راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: کنگره سهام نوار صوتی مطالب به اثبات 'بی جی پی دست' در شکار

این راجستان بالا دادگاه برنامه ریزی شده است برای 1 ساعت در روز جمعه. به راجستان در انتخابات روز جمعه را بشنو

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
این راجستان بالا دادگاه برنامه ریزی شده است برای 1 ساعت در روز جمعه.

به راجستان در انتخابات روز جمعه را بشنود درخواست ثبت شده توسط معاون سابق وزیر Sachin خلبان و 18 MLAs در برابر رد صلاحیت اعلامیه های صادر شده برای آنها توسط مجمع سخنران C P جوشی در میان جریان بحران دولت در دولت است. اعلامیه خدمت کرده بودند پس از حزب حاکم شکایت به بلندگو که MLAs به مبارزه طلبیده بود یک مهمانی شلاق برای حضور در دو کنگره قانونگذاری حزب جلسات روز دوشنبه و سه شنبه.

در این طومار که باعث می شود Joshi به عنوان به خوبی به عنوان دبیر مجمع Pramil کومار ماتور احزاب MLAs گفت: هیچ جرم ساخته شده بود در برابر آنها که رد صلاحیت اعلامیه به آنها را بر روی زمین از عیب رفت و در برابر حق خود برای آزادی بیان.

در ضمن خلبان بر خاست تعجب دوشنبه با رسیدن به ارشد رهبر حزب و رئیس سابق اتحادیه وزیر P چیدمبرم حتی به عنوان او نزدیک راجستان دادگاه عالی به چالش رد صلاحیت رسیدگی آغاز در برابر او و 18 سایر MLAs. خلبان صحبت کرد به چیدمبرم دائم invitee به کنگره کار کمیته بیش از تلفن در دسترس-که آمد روز پس از کنگره ساده او را از پست معاون وزیر و رئیس جمهور از راجستان PCC.

rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan govt formation latest news, rajasthan today news,rajasthan live news

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند: راجستان وزیر Ashok Gehlot با معاون Sachin خلبان. (PTI/فایل)

یک روز پیش از راجستان سخنران C P جوشی در نظر گرفتن این موضوع از مجلس عضویت از 19 شورشی کنگره MLAs از جمله Sachin خلبان آنها ثبت درخواست قبل از بالا دادگاه با استناد به نقض آزادی بیان و به چالش کشیدن ضد ارتداد قانون است.

در این طومار که باعث می شود Joshi به عنوان به خوبی به عنوان دبیر مجمع Pramil کومار ماتور احزاب MLAs گفت: هیچ جرم ساخته شده بود در برابر آنها که رد صلاحیت اعلامیه به آنها را بر روی زمین از عیب رفت و در برابر حق خود برای آزادی بیان.

این MLAs نشان داده شد توسط وکیل سابق به طور کلی از هند Harish مرهم و سابق دادستان کل Mukul Rohatgi در میان دیگران در حالی که راجستان مدافع General M S Singhvi و آبیشک مانو Singhvi شد بخشی از تیم است که به نظر می رسد برای پاسخ دهندگان.

فقط به عنوان این جلسه در مورد شروع در 3 بعد از ظهر روز پنج شنبه در دادگاه عدالت Satish Kumar Sharma, مرهم به دنبال زمان برای اصلاح دادخواست خود را. در اصلاح درخواست ثبت در 5 بعد از ظهر به MLAs اساسا دو استدلال: که آنها را نقض نمی کند بند زیر که رد صلاحیت شده بود در پی و بند خود را نقض حق آزادی گفتار و بیان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب