Ludhiana: جوانان Akali Dal اعتراض به کمبود تخت در بیمارستان

نوشته شده توسط Rakhi Jagga | Ludhiana | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 6:31:28 am روز جمعه Ludhiana تا به ح

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399

نوشته شده توسط Rakhi Jagga | Ludhiana | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 6:31:28 am

punjab covid-19, punjab coronavirus, ludhiana covid hospital beds, ludhiana covid bed shortage, youth akali dal protest, indian express news روز جمعه Ludhiana تا به حال تنها هفت تخت موجود در سطح 3 Covid مراقبت از هر Covid گزارش وضعیت دولت است. (بازنمودی)

در مداخله شب از ماه جولای 22 و 23 و قلب بیمار با شکایت از تنگی نفس آورده بود به DMCH اضطراری اما او رد شد ، او نمی تواند یک تخت در هر یک از بیمارستان های بزرگ از Ludhiana برای ساعت. در بعد از ظهر 23 ژوئیه درگذشت.

در جولای 24, 49 ساله بیمار نیست یک تخت در DMCH. او گرفته شده بود به بیمارستان مدنی که در آن او به دلیل وجود دارد هیچ یک. در جولای 29 56 ساله و بیمار با مشکل کلیه افتاد ناخودآگاه پس از شام. او گرفته شد به DMCH ولی مسئولین گفته شد وجود ندارد تخت و از این رو او باید به برخی دیگر از بیمارستان. بیمار شد و در دیالیز برای برخی از زمان. بعد او را به بیمارستان که در آن او مرده اعلام شد.

جوانان Akali Dal اعتراض در خارج از Dayanand کالج پزشکی و بیمارستان در روز جمعه گفت که این یک شکست ماموریت Fateh. "یکی از بیماران من بود یکی از بستگان که درگذشت در 23 ژوئیه. او شیرین صاحب مغازه. این سه مورد که در دانش ما. وجود دارد بسیاری از بیماران که در حال رد پذیرش در بیمارستان های خصوصی گفت:" Gurdeep Singh Gosha رئیس جمهور Ludhiana واحد جوانان Akali Dal. "اگر این است که وضعیت بهداشت و درمان خصوصی چه می تواند یکی از دولت انتظار بیمارستان ها?"

روز جمعه Ludhiana تا به حال تنها هفت تخت موجود در سطح 3 Covid مراقبت از هر Covid گزارش وضعیت دولت است.

Gosha گفت: "حتی رهبران کنگره از جمله MP Ravneet Singh Bittu بازدید از بیمارستان برای یک جلسه عکس. آن است که واقعا ترسناک برای بیماران مبتلا به این روز است. ترس از چنین درمان بسیاری از بیماران مبتلا به بیمار در حال گرفتن تست های انجام شده و بسیاری دیگر در حال آمدن به بیمارستان." معترضان شد حمل تصاویری از پریم کومار گوپتا از DMCH مدیریت جامعه و وزیر Amarinder سینگ.

گوپتا گفت: "این یک زمان بسیار مهم است و ما به عنوان یک بیمارستان مشغول ارائه بهترین خدمات به بیماران است. ما نمی خواهم به اظهار نظر در مورد هر فرد اتهامات بی اساس. ما کارکنان بیمارستان در حال کار یک شبه به دیدار سنگین هجوم بیماران است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن