کویت-بازگشت پرستار آزمایش مثبت دوباره در کرالا

توسط: PTI | شرنور | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 7:19:34 pm هر چند مورد از عود است که برای ا

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | شرنور | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 7:19:34 pm
هر چند مورد از عود است که برای اولین بار در این دولت شده اند وجود دارد موارد از عوارض ناشی از کوروناویروس بهبود افراد خود را به عنوان سیستم ایمنی بدن ضعیف شد منابع اشاره کرد.

در اولین مورد از عود Covid-19 عفونت در کرالا نه ماه حامله پرستار که در بازگشت از کویت به تازگی پس از دوره نقاهت بعد از بیماری دارای آزمایش مثبت یک بار دیگر در اینجا.

34-در سال Alappuzha بومی در حال بازگشت به هند در مارس 13 بعد از او موفق به دریافت یک بلیط در هیئت مدیره یکی از ویژه پروازهای مرتب توسط دولت مرکزی تحت "Vande بهارات ماموریت" را به رشته سرخپوستان از خلیج فارس و کشورهای دیگر.

در افشای تاریخ خود را از coronavirus و بهبودی از این بیماری در کویت به مقامات بهداشتی منتقل شده بود به او را به انزوا بخش در دولت کالج پزشکی در منجری.

منطقه مقامات بهداشت گفت: این زن تا به حال به هند بازگشت و پس از دوره نقاهت بعد از عفونت ویروسی اما قبل از تکرار آزمایش تجویز پس از 14 روز. "ما درک این واقعیت است که او فاش حقایق از عفونت تاریخچه. او آزمایش منفی در کویت, اما کردم بلیط خود را به هند قبل از اینکه تحت یک دوم آزمون" منطقه افسر پزشکی Dr K Sakeena شد به نقل از گفتن خبرگزاری PTI.

هر چند مورد از عود است که برای اولین بار در این دولت شده اند وجود دارد موارد از عوارض ناشی از کوروناویروس بهبود افراد خود را به عنوان سیستم ایمنی بدن ضعیف شد منابع اشاره کرد. شده اند وجود دارد موارد عود عفونت از برخی از مکان های دیگر در کشور گفتند.

با یک فرد آزمایش مثبت در روز دوشنبه تعداد کل موارد مثبت در شرنور منطقه رفته تا 22. به عنوان بسیاری از 22 از کسانی که تا به حال آزمایش مثبت زودتر بهبود و مرخص شده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب