مستند خاطرات, روز, 74: ITBP باز می شود مراکز درمانی برای جانبازان; اولین-همیشه آنلاین کنسرت موسیقی توسط هنرمندان کشمیری در ژوئن 7

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:22:18 pm یک گروه از هند و Tibtian مرزی

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:22:18 pm
یک گروه از هند و Tibtian مرزی نیروی انتظامی انجام به قدردانی towrads تاج رزمندگان در بیمارستان مدنی در Ludhiana. (اکسپرس عکس Gurmeet سینگ)

به عنوان هند وارد 74 روز در سراسر کشور مستند که در حال حاضر آرام فاز عاقلانه و مراکز خرید و رستوران ها و اماکن مذهبی ساخته شده خود را در تاریخ و زمان آخرین دقیقه آماده سازی برای از سرگیری عملیات خود را از دوشنبه, ژوئن 8 به بعد. بر اساس آخرین دستورالعملهای عملیاتی استاندارد منتشر شده توسط وزارت بهداشت در ذهن نگه داشتن نگرانی از شیوع کروناویروس ها و مراکز و رستوران ها و مکان های عبادت اجازه داده می شود برای باز کردن با برخی Covid اقدامات ایمنی در محل از قبیل تضمین اجتماعی فاصله, بهره برداری از 50 درصد گنجایش در میان دیگران.

روز شنبه, هند پیشی گرفته اسپانیا شمارش برای تبدیل شدن به پنجمین بدترین ضربه ملت با Covid-19 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. همانطور که در حال حاضر تعداد موارد تایید شده در هند می ایستد در 243,733 به عنوان مخالف به اسپانیا آمار و ارقام از 240,978. با توجه به آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده به عنوان بسیاری از 6,642 مرگ و میر گزارش شده تا کنون در حالی که وجود دارد 1,15,942 فعال Covid-19 موارد و 1,14,072 مردم بهبود یافته اند.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 74 از مستند

Covid-19: ITBP آن باز می شود سراسر کشور مراکز درمانی برای جانبازان

هند و تبت پلیس مرزی (ITBP) که نگهبانان لاک با چین ساخته شده است که آن در سراسر کشور مراکز درمانی و بیمارستان های در دسترس خود را برای جانبازان مبتلا به کروناویروس ارشد این گروه شبه نظامی گفت: در روز شنبه. ITBP مدیر کل (DG) S S Deswal صادر کرده است یک پیام رسمی به تمام سربازان خود گفت: این تصمیم گرفته شده پس از نیروی آمد در سراسر گزارش های خبری در مورد بسیاری از مشکلات در گرفتن پذیرش و یا درمان در COVID-19 تعیین شده بیمارستان. "ما آمده اند در سراسر news مواردی است که شهروندان در مواجهه با مشکلات در بیمارستان پذیرش و درمان و یا آنها را متهم exorbitantly," DG Deswal گفت: در پیام خود را.

"ما Himveers (کوه رزمندگان) را عرق در طول زندگی خود را. ما نمی خواهیم که آنها رنج می برند و از این رو همه جانبازان ما در حال ارائه خدمات بهداشت و درمان در مورد هر کسی از شما تحت تاثیر قرار COVID-19" او گفت:. او اضافه کرد که تمام بیمارستان های این نیرو در سراسر کشور خواهد اعتراف جانبازان که قرارداد این بیماری و درمان آنها.

این ITBP حدود 20,000 بازنشسته و وابسته به پرسنل. این ITBP اجرا می شود یک فوق تخصص ارجاع بیمارستان مرکزی مسلح نیروهای پلیس (CAPFs) و یا نیروهای شبه نظامی در گریتر نیدا و دارای دو پایه بيمارستان در Tigri در دهلی نو و Kimin در آروناچال پرادش. همچنین کامپوزیت بیمارستان در دهرادون و Chandigarh به غیر از مراکز درمانی در آن هر پایه در کشور است.

Elante بازار در Chandigarh بودن sanitised قبل برنامه ریزی شده خود را دوباره باز روز دوشنبه.

دولت را تحمل بالاتر هزینه های آموزش و پرورش از سالن مالک دختر: تامیل نادو سانتی متر

تامیل نادو وزیر K Palaniswami شنبه اعلام کرد که دولت ایالتی را تحمل هزینه های آموزش عالی از یک سالن مالک در مادورای بود که در زمان نخست وزیر نارندرا مودی در Mann Ki Baat برای Covid-19 امداد کار می کنند. سالن مالک موهان از مادورای منطقه صرف همه او را نجات داد برای دخترش Nethra آموزش عالي به خرید و توزیع مواد غذایی و سبزیجات برای فقرا در طول مستند دوره Palaniswami گفت: در حالی که قدردانی خود را حرکت.

"تامیل نادو دولت را تحمل بالاتر در آموزش و پرورش هزینه Nethra" رئیس وزیر و افزود: در آن بود به افتخار موهان را برای کمک به بی بضاعت با فداکاری, sans خودخواهی در طول بیماری همه گیر. او استقبال 13 ساله دختر که بنا به گزارش ها او را متقاعد به صرف پس انداز خود را برای نیازمندان است.

اولین-همیشه آنلاین کنسرت موسیقی توسط هنرمندان کشمیری روز یکشنبه

در ابتدا مشهور کشمیری هنرمندان موسیقی هستند که با هم برای یک کنسرت مجازی در دره برای اتصال مردم در سراسر جهان در طول Covid-19 همه گیر و نگه داشتن هنر و فرهنگ زنده است. از طریق سه ساعته (6-9 pm), کنسرت, نام Qarar' (آرامش) در Facebook به کشمیری خوانندگان و نوازندگان در روز یکشنبه سعی خواهد کرد برای تشویق مردم تا مشهور خواننده و رئیس کشمیر باشگاه موسیقی است که در سازماندهی این رویداد وحید Jeelani گفت PTI.

جدا از Jeelani خوانندگان مانند رشید جهانگیر از Doda در جامو Archana جلالی از اتاوا در کانادا و دیگران در استودیو سرگرم کردن مخاطبان آنلاین.

Jeelani گفت: گام این است که برای اتصال به مردم در طول این بار تلاش. "این ایده آمد به دلیل مستند. ما می خواستیم برای ارتباط با مردم و ارائه برخی از آرامش را به قلب خود در این دوران که هنر و سرگرمی تحت تاثیر قرار گرفتم" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن