آنیل Ambani دستور به پرداخت 700 میلیون دلار در اختلاف با بانک های چینی

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 11:14:04 am سابق میلیاردر آنیل Ambani بود به دستور

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 11:14:04 am
Anil Ambani ordered to pay 0 million in dispute with Chinese banks سابق میلیاردر آنیل Ambani بود به دستور لندن قاضی به پرداخت بیش از 0 میلیون به سه نفر از بانک های چینی پس از یک اختلاف بیش از قصور وام. (بلومبرگ)

سابق میلیاردر آنیل Ambani بود به دستور لندن قاضی به پرداخت بیش از 700 میلیون دلار به یک گروه سه نفره از بانک های چینی پس از یک اختلاف بیش از قصور وام.

Ambani ارائه تضمین شخصی در بانک ها وام به او اعتماد Communications Ltd. در سال 2012, قاضی, Nigel Teare گفت: در نماز جمعه. سرمایه دار خیلی مهم که گفت: خالص ارزش "صفر" دارای 21 روز را به پرداخت.

Ambani همیشه رقابت که او تا به حال ساخته شده تضمین شخصی — چیزی که او می خواهم را رد کرد و به عنوان یک "فوق العاده بالقوه مسئولیت شخصی" — اما خلاصه قضاوت حکم به معنی یک محاکمه دیگر نمی خواهد بروید.

یک سخنگوی Ambani گفت که دیگر اعتماد به گروه عملیات را نمی توان با حاکم است. Reliance Communications برای ورشکستگی زمینه سال گذشته است.

بانک های چینی "ساخته شده و ادعای خود را بر اساس اتهام تضمین می کنند که هرگز امضا شده توسط آقای Ambani و او همواره رد کرده پس هر کسی مجاز به اجرای هر گونه ضمانت از طرف او" سخنگوی گفت. "مبلغ دستور پرداخت می شود بر اساس یک اتهام تضمین خواهد شد در هر صورت کاهش قابل ملاحظه ای بر حل قریب الوقوع" اعتماد ارتباطی را بدهی.

60 سال است که برادر کوچکتر از Mukesh Ambani ثروتمندترین مرد در آسیا است. Mukesh دارای یو بی اس در بازار برادر خود را در گذشته ساخت تاریخ و زمان آخرین دقیقه پرداخت در یک مورد است که می تواند دیده می شود آنیل زندانی شده است.

در ضمن آنیل Ambani گفت: یک دادگاه لندن در اوایل سال جاری که ارزش سرمایه گذاری خود سقوط کرده است.

"من نمی نگه دارید و هر معنی دار دارایی است که می تواند منحل برای اهداف این مجموعه مقالات او گفت:" در ماه فوریه است.

ادعای ثبت شده توسط دولت کنترل می شود بانک های چینی از جمله صنعتی و بازرگانی بانک مرکزی چین با مسئولیت محدود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب