'اولین قدم سخت ترین'

تزئین انگلیسی افسر ارتش از جنگ جهانی دوم تام مور است جذاب مزاح و confoundingly پر انرژی. با هوش نیست شروع به آ

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

تزئین انگلیسی افسر ارتش از جنگ جهانی دوم تام مور است جذاب مزاح و confoundingly پر انرژی. با هوش نیست شروع به آن را پوشش میدهد: در 99 او زنی چمن رسیدگی گلخانه ای و رانندگی ماشین خود را. زمانی که او سقوط کرد و شکست او هیپ 18 ماه پیش او با خرید یک تردمیل برای سرعت بخشیدن به بازسازی.

"چگونه بسیاری از 99 ساله اند تردمیل و هنوز هم رانندگی کنی ؟" گفت: Ingram-مور به عنوان او توضیح داد که چگونه او بر اساس این ایده از داشتن مور انجام یک کمپین جمع آوری کمک مالی برای بریتانیا خدمات بهداشت ملی. "ما نادان از این واقعیت است و ما هرگز ادعا مجموع تعجب."

هنوز هیچ چیز می توانست آمادگی خود را برای رسانه ها گردباد است که جاروب مور در کمتر از شش هفته به نادر ارتفاع سوپر استار شدن: پرکار جمع آوری کمک نمودار-شکوه, بازیگر, کتاب, نویسنده و تمام اطراف قهرمان ملی — پایدار نمادی از شهامت در طول یک بیماری همه گیر کوروناویروس است که در مواجهه این کشور با بزرگترین آزمون پس از جنگ جهانی دوم است.

زمانی که کاپیتان تام به عنوان او به سرعت با نام مستعار در مطبوعات بریتانیا تبدیل 100 در 30 آوریل ملکه الیزابت دوم فرستاده او را شخصی پستال. این یک عرفی افتخار برای صد ساله اما در این مورد آن را احساس بیشتر شبیه به یک توجه داشته باشید مش از یک ملی آیکون خود را به دیگری. و آن همه چون مور آیا 100 دور از 82-پا راه رفتن بر روی آجر پاسیو در کنار باغ خود را در Marston Moretaine یک آرام ایجاد کرد یک ساعت در شمال لندن است.

"اولین قدم سخت ترین," او گفت: این هفته است. "پس از آن من را به نوسان از آن را نگه داشته و در رفتن."

مور feat رشد از یک چالش از او پسر در قانون کالین Ingram: او خواهد پرداخت و او را یک پوند در هر دامان اگر او به اتمام 100 دور قبل از تولد او. Ingram-مور معنادار: او پیشنهاد ارسال مبارزات انتخاباتی در یک آنلاین خیریه خدمات JustGiving به سعی کنید به جمع آوری 1000 پوند حدود 1,220 برای بیمه خدمات درمانی بود که پس از آن girding خود را برای هجوم coronavirus بیماران.

Ingram-مور اجرا می شود که یک شرکت مشاوره با شوهرش نوشت: انتشار اخبار برای روزنامه های محلی و ایستگاه های تلویزیونی در Bedfordshire. مطمئن شوید به اندازه کافی کاپیتان تام پیاده روی روزانه ، آن انسان کامل-بهره داستان در یک کشور spooked نصب تلفات و رفتن هم بزنید-فیلم مستند — پادزهر در زمانی که وجود دارد هیچ واقعی پادزهرها.

زمان بی بی سی, سی ان ان, ان بی سی و الجزیره به پایان رسید پخش تصاویر از مور ambling بالا و پایین در کنار باغ خود را — به دست آوردن او واکر نظامی مدال gleaming در خود قشنگتر آبی جارچی — مبارزات انتخاباتی خود مطرح کرده بود 32.8 میلیون پوند یا 40 میلیون دلار برای بیمه خدمات درمانی. شاهزاده ویلیام که در لگد خود را نامشخص, اهدا, او را به نام "یک مرد جذب سرمایه و ماشین آلات."

صمیمی و معوج مور به نظر می رسد غلغلک موفقیت خود را اما نه ضعف آن. در طول مصاحبه انجام شده بیش از زوم برای مشاهده اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و گفت: "بازدید از موسسه خیریه راه رفتن به عنوان یک راه برای بازگشت به بیمه خدمات درمانی که او گفت: به او "با شکوه" درمان پس از آسیب خود را. او دچار یک سوراخ ریه و یک دنده شکسته در علاوه بر این به شکستگی لگن.

"هرگز در 100 سال هنگامی که ما آغاز شده بود پیش بینی ما این مبلغ پول می تواند مطرح شود," او گفت: صحبت کردن در گرد و عبارات از یک مرد که به تازگی انجام شده بیش از 200 مصاحبه های رسانه ای. او به خود جلب کرد یک خط مستقیم از محاصره سلامت کارگران از امروز مبارزه نامرئی دشمن به سربازان شجاع در جنگ جهانی دوم است.

"در آن زمان مردم سن و سال من ما در خط مقدم مبارزه و عموم مردم ایستاده بود و پشت سر ما" مور گفت. "در این مثال پزشکان و پرستاران و پزشکی آنها در خط مقدم. آن را به نسل من به آنها فقط به عنوان ما حمایت کردن."

مور chalks تا موفقیت خود را به حالت شاد و وجود این حقیقت که. اما او همچنین به شنود گذاشته باشند دو از محترم ترین سنت ها در زندگی: جنگ جهانی دوم زمانی که بریتانیا مغلوب معضل استبداد و بیمه خدمات درمانی, نماد این کشور پس از جنگ تعهد به عادلانه تر و انسانی جامعه است.

"وجود دارد یک دلیل کاپیتان تام زده وتر" گفت: جیمز هلند یک نویسنده از جنگ جهانی دوم سابقه اخیرا "برمه '44" در مورد بریتانیا از جان گذشته در مبارزات انتخاباتی به اخراج ژاپنی از یکی از آن جنوب شرقی آسیا مستعمرات.

"او یک نمایندگی از آنچه که ما انگلیسی تصور کنید ما هستند مانند: رواقی, بلغمی مزاج و ما فقط آن را از طریق با Churchillian روح" هلند گفت. "او یک مثال از اینکه چگونه ما به عنوان یک ملت باید از دست زدن به این تجربه است."

مور او افزود: "به یکی از خوشبخت ترين مردم در جهان است." او آمده از برمه مبارزات انتخاباتی یکی از مرگبارترین در ارتش بریتانیا تاریخ با یک مورد تب دانگ اما در غیر این صورت صدمه ندیده است.

متولد در Keighley یک روستا در ایالت یورکشایر درشمال انگلستان به یک خانواده از سازندگان مور آموزش دیده بود به عنوان یک مهندس عمران. در سال 1940 در 20 او اجباری و اختصاص به دوک ولینگتون در هنگ. اولین مستقر در کرن در جنوب غربی انگلستان او انتخاب شد برای افسر آموزش و اعزام به هند است. او آموزش دیده هندی استخدام به سوار موتور سیکلت مادام العمر شور و شوق او را برداشت تا به عنوان یک پسر.

بعد مور فرستاده شد به برمه در حال حاضر شناخته شده به عنوان میانمار. انگلیسی سوار از جان گذشته حمله متقابل در ژاپن اشغالگران در منطقه ساحلی از Arakan در حال حاضر به نام رخین. آن جنگل, جنگ, مبارزه در برابر وحشی دشمن در شرایط اسفناک که در مناطق گرمسيری و خزنده-crawly چیزهایی کمین در برابر اندازه گیری.

"اگر شما خود را در زمان قنتد, ژاکت شب به چسبیدن به آن را در صبح شما مجبور به تکان دادن آن را به لرزش عنکبوت و دیگر موجودات کوچک," مور گفت. او افزود: "من نمی یاد گرفتن وحشت زده در این زمان و در همه."

بازگشت به خانه در سال 1945 که در آن او آموزش سربازان به درایو مخازن مور به یاد می آورد او احساسات ضد و نقیض در روز جنگ در اروپا به پایان رسید. در میان شادی او از رفقای خود را هنوز هم در مبارزه با ژاپنی, در جنوب شرقی آسیا.

مور در زمان جنگ خدمات شده است بسیار مشهور در هفته های اخیر که مصادف با سالگرد 75 از V-E در روز است. او نام افتخاری سرهنگ ارتش بنیاد ، نیروی هوایی سلطنتی اعزام هواپیماهای جنگنده در تولد روگذر از خانواده اش Bedfordshire خانه بخشنده ترکیب بخش هایی از آن تاریخ به اواخر قرن 16 و نشسته بر 6 هکتار آراسته.

روز پنجشنبه مور کرد که او امضا یک قرارداد پر سود برای نوشتن یک کتاب خاطرات "فردا خواهد بود یک روز خوب" که به وقایع روز خود را در برمه مبارزات انتخاباتی و همچنین غیر نظامی زندگی مسابقه موتورسیکلت و مدیریت شرکت بتن. وی همچنین از تولید یک کتاب تصویری کودکان.

درآمد حاصل خواهد شد سرمایه گذاری کاپیتان جدید تام بنیاد که به حمایت از تلاش برای درمان تنهایی و سوگ و همچنین تلاش های امدادی برای این بیماری همه گیر در خارج از بریتانیا است. این 40 میلیون دلار در حال حاضر مطرح است این است که استفاده می شود, در بخش, برای ایجاد امکانات درمانی برای پزشکان و پرستاران را از حالت فشرده خارج کنید بعد از کار.

مور و خانواده اش در ضمن در حال مقابله با سردرگم خرید اینترنتی ناگهانی شهرت در سراسر جهان. آنها به انبار این 220,000 کارت او را برای تولد او در یک مدرسه محلی که در آن یک تیم از 140 داوطلبان باز کردن آنها را در شیفت. آنها را دریافت کرده ام 5,000 هدیه نگه داشتن تنها تعداد انگشت شماری مانند زیور آلات ساخته شده توسط کودکان که آنها آویزان از یک درخت در باغ.

در رادیو مور تا به حال آهنگ شماره 1 در نمودار دو نفره از Rodgers & هامراشتاین استاندارد "you'll Never Walk Alone" که او ضبط شده با زبان انگلیسی خواننده مایکل توپ. آهنگ زدم یکی توسط The Weeknd کانادایی R&B هنرمند خواست که طرفداران برای حمایت از کاپیتان. مور او را در توییتر و گفت نوه اش "به من می گوید شما نه با استعداد و بسیار محبوب!"

هیچ کس آن را بی خطر است برای گفتن که بیشتر محبوب در بریتانیا در حال حاضر از مور. او گفت که او می خواهم به سفر به جهان پس از همه گیر فروکش.

"این چیزی است که من دوست دارم انجام بدهم اما در 100," او گفت: با آرام خندیدن "شما باید یک زمان خاص محدودیت."

این مقاله نوشته شده توسط علامت گذاری به عنوان Landler یک خبرنگار نیویورک تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب