Luningning Mariano, مینه سوتا, اولین COVID-19 مرگ الهام گرفته از خانواده 'به یک زندگی از شادی'

Luningning Mariano, 88, سنت آنتونی ایجاد کرد, درگذشت مارس 19, فقط چند روز پس از آزمایش مثبت است. همانطور که از

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

Luningning Mariano, 88, سنت آنتونی ایجاد کرد, درگذشت مارس 19, فقط چند روز پس از آزمایش مثبت است. همانطور که از شنبه, 1,282 بیشتر مردم در مینه سوتا نیز در اثر عوارض مربوط به virus.

"این رفتن به لمس تمام زندگی ما — این که آیا آن را یک همسایه و یا یک دوست و یا یک دوست از یک دوست" گفت: النور Beltran یکی از Mariano بينند. "اگر شما را لمس توسط ویروس و شما نمی دانید که کسی به شما می گویند, 'شاید من می تواند امن" اما با همه این مرگ و میر می آید نزدیکتر به همه ما است. این واقعا غم انگیز است به فکر می کنم که چگونه بسیاری از روز پس مامان در گذشت."

Coronavirus است و تحمیل تلفات سنگین در مینه سوتا پس از Mariano مرگ است. شده اند وجود دارد صاحبان کسب و کار, کلیسا, organists سرایداران — عزیزان از دست رفته توسط بسیاری از کسانی که فوت کرده اند. ویروس آمار سوتا سالمندان سخت ترین: 82 درصد از کسانی که کشته شدند و بیش از سن 70.

زمانی که برای اولین بار مینه سوتا مرگ اعلام شد, مقامات تنها توضیح است که بیمار بود Ramsey County ساکن در 80s. مینه سوتا وزارت بهداشت نمی خواهد به یک نام و یا حتی می گویند اگر آن مرد یا زن تنها که بیمار بود نامعلومی شرایط بهداشتی اساسی در علاوه بر این به عامل خطر بودن یک شهروند ارشد و که آن را به نظر می رسد آنها تا به حال قرارداد آن را از یکی از بستگان که در حال سفر بین المللی و بعد از آزمایش مثبت برای ویروس.

پیشگامان مطبوعات جستجو سوابق برای رسیدن به خانواده بیمار. در اینجا Luningning Mariano داستان:

اعضای خانواده مطمئن نیستید که چگونه Mariano قرارداد COVID-19. شوهرش Inocencio Mariano درگذشت Jan. 31 در سن 93 و اعضای خانواده سفر از فیلیپین بود و او پس از مرگ او.

Mariano شد مصرف دارو برای فشار خون بالا و همچنین دچار آرتریت روماتوئید Beltran گفت. در اطراف مارس 14, مادرش شروع به شکایت از درد مفاصل و درد عضلات. روز بعد او به او گفت که دختر او سوء هاضمه.

زمانی که Mariano از خواب بیدار در صبح روز 16 مارس سال تجربه ناگهانی تنگی نفس Beltran گفت. آنها به نام 911 و مرینو گرفته شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان رحمت-وحدت پردیس در فریدلی, Minn.

بیش از یک دوره 12 ساعته او رفت و از نیاز به دو لیتر اکسیژن به 15 لیتر گفت: Beltran که یک پزشک است. طبیعی خون-اکسیژن اشباع — معنی مقدار اکسیژن در خون است که معمولا 100; Mariano را کاهش یافته و به یک هشدار دهنده 76, او گفت:.

پزشکان می خواستم به intubate اما ماریانو مراقبت های بهداشتی رهنمود روشن بود: نه زنده. "او نمی خواهید برای رفتن بر روی یک دستگاه تهویه," Beltran گفت. "او تا به حال یک زندگی خواهد شد. این چیزی است که او می خواست."

که مادر او اولین کسی بود که در دولت به بستری با COVID-19 بود, مخلوط برکت Beltran گفت. "ما خوش شانس و بدشانسی در یک معنا" او گفت:. "این واقعا هنوز شناخته شده نیست چه باید بکنید. این نوع گیج کننده زمان است."

مرینو به سه دختر در مینه سوتا اجازه داده شد به صرف 24 ساعت گذشته در بیمارستان با او. "در آن زمان آنها می دانستند که او به آرامی بدتر" Beltran گفت. "ما قادر به با او و دست خود را نگه دارید و او قادر بود به ما بگویید که چه او می خواست به انجام همه چیز."

Mariano که هشت فرزند, 21 نوه و 22 نوه بزرگ در زمان روانی موجودی همه چیز در آپارتمان او و شروع divvying تا اموال او از جمله کتاب و سی دی آشپزی گلدان و تابه.

"او گفت:" به یاد داشته باشید so-and-so,' یکی از نوههایشان, 'می خواستم به نوشتن میز ؟ اوه آن را به او بدهد,'" Beltran گفت. ""آه که کیسه های آبی رنگ! متوجه شدم یکی از نوههایشان می خواستم من کیسه های آبی رنگ; آن را به او بدهد.' او بسیار هوشیار و بسیار با آن است. او حافظه بسیار خوب بود به طوری که او قادر بود به ما بگویید که چه او می خواست."

Mariano بدحجابی دختران خود را برای بودن با او در بیمارستان بود چرا که او نگران است که آنها ممکن است قرارداد COVID-19; Beltran بعد از آزمایش مثبت, او گفت:.

"او می گفت:" چرا شما اینجا هستید ؟ چرا شما اینجا هستید ؟ همین حالا بیا نزدیک من,'" Beltran گفت.

اعضای خانواده در مینه سوتا کالیفرنیا و فیلیپین کردم برای خداحافظی از طریق زوم. "او قادر به صحبت کردن همه" Beltran گفت. "ما تا به حال نماز, و ما تا به حال آهنگ ها — آهنگ هایی که او دوست داشت."

Mariano گفت: او نمی خواست یک مراسم تشییع جنازه توده با توجه به نگرانی در مورد COVID-19 اما او خواسته برای او و Inocencio داده می شود تا به فیلیپین به دفن, با توجه به Beltran. "او گفت:" هنگامی که زمان مناسب است, زمانی که همه چیز می میرد من می خواهم یک مراسم بزرگ در فیلیپین,'," او گفت:. "این چیزی است که ما می رویم به انجام شاید گاهی اوقات هنگامی که در سال آینده همه چیز بهتر است."

Luningning Mariano را شامل دو جمله در مورد آنچه که او می خواست خانواده اش را به انجام زمانی که او فوت کرد: "من فقط می خواهم یک جرم برای من و برای آنها را به آواز خواندن آهنگ های مورد علاقه من. و من می خواهم آنها را به یاد داشته باشید من دوست داشتن آنها است."

Beltran گفت: دوست داشتم بازی ماه jongg و "بی نظیر در دستمالی کردن. او راه رفتن ما دستمالی فرهنگ لغت. او می دانست که معنای بسیاری از کلمات کوتاه که دستمالی کردن سرگرم کننده مثل چی شو, xi, qat و ریا."

او شادترین زمانی که میزبانی بزرگ جمع های خانوادگی. او دوست داشت به پخت و طبخ; تخصص او بودند پخته ماکارونی خورش گوشت گاو lengua de gato (فیلیپینی, کره کوکی ها) و ensaimada شیرینی Beltran گفت.

او و Inocencio که ازدواج کرده بودند تقریبا 67 سال رشد در فیلیپین قبل از مهاجرت به ایالات متحده در اواخر دهه 1980 ، آنها زندگی در کالیفرنیا قبل از نقل مکان به ایالت مینه سوتا در سال 2011 و اقامت در شهرهای دوقلو.

این زن و شوهر زندگی می کردند که در فرود در سنت آنتونی روستای نوزاد-sat همه نوه های خود حتی آنهایی که زندگی می کنند در فیلیپین و هرگز از دست رفته رویدادهای مهم مانند تعمید تولد, فوتبال بازی ها, رسیتال فارغ التحصیلی و مراسم عروسی Beltran گفت.

آنها عاشق به رقص و گوش دادن به موسیقی توسط فیلیپینی و هنرمندان کره ای. سایر علاقه مندی ها: Kenny Rogers, Luther Vandross, MercyMe Ed Sheeran Scotty McCreery, Andrea Bocelli و Josh Groban.

"در فیلم های ما باید از آنها همیشه با هم خندیدن و یا رقص" Beltran گفت. "آنها زندگی بسیار ساده زندگی, اما آنها زندگی می کردند بسیار کامل زندگی است. آنها همیشه به ما یادآوری برای همیشه یکدیگر را دوست دارم و آنها الهام گرفته همه ما را به یک زندگی از شادی. که خود را بزرگترین میراث."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن