چالش های جدید مواجه کالج ورزشکاران در محوطه دانشگاه از جمله حقوقی و اخلاقی سوال در مورد COVID-19 دستورالعمل

سند خواسته ورزشکاران را مسئولانه دنبال دستورالعمل به منظور کاهش گسترش coronavirus — مانند تکمیل مجازی غربالگری

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

سند خواسته ورزشکاران را مسئولانه دنبال دستورالعمل به منظور کاهش گسترش coronavirus — مانند تکمیل مجازی غربالگری به گزارش پزشکی ورزشی کارکنان هر گونه شناخته شده قرار گرفتن در معرض COVID-19 یا هر گونه علائم پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و بهداشتی دست غالبا — و به موافقت با تست.

چند بزرگ دیگر مدارس ده — اما نه همه خواسته ورزشکاران خود را به ثبت نام در اسناد مشابه به عنوان بسیاری از برنامه ها در سراسر کشور. امتناع از ثبت خواهد نه لغو یک ورزشکار بورس تحصیلی از دانشگاه های روشن ساخته شده است اما ورزشکاران برگزار می شود از رقابت.

مانند بحث در مورد ایمنی کلی از بازگشت به تمرینات در میان همه گیر این اسناد همچنین باز کردن سوالات خود در مورد قانونی بودن و اخلاق از درخواست مزد دانشجویان به ثبت نام در آنها را.

"هر سند هر کسی نشانه می آمد تا در دادگاه گفت:" راشل V. رز مستقر در هوستون وکیل به نمایندگی از مشتریان در مسائل مربوط به مسائل قانونی بهداشت و درمان و بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون (HIPAA). او همچنین می آموزد اخلاق زیستی در Baylor College of Medicine. "این یک واقعیت است. اگر شما در حال امضای چیزی که یک نفر می تواند فرض یا فرض که از آن می آمد تا بعد پایین خط."

جمله بندی مهم است. این واقعیت که بسیاری از این مدارس را به صراحت نمی تماس با اسناد چشم پوشی و یا درخواست ورزشکاران به دور ثبت حق خود را به دادخواهی مهم است.

بسیاری از مدارس تماس اسناد تعهد و می گویند آنها در نظر گرفته شده به عنوان اسناد و مدارک حقوقی و یا برای منحرف کردن از مسئولیت بالقوه. مینه سوتا گفت آن است که "آموزش و پرورش, سند" در حالی که دیگر برنامه های به نام آن اذعان.

"چشم پوشی کرده است به روشنی شناخت و داوطلبانه این که آیا شما در دادگاه های ایالتی یا فدرال دادگاه گفت:" مایکل LeRoy یک دانشگاه ایلینوی استاد برای مدرسه کار و روابط کار و قانون است. "که در کالیفرنیا و فلوریدا و یا Illinois. که مشترک آزمون برای چشم پوشی.

"یک سند است که یک تعهد مورد بدترین سناریو تکامل می یابد و می گوید:" ببخشید ما مسئول,' ورزشکار پس از آن فایل یک سهل انگاری طرح دعوی در دادگاه. پس از آن مدرسه را پاسخ گفت: شما چشم پوشی از حقوق خود را در اینجا. در آن حقایق این امر نه به عنوان یک اجرا چشم پوشی. به اجرا آن را واقعا روشن شود."

در ده بزرگ, آیووا ایالتی اوهایو, ایندیانا, مینه سوتا و مریلند هستند و درخواست ورزشکاران به فرم ثبت نام با اذعان به خطرات مربوط به کروناویروس و بازگشت آنها به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات.

برخی از ورزشی ادارات از جمله ایلینویز' را انتشار نتایج آزمون به اگر چه آنها هشدار محلی مقامات بهداشت عمومی. بیش از نیمی از 66 فوتبال کاسه زیربخش مدارس آسوشیتدپرس تماس گرفته و گفتند که آیا برنامه به انتشار تعدادی از ورزشکاران با تست مثبت.

حداقل 40 بخش من فوتبال برنامه اعلام کرده اند تست مثبت.

ایالت کانزاس گفت: تعطیل کردن تمرینات به صورت دو هفته پس از 14 بازیکن تست مثبت است. Boise State به حالت تعلیق در تمرینات و بسته پردیس پس از هشت بازیکن تست مثبت است. هوستون به حالت تعلیق فوتبال تمام عملیات پس از شش بازیکن تست مثبت است.

Clemson اعلام کرد که 28 ژوئن 19 ورزشکاران و اعضای هیات آزمایش مثبت از جمله 23 بازیکنان فوتبال. LSU قرنطینه حداقل 30 بازیکن برای تست مثبت یا آینده در تماس با کسی که انجام داد. تگزاس اعلام کرد 13 بازیکن فوتبال تست مثبت است.

ایندیانا از سوی دیگر اعلام کرد هیچ مورد مثبت در میان 187 ورزشکاران و مربیان و کارکنان که مورد آزمایش قرار گرفتند و نوتردام گفت: تنها یک ورزشکار آزمایش مثبت است.

ورزشکاران پیمانکاری coronavirus حتی با محدودیت های اعمال شده در محل و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل های در حال دنبال نمی کند به خوبی جواب برای آینده ورزش این سقوط برخی از کارشناسان گفت. در مقایسه با جوانان ورزش و hyperlocalized بازی و ورزش حرفه ای با فراوانی آن از منابع کالج ورزشی ممکن است چهره ترین چالش دلهره آور.

Dr. Anthony Fauci, یک متخصص بیماری های عفونی مشاوره کاخ سفید با سی ان ان گفت که در فوتبال ممکن است باید به دنبال NBA و NHL در ایجاد یک جدا شده "حباب" برای بازیکنان است. اما این است که نه تنها واقع گرایانه در سطح دانشگاهی.

صرف نظر از داشتن ورزشکاران فرم ثبت نام تیم باید کنترل کمی بیش از آنچه آنها را به خارج از خود را محدود به زمان تحت ورزشی نظارت.

اگر کامل بر روی شیوه ها و رقابت رزومه که پیچیده تلاش برای جداسازی این ویروس حتی بیشتر. یک تست قبل از بازی نمی خواهد نشان می دهد که آیا ورزشکار برداشت ویروس خود را در طول سفر به, سایت بازی, و آن را غیر واقعی انتظار تیم صبر کنید چند روز در قرنطینه پس از سفر به دقیق تست قبل از رقابت.

"کالج خواهد بود سخت به آمده به عقب کوتاه از یک واکسن یا فوق العاده موثر برای درمان و یا یک بازی در حال تغییر دستیابی به موفقیت گفت:" کاتلین Bachynski دستیار استاد سلامت عمومی در Muhlenberg کالج. "دلیل من تلاش برای دیدن کالج, ورزشی, دوباره, آن را که طوفان کامل با خطر سفر خطرات ناشی از مسکونی و خوابگاه و دیگر جنبه های پردیس با مقدار زیادی از تعامل. شما لازم نیست که منابع و ورزشکاران پرداخت و امکانات دیگر که لیگ حرفه ای را. آن را نشسته است در این بازی واقعا به چالش کشیدن تقاطع خطر بالاتر است."

اخلاقی او سوال که آیا ورزشکاران کالج استفاده می شود به عنوان "خوکچه هندی" برای آمریکایی ها تمایل به بازگشت به حالت عادی. نامتناسب درصد از دانشجویان ورزشکار در مقایسه با اکثر دانشجویی جمعیت نیز افزایش می دهد مسائل اخلاقی در مورد آنها به دانشگاه در حال قرار دادن در معرض خطر است.

"اگر این یک آزمایش بود که تا به حال به از طریق نهادی مدیره بررسی می شود آن را تایید؟" Bachynski پرسید. "ما هنوز در حال یادگیری زیادی در مورد این ویروس و اگر شما در حال قرار دادن دانش آموزان در یک موقعیت که در آن وجود دارد سفر درگیر و آنها در محله های نزدیک مانند, رختکن, شما در حال گرفتن یک قمار است. شما در حال گرفتن یک قمار حتی اگر آنها 18 تا 22 و تا آنجا که ما می دانیم ندارد و مستعد شرایط را برای سلامت خود."

LeRoy گفت: این وعده را می توان تفسیر در ارزش اسمی است که تیم با انگیزه هستند برای نگه داشتن بازیکنان خود را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است.

اما در شرایطی از بستری شدن در بیمارستان یا مرگ همه چیز می تواند پیچیده و دعوایی.

LeRoy گفت: NCAA اولیه قانون در صدور گواهینامه از پوشش بیمه به بازی می آید. این قانون نیاز به تمام دانشجو-ورزشکاران به شخصی بیمه پزشکی برگزار شده توسط خود والدین و یا سرپرستان یا از طریق مدرسه به منظور شرکت در ورزش است.

"فرضی اگر این بازیکنان در حال درمان بدون هزینه برای خود دانشگاه آن را یک مسئله" او گفت:. "این یک جمعیت جوان. آنها بسیار پایین تر خطر مرگ بیش از دیگران است. این می شود روی حیله و تزویر زمانی که شما یک مورد است که نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا سختتر اگر خدای ناکرده یک دانش آموز-ورزشکار می میرد از یک COVID عفونت های متحمل شده در طول تمرین یا مسابقه است. پس از آن من فکر می کنم این اشکال را به بازی می آیند.

"بعید است برای قدرت پنج کنفرانس مدارس (که) یک دانش آموز-ورزشکار می تواند گام در این زمینه و بدون پوشش است. سوال این است که آیا این پوشش COVID و حتی اگر فرض کنیم آن دانش آموز-ورزشکار منوط به deductibles و copays مانند بقیه از ما."

یک وکیل به احتمال زیاد توصیه یک ورزشکار به ثبت نام در این فرم و یا وکیل مرتب کردن اطلاعات بیشتر LeRoy گفت.

"بعد از سلامتی ما بهبود یافته است, ما در حال رفتن به نگرانی آنچه در این لایحه به نظر می رسد," او گفت:. "کسی که در حال رفتن به دریافت یک لایحه است. اگر یک بازیکن تا به حال نمایندگی وکیل به احتمال زیاد آنها توصیه به ثبت نام و یا وکیل بپرسید سوال: چه اتفاقی می افتد اگر ؟ و چه کسی پرداخت می کند ؟ و چه مقدار ؟ و چه شرایط و ضوابط?"

اشکال لزوما مشکل رز گفت: تا زمانی که مدرسه کمال استانداردهای خود را. اگر او استدلال مورد مربوط به این سناریو او می گفت که "در" عمومی آمادگی و آمادگی اضطراری عمل از سال 2005 فراهم می کند که مصونیت از شبه جرم و مسئولیت ادعا می کند به جز در موارد عمدی سوء رفتار به افراد یا سازمان های درگیر در تولید و توزیع و یا انصراف از پزشکی اقدامات متقابل.

"مدرسه یک مسئولیت و با ارسال آن را در نوشتن آنها اذعان دارند آنها را — و شما (به عنوان یک ورزشکار) مسئولیت" رز گفت. "من فکر می کنم که منصفانه است. آیا مدرسه انجام همه چیز آنها گفت: آنها را انجام دهید ؟ اگر مدرسه متوقف به ارائه Purell و یا نتواند به ارائه ماسک های صورت که یک وضعیت بسیار متفاوت مدرسه انجام همه چیز ممکن است برای اطمینان از آن را در یک محیط امن."

هفته ها و ماه های آینده تعیین خواهد کرد که آیا شیوه می تواند رزومه و اگر بازی را می توان.

Bachynski که گفت او یک طرفدار ورزش همچنان در شک و تردید است که ورزشکاران با وجود سن جوان و نسبی سلامت را می توان با خیال راحت محافظت می شود.

"من نمی تواند اعتماد به نفس در و گفت (برای یک ورزشکار) شما کمتر آسیب پذیر است و شما آسیب پذیر و طبقه بندی همه," او گفت:. "شاید آنها سلول داس (کم خونی) و یا برخی دیگر از بیماری زمینه ای. حتی اگر من می توانم با اطمینان بگویم که ورزشکاران را مورد خفیف و خواهد بود که بیشتر احتمال دارد به یک مورد شدید من فکر می کنم این نوع از حباب شما را مجبور به ایجاد امر می تواند فوق العاده دشوار است."

---

©2020 شیکاگو تریبیون

بازدید از شیکاگو تریبون در www.chicagotribune.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب