستن لباس از بیماران بستری در بخش" Doga گفت.

Doga در حال حاضر تصمیم به مراقبت از نیازهای مالی خود را برای سال آینده. Doga در روز شنبه تحویل پست-مورخ چک به Akash خود را برای هزینه های ماهانه. Madhu مرگ نیز بخشی از وادودارا Municipal Corporation (VMC) حسابرسی از Covid-19 مرگ و میر به تعیین اگر او با توجه به این ویروس و یا هر گونه دیگر همبودی.

"من به آنها داده post-مورخ چک تومان 8,000 در هر ماه برای یک سال. من نمی خواهم به آنها را یکجا تومان 1 لاخ آنها به عنوان افراد زیر سن قانونی و نمی خواهد می دانم که چگونه به کار judiciously استفاده از آن پول است. وجود دارد همچنین احتمال کسی برگشتاندن آنها را به فراق با پول است. بنابراین هر ماه آنها می توانید میزان برداشت و استفاده از آن به عنوان آنها نیاز دارید. من دستور مقامات بانک برای تایید هویت خود و نیز بررسی همین کار را با من" Doga گفت.

Akash به نظر می رسد برای کلاس X امتحانات هیئت مدیره در مارس اما نمی تواند به روشن شدن برخی از افراد است. "من ظهور خواهد برای امتحانات سال آینده و پس از آن به دنبال آموزش حرفه ای در ITI ، من برنامه ریزی برای انجام این کار برای کمک به مادرم در حال اجرا خانه. برادر من بسیار جوان و بنابراین من باید به مسئولیت خود در حال حاضر" Akash می گوید.

خود دایی پدری و مادری عمه هم زندگی می کنند در همان محل. اما دایی پدری او نیز در مرحله پیشرفته سرطان و عمه بیوه است.

"اگر چه خانواده وجود دارد خواهد بود برای حمایت معنوی از نیازهای مالی از دو پسر یک نگرانی است. دو خانواده به اندازه کافی نیست به معنی دفع کردن برای خود. پس با مالی بخش مراقبت های گرفته شده از ما می تواند امید که بچه ها قادر خواهد بود به جمع آوری شجاعت و حرکت" Doga گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب