St. Louis County تصویب $650,000 فرار مالیاتی برای Costco

با $1.35 میلیون دلار مالیات جلو گیری تامین مالی قبلا تایید شده توسط شهر, Duluth, عمده فروشی خرده فروش ها را بب

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

با $1.35 میلیون دلار مالیات جلو گیری تامین مالی قبلا تایید شده توسط شهر, Duluth, عمده فروشی خرده فروش ها را ببینید در مجموع 2 میلیون دلار در امداد رسانی برای جدید 160,000 فوت مربع مغازه در تقاطع هینز و نوک پیکان جاده ها.

از فرار مالیاتی اجازه خواهد داد که خرده فروش به جبران هزینه های مرتبط با جاده ها و ابزار پیشرفت است که باید تکمیل شود در این منطقه قبل از این فروشگاه می توانید باز کنید. Costco است گفت: در برنامه ریزی اسناد و مدارک که در آن قصد دارد به شکستن زمین در ماه سپتامبر با هدف اتمام تاریخ اکتبر 2021.

این پیشرفت شامل علاوه بر این از ترافیک کنترل دستگاه ها و پیاده رو گسترش جاده ها برای روشن کردن خطوط ویدئویی ابزار جابجایی و همچنین ارتقاء به آب و فاضلاب و برق و فاضالب سیستم های مدیریت. هر دو هینز و نوک پیکان هستند شهرستان کمک های دولت بزرگراه.

"سنت لوئیس کانتی و دلوت هستند به دور از هر گونه پول در اینجا" کمیسر کیت نلسون گفت. "آنچه ما در حال انجام است حمایت از توسعه است. ... اگر ما از قرار دادن این تا برای حمایت از زیرساخت های عمومی در اطراف این پروژه احتمالا نمی خواهد اتفاق می افتد و آینده مالیات خواهد شد جمع آوری نمی شود."

شهرستان توافقنامه اجازه می دهد تا برای جلو گیری رخ می دهد بیش از یک دوره تا 10 سال از شروع اولین سال مالیاتی بعد از فروشگاه اتمام با کمیسیون waiving استاندارد کلاه $30 ، 000 $ در هر سال در چنین پروژه هایی است.

اما مقامات می گویند این فروشگاه به ارمغان خواهد آورد قابل توجهی دست انداز برای بلند مدت مالیات رول.

فعلی ارزش بازار از اموال Costco پیشنهاد به منظور توسعه است 1.15 میلیون دلار و تولید آن در حدود $23,700 یک سال در مالیات بر املاک در سراسر حوزه های قضایی — شهر و شهرستان و منطقه مدرسه.

زمانی که توسعه به اتمام است مشمول مالیات ارزش بازار از اموال است انتظار می رود افزایش به $11.2 میلیون و مالیات اموال تولید شده توسط فروشگاه انتظار می رود به بیش از $434,000 سالانه است.

علاوه بر این شهرستان را به نفع ایستاده از هر خرید در فروشگاه از طریق آن 0.5 درصد حمل و نقل مالیات بر فروش است که پشتیبانی از ساخت و ساز جاده و پل پروژه در سراسر شهرستان.

به گفته مقامات این فروشگاه می توان انتظار داشت برای روشن شدن 70 میلیون دلار فروش ناخالص سالانه. برنامه ریزی اسناد و مدارک نشان می دهد که خرده فروش خواهد استخدام حدود 75 تمام وقت و 75 کارگران پاره وقت برای فروشگاه است که شامل یک فروشگاه مشروب تایر مرکز و ایستگاه های گاز. رد پای آن خواهد بود بسیار بزرگ است که سایت انتظار می رود عبارتند از 725 پارکینگ.

آدم Fulton, Duluth, معاون مدیر برنامه ریزی و توسعه گفت: Costco در حال حاضر حدود 1,700 پرداخت اعضای دوقلو بنادر منطقه و دیگری 5000 در Thunder Bay, Ontario, منطقه. برخی از اقامت خارج از کشور در زمستان اما در غیر این صورت باید سفر به برینرد یا شهرهای دوقلو مکان به فروشگاه.

"افرادی وجود دارند که خواهد آمد به دلوت به فروشگاه در این Costo," Fulton گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب