'مهربانی و آرام در حال کلید قسمت چه خواهد شد ما را همه امن': Dr بانی هنری

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | به روز شده: اوت 2, 2020 6:28:23 am Dr بانی هنری از یک زن

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | به روز شده: اوت 2, 2020 6:28:23 am
coronavirus disease, SARS outbreak, British Columbia, Coronavirus lockdown, Indian express news Dr بانی هنری

از یک زن ناوگان پزشکی مسئول رسیدگی به 1,000 مردان در دریا به یک اپیدمیولوژی راه اندازی قرنطينه برای خانواده های در معرض ابولا در اوگاندا به عملیاتی رهبر تورنتو در پاسخ به این کشنده سارس شیوع کانادا, پزشک,,,, Dr بانی هنری است سلامت استان افسر بریتیش کلمبیا که نگه داشته است coronavirus بیماری در بررسی به دست آورده و ستایش برای کاهش تاثیر این ویروس. با یک نسخه جدید از کتاب 'آب و صابون & حس مشترک', منتشر شده در, هند,,,,, Dr هنری گفت: هند اکسپرس که به کشور باز تا چالش این است که به نگه داشتن ما در اجتماعات کوچک و با احترام به یکدیگر و آرامش است.

آنچه در حال تجربه است که می تواند آموخته از مدیریت خود در بریتیش کلمبیا ؟

این واقعا یک بحران جهانی است. آن است که تنها با به رسمیت شناختن است که ما همه در قایق های مختلف اما در همان طوفان که ما می توانید پیدا کردن راه خود را از طریق آن. چالش ها در کشورهای مختلف و حتی در مناطق مختلف یک کشور می تواند بسیار متنوع و دشوار است. هند زیبا و متنوع کشور و این چنین جمعیت زیادی در مقایسه با کانادا است. من دیدن مناطقی از هند که در آن مردم گرفته اند روشن اقدامات است که باید به طور موثر پشتیبانی جوامع خود و کمک به مهار بیماری همه گیر.

در کرالا دولت برای مثال در نظام سلامت آماده شد و جامعه (عمدتا به رهبری زنان) پشتیبانی از کسانی که بیشترین آسیب پذیر و به عنوان یک نتیجه از تاثیر این ویروس شده اند کاهش نسبت به جاهای دیگر. آنچه که ما می توانند یاد بگیرند از این و از دیگر موفقیت در سراسر جهان و در جوامع مختلف و در موقعیت های, این است که داشتن مداوم و مراقبت مرکزی پیام باعث می شود یک تفاوت بزرگ در کمک به مردم درک آنچه هر یک از ما نیاز به انجام به ایمن ماندن, محافظت از خانواده های ما و کمک به جوامع ما.

مستندات کمک به جلوگیری از گسترش عفونت است اما معیشت مبتلا هستند. نظر شما چیست در این مورد ؟

مستندات در حال بلانت ابزار. آنها لازم است در اوایل به سرعت در حال متوقف کردن گسترش ویروس با نگه داشتن مردم از هم جدا و کاهش انتقال بنابراین بیمارستان ها نمی توان تاخت و تاز کردن. اگر بیمارستان در یک منطقه نمی تواند مقابله با این حجم از بیماران نه تنها افراد با Covid-19 میرند اما هر کس دیگری که نیاز به مراقبت های پزشکی همراه با کارکنان بهداشت و درمان ما همچنین ممکن است بمیرد.

اما مستندات هستند بسیار سخت و در همه آنها به خصوص در افرادی که به حاشیه رانده برای شروع, به خصوص کسانی که فقیر هستند که در خانواده های تک والد و کسی که زنان هستند—از آنجا که اغلب زنان تحمل بار مراقبتی و همچنین کار. ما اکنون می دانیم بیشتر در مورد این ویروس از ما چند ماه پیش و امروز ما نیاز به اقدامات که هدف بیشتر و محافظت از کسانی که بیشتر در معرض خطر و بدون خاموش کردن اقتصاد ما و جوامع است.

به عنوان کشورهای در حال باز شدن است به چالش در حال حاضر ؟

ما نیاز به ارتباط با دیگران تا آنجا که ما نیاز به فعالیت های اقتصادی. اما چالش این است که چگونه به انجام این کار با خیال راحت در زمان Covid-19. به امن بدان معنی است که ما نیاز به نگه داشتن ما تجمعات کوچک چیزی است که اغلب یک چالش عمده در چند نسل خانواده ما نیاز به نگه داشتن فاصله فیزیکی بین مردم ما نیاز به پوشیدن ماسک در آن شرایط که در آن با نگه داشتن جسمی جدا دشوار است. و ما نیاز به دور ماندن از محل کار یا مدرسه اگر ما هر گونه علائم بیماری است. این است که اغلب بسیار دشوار است برای افرادی که نمی خواهد هر گونه درآمد اگر آنها کار نمی کند بنابراین به نظر من این یک منطقه که در آن دولت نیاز به کمک به مردم به طوری که خوب بیشتر می تواند در خدمت.

آنچه که در کتاب جدید خود را در مورد ؟

من کتاب آب و صابون & سلیم توصیف دنیای شگفت انگیز میکروب ها و مردم کمک می کند تا درک دقیقا چگونه ما بیمار و همچنین چیزهایی که ما می تواند به سالم ماندن. آن است که بر اساس تجربه من کنترل شیوع بیماری و بیماری های همه گیر در سراسر جهان از فلج اطفال به ابولا به سارس و آنفلوانزا H1N1. ما متوجه شد که این ماده هنوز هم به طور مستقیم و بسیار مربوط به آنچه که ما در حال تجربه با Covid-19 تا آنجا که ما به روز رسانی برخی از قطعات و منتشر شد این کتاب با مقدمه ای که در مورد Covid-19.

این کتاب نشان دهنده رویکردی است که من همیشه گرفته و است که به اعتقاد من بسیار مهم است برای حمایت و مراقبت از جوامع به عنوان ما را از طریق بیماری های همه گیر: ما باید به مردم اطلاعات است که کمک خواهد کرد که آنها را ایمن ماندن آنها اجازه می دانم که دقیقا به همین دلیل آنها نیاز به اقدامات ما نیاز (مانند شستن دست و جسمی فاصله از یکدیگر و غیره) و به آنها معنی و توانایی به انجام این کار. و من به شدت معتقدم که ما نیز باید به نوعی به یکدیگر و به آرامش حتی در مواجهه با ترس و اضطراب است. این چیزی است که من بر این باور بودند که من کتاب نوشت و آن چیزی است که مرا هدایت کرده است ما در حال حاضر است. مهربانی و آرام در حال کلید بخشهایی از آنچه را حفظ خواهد کرد همه ما امن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن