افسانه شطرنج: Viswanathan آناند خوش شانس برای قرار دادن آن را در گذشته پیتر Leko

در نهایت Viswanathan آناند طعم پیروزی را پس از پیتر Leko راه می رفت به یک عقیم گذاشت خالص در اولین بازی از دور

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

در نهایت Viswanathan آناند طعم پیروزی را پس از پیتر Leko راه می رفت به یک عقیم گذاشت خالص در اولین بازی از دور چهارم در chess24 افسانه شطرنج در روز شنبه.

یک روز پس از در حال اجرا خارج از زمان در یک موقعیت برتر در کراوات-شکستن Armageddon بازی به Anish Giri, آناند خوش شانس بود برای برنده شدن پس از هر دو بازیکن مرتکب یک سری از اشتباهات در واپسین لحظات بازی.

در این بالا و پایین بازی در 55 حرکت Leko شد یک زن و شوهر از حرکت به دور از اجبار یک کیش و مات. اما او blundered اجازه نند یک کیش و مات-در-سه و استعفا داد و در 57 حرکت می کند.

در همان زمان مگنوس کارلسن یک حرکت اشتباه منجر به اجتناب ناپذیر کیش و مات چپ شطرنج جهان حیرت زده بعد از او آمد بسیار نزدیک به ضرب و شتم واسیلی ایوانچوک.

پنجم-دور نتایج جستجو: بازی اول: Viswanathan آناند bt پیتر Leko (Hun); مگنوس کارلسن (و نه) از دست داد به واسیلی ایوانچوک (Ukr); Ian Nepomniachtchi (Rus) درو با پیتر Svidler (Rus); ولادیمیر کرامنیک (Rus) از دست داد به دینگ Liren (Chn); Anish Giri (Ned) به خود جلب کرد با بوریس Gelfand (Isr).

دور چهارم: Giri bt آناند 3-2; کارلسن bt Gelfand 3-0; کرامنیک bt Leko 2.5-1.5; Nepomniachtchi bt ایوانچوک 2.5-1.5; Liren bt Svidler 2.5-1.5.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب